Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1942422 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

JackM

  • HBT, ICET SAVER methodiek
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 896
Reactie #890 Gepost op: 6 juni 2011, 10:51:58
Prima actie. En inderdaad, omdat ze niet luistert, door de agent die haar sommeert haar voertuig heen te gaan blijft praten, en de agent die haar onder de arm pakt begint uit te schelden en maar niet wil meewerken. Dit zou hier ook eens wat sneller moeten gebeuren, gewoon luisteren naar een agent. Prima actie.
Wees duidelijk, niet halfbakken, en vooral : recht voor de raap wanneer nodig,dan kom je het verste.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #891 Gepost op: 6 juni 2011, 11:15:17
In Nl zouden we pepper gebruiken, of meer duw en trek werk met alle risico's van dien.

Voor dit soort dames/situatie heb je geen pepper nodig, even een leuk klemmetje hier of daar al dan niet met een tweede collega. Wedden dat ze de auto uit komt?

Ik blijf steeds meer filmpjes zien over de Taser dat ik me afvraag of de (gezondheids)risico's wel op wegen tegen de winst  ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


xangadib

  • IvP
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 422
Reactie #892 Gepost op: 6 juni 2011, 12:12:40
Eens, klemmetjes werken geweldig, zeker als je (zoals hier...) een collega tp. hebt.  ;)
Gezondheids risico's zijn altijd aanwezig. Klemmen eindigen ook wel eens verkeerd.
Digitaal onderzoek


Vroemvroem

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 586
Reactie #893 Gepost op: 6 juni 2011, 12:20:15
Ik vind het toch overdreven, ze verzet zich inderdaad, is inderdaad een aantal keer gewaarschuwd, maar is verder niet gewelddadig. Om iemand nou daarvoor onder stroom te zetten?


sylvester1986

  • Gast
Reactie #894 Gepost op: 6 juni 2011, 12:21:15
Weer iemand die niet wil luisteren, maar een andere aanpak.
Las Vegas police make arrest !
User:onidanma


JackM

  • HBT, ICET SAVER methodiek
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 896
Reactie #895 Gepost op: 6 juni 2011, 12:23:09
Ik vind het toch overdreven, ze verzet zich inderdaad, is inderdaad een aantal keer gewaarschuwd, maar is verder niet gewelddadig. Om iemand nou daarvoor onder stroom te zetten?
Ze wordt tig keer gewaarschuwd, ze blijft maar tegenstribbelen. Dan is het gewoon klaar. We moeten eens stoppen met zijn allen om over die zielige verdachten te praten , gewoon je mond houden en luisteren dan gebeurt er niets. Ze heeft zelf gekozen om lastig te doen, dan zijn de consequenties vooral in Amerika erg hard. Ik zou er zelf niet op komen om tegen te stribbelen en heb nog geleerd om Ja en Amen tegen een agent te zeggen. Als ik het onterecht vind dat ik aangehouden of staande gehouden wordt dan bespreek ik dat wel op het bureau in een rustige setting, met je mond kom je veel verder dan met vol op de handrem staan en moeilijk gaan doen op straat.
Wees duidelijk, niet halfbakken, en vooral : recht voor de raap wanneer nodig,dan kom je het verste.


Vroemvroem

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 586
Reactie #896 Gepost op: 6 juni 2011, 12:24:20
Weer iemand die niet wil luisteren, maar een andere aanpak.
Las Vegas police make arrest !
User:onidanma

Wie weet wat hij in zijn zakken heeft? Neerhalen die handel  O0


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #897 Gepost op: 6 juni 2011, 12:28:22
Ze wordt tig keer gewaarschuwd, ze blijft maar tegenstribbelen. Dan is het gewoon klaar. We moeten eens stoppen met zijn allen om over die zielige verdachten te praten , gewoon je mond houden en luisteren dan gebeurt er niets. Ze heeft zelf gekozen om lastig te doen, dan zijn de consequenties vooral in Amerika erg hard. Ik zou er zelf niet op komen om tegen te stribbelen en heb nog geleerd om Ja en Amen tegen een agent te zeggen. Als ik het onterecht vind dat ik aangehouden of staande gehouden wordt dan bespreek ik dat wel op het bureau in een rustige setting, met je mond kom je veel verder dan met vol op de handrem staan en moeilijk gaan doen op straat.

Ja, ben ik het mee eens, alleen hebben we altijd nog zo iets als proportioneel werken. Iemand die niet in een keer doet wat je wil hoef je in mijn opinie niet meteen neer te maaien met een stroomstoot. Als je het anders kán doen moet je die weg bewandelen ...
Handjes&voetjes-wapenstok-pepper-diensthond-vuurwapen.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


JackM

  • HBT, ICET SAVER methodiek
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 896
Reactie #898 Gepost op: 6 juni 2011, 12:31:24
Ja, ben ik het mee eens, alleen hebben we altijd nog zo iets als proportioneel werken. Iemand die niet in een keer doet wat je wil hoef je in mijn opinie niet meteen neer te maaien met een stroomstoot. Als je het anders kán doen moet je die weg bewandelen ...
Handjes&voetjes-wapenstok-pepper-diensthond-vuurwapen.
Deze volgorde zou ik ook graag bewandelen inderdaad. O0 Maar in Amerika heb het idee op basis van filmpjes dat ze niet zo van de handjes en voetjes zijn. Het laatst geplaatste filmpje echter vind ik een zeer mooi voorbeeld hoe het ook kan zonder gebruik van geweldsmiddelen.  O0

En inderdaad, deze mevrouw zag er niet uit als een sterke verzetpleegster, desalniettemin is het volgens mij wel bekend dat ze in Amerika wat sneller naar de taser grijpen als je niet luistert, en dan kom ik toch bij het gezegde : Wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten..
Wees duidelijk, niet halfbakken, en vooral : recht voor de raap wanneer nodig,dan kom je het verste.


Vroemvroem

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 586
Reactie #899 Gepost op: 6 juni 2011, 12:38:49
Ze wordt tig keer gewaarschuwd, ze blijft maar tegenstribbelen. Dan is het gewoon klaar. We moeten eens stoppen met zijn allen om over die zielige verdachten te praten , gewoon je mond houden en luisteren dan gebeurt er niets. Ze heeft zelf gekozen om lastig te doen, dan zijn de consequenties vooral in Amerika erg hard. Ik zou er zelf niet op komen om tegen te stribbelen en heb nog geleerd om Ja en Amen tegen een agent te zeggen. Als ik het onterecht vind dat ik aangehouden of staande gehouden wordt dan bespreek ik dat wel op het bureau in een rustige setting, met je mond kom je veel verder dan met vol op de handrem staan en moeilijk gaan doen op straat.

USA is inderdaad wel een ander klimaat, en agenten zijn daar god inderdaad. Maar had big mama gevloerd, daar zou mijn voorkeur naar uitgaan dan iemand onder stroom te zetten