Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1951419 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #5960 Gepost op: 21 april 2015, 20:40:35
Citaat van: Matth link=msg=1345070 date=1429541634
Ik had een belediging toch wel aangedurfd hoor.

Vertel, wat voor belediging roept hij? Ik hoor het niet namelijk


Citaat van: kaasje link=msg=1345028 date=1429527241
Jup. Dit soort doelgroepen weten precies hoever ze kunnen gaan. Als de agent in kwestie (a.k.a. De Patrick) hem had aangehouden was hij nat gegaan. Verbaasde me overigens wel dat hij in de auto moest blijven zitten, welke grond heb je ervoor?

Naar mijn weten hebben we daar geen bevoegdheid toe, puur op de bluf. Overigens doe ik het ook vaak als iemand onvoorspelbaar is, zo creëer je voor jezelf een veiligere werkruimte dan wanneer hij naast je staat.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


rrpd

  • Gast
Reactie #5961 Gepost op: 21 april 2015, 23:22:48
Citaat van: Luke_BNV link=msg=1345131 date=1429553673
Als dat je reden tot bekeuren is heb je inderdad 100% gelijk. Ik krijg bij sommige reacties echter het vermoeden dat ze willen bekeuren omdat meneer niet gezellig is voor de camera en niet met 2 woorden spreekt. Daar is die feitcode natuurlijk nooit voor bedoeld.  :)

Een prent schrijven doe je met het doel gedragsverandering. Als ik iemand uitleg waarom iets gevaarlijk is en die persoon geeft te kennen het te begrijpen dan zou hij eerder een waarschuwing kunnen krijgen. Ligt eraan wat voor feit.

Als iemand zo'n grote mond heeft en kennelijk schijt aan alles heeft dan krijgt hij hem inderdaad wel gewoon. Als je het niet wilt snappen moet je het maar voelen, in je portemonnee.

Mooie, integere theorie hoor die van jou. Maar welcome to reality.  O0


Mahad

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 248
That's just the way it is.


sylvester1986

  • Gast
Reactie #5963 Gepost op: 22 april 2015, 14:08:12
De houding van de beveiliger bevalt mij niet.
Beetje spugen naar de camera en een grote bek hebben, het zou mij niet verbazen dat deze beveiliger eens de verkeerde tegenkomt.


p2Elst

  • IVK-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,251
Reactie #5964 Gepost op: 22 april 2015, 14:57:48
Citaat van: Sylvester link=msg=1345563 date=1429704492
De houding van de beveiliger bevalt mij niet.
Beetje spugen naar de camera en een grote bek hebben, het zou mij niet verbazen dat deze beveiliger eens de verkeerde tegenkomt.

Precies wat je zegt, volgens mij heb je als beveiliger een voorbeeld functie en ga je geen haantjesgedrag vertonen en de macho uithangen. Ook apart dat de politieagentes niets tegen die beveiliger zeggen.
Wat ik me wel afvraag is wat voor een melding er is gedaan en op basis waarvan. Het filmpje is namelijk heel erg eenzijdig. Je ziet die jongen telkens op een eigenlijk vrij sociale en normale manier met meisjes praten zonder opdringerig te zijn en ze te betasten, maar de politieagentes in kwestie willen de zedenafdeling gaan inlichten en keuren het gedrag af. Dan lijkt het me dat er iets totaal anders is gebeurd dan dat we in werkelijkheid te zien krijgen


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #5965 Gepost op: 22 april 2015, 15:39:28


Dan lijkt het me dat er iets totaal anders is gebeurd dan dat we in werkelijkheid te zien krijgen
Ja dat zien we wel vaker he? ;)
Veel kritiek op een (bewerkt) filmpje maar hoe het echt gegaan is horen we later...


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #5966 Gepost op: 22 april 2015, 18:19:50
http://www.hvzeeland.nl/nieuws/26392-at-houdt-man-aan-op-vakantiepark/?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

Inzet van het AT op Noord-Beveland; hoe en wat precies weet ik niet maar het is volledig in beeld gebracht. Dit keer hebben de heren van HVZeeland wel een respectvolle afstand genomen gelukkig, de vorige x is er nog een confrontatie geweest tussen AT en cameraman.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Red Cross Medic

  • Rode kruiser - Dienst medische hulpverlening - Verzorgende IG Defensie - Ambulance chauffeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,176
  • Waar andere een stap terug doen, stap ik vooruit.
    • Nieuws uit het noorden
Reactie #5967 Gepost op: 22 april 2015, 18:32:15
Citaat van: silque link=msg=1345633 date=1429719590
http://www.hvzeeland.nl/nieuws/26392-at-houdt-man-aan-op-vakantiepark/?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

Inzet van het AT op Noord-Beveland; hoe en wat precies weet ik niet maar het is volledig in beeld gebracht. Dit keer hebben de heren van HVZeeland wel een respectvolle afstand genomen gelukkig, de vorige x is er nog een confrontatie geweest tussen AT en cameraman.
mis het stukje van binnenuit  ^-^ maar inderdaad een leuk beeld vanaf buiten, dat dit word toegestaan zo dicht bij op het vakantiepark...niet dat het kwaad kan. maar je ziet vaak anders
Rode kruiser | Dienst medische hulpverlening | Defensie - Verzorgende IG | Chauffeur noodhulpteam | Defensie Ambulance chauffeur | Noordernieuws.nl Ge


Asterix 900

  • Railsector België & ex-centralist 112 België
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 915
Reactie #5968 Gepost op: 23 april 2015, 20:17:25
Citaat van: Sylvester link=msg=1345563 date=1429704492
De houding van de beveiliger bevalt mij niet.
Beetje spugen naar de camera en een grote bek hebben, het zou mij niet verbazen dat deze beveiliger eens de verkeerde tegenkomt.

Wat een ontstellend zwak duo ook, die twee politiedames. Ze staan er totaal hulpeloos bij, weten blijkbaar niet wat gedaan en laten de leiding over aan het trio bestaande uit twee (?) verdachten en die arrogante beveiliger. Waarom wordt die kerel daar niet weggehaald? Is het geen standaard procedure in Nederland dat één agent praat met de verdachte en de andere met de beveiliger op enkele meters afstand?


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #5969 Gepost op: 23 april 2015, 22:53:27
Wat een ontstellend zwak duo ook, die twee politiedames. Ze staan er totaal hulpeloos bij, weten blijkbaar niet wat gedaan en laten de leiding over aan het trio bestaande uit twee (?) verdachten en die arrogante beveiliger. Waarom wordt die kerel daar niet weggehaald? Is het geen standaard procedure in Nederland dat één agent praat met de verdachte en de andere met de beveiliger op enkele meters afstand?
Nee. En om ze direct uit te maken voor onstellend zwak duo, gaat mij te ver. ::)
Daar is de informatie te summier en het bewerkte filmpje te kort en te onvolledig voor.