Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1942612 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

vesalius

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,506
Reactie #1640 Gepost op: 15 november 2011, 18:48:31
Hoe bedoel je Telegraafkop  :o :o. De agent die rijd met licht aan (ja hij heeft geen sirene maar dat kan verschillende
oorzaken hebben) en wil die auto inhalen waarbij de auto denkt laat ik eens afslaan zonder in de spiegels te kijken.
En wat is dan makkelijker dan meneer agent de schuld geven.

Nogal, het is notabene niet eens in Nederland  :-X


s.strijk

  • BOA Domein 1 (niet beëdigd)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,316
Reactie #1641 Gepost op: 15 november 2011, 19:15:02
Hoe bedoel je Telegraafkop  :o :o. De agent die rijd met licht aan (ja hij heeft geen sirene maar dat kan verschillende
oorzaken hebben) en wil die auto inhalen waarbij de auto denkt laat ik eens afslaan zonder in de spiegels te kijken.
En wat is dan makkelijker dan meneer agent de schuld geven.

Hij zet de sirene/rumbler aan op het moment dat hij ziet dat de auto de beweging naar links maakt, te laat maar jah...
Toch beter dat in amerika de huisjes van hout zijn...


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #1642 Gepost op: 15 november 2011, 20:53:01
Ik niet leg eens uit. ;D ;D ;D

Nou stel je een student voor in zijn eerste werkkwartiel. Als een van de weinige mocht je naar 'de grote stad'. In je eerste weken ben je een beetje bezig met gebiedsverkenning samen met een student die bijna klaar is met haar opleiding. Je constateert een overtreding en je collega gaat er naar handelen. Jij rommelt nog wat, stapt uit en loopt ook naar het voertuig toe.

Kom je terug bij je auto, die nog draait, en de deuren zit... op slot!!!!!!!! e050

 En dat voor de hoofdingang van een druk bezocht winkelcentrum. En dan moet je bellen. Je coach (die je uitlacht), de chef van dienst (die je nog harder uitlacht) en de twee collega's die de reservesleutel komen brengen (en nog harder lachen)...  :'(
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #1643 Gepost op: 15 november 2011, 21:47:46
Nou stel je een student voor in zijn eerste werkkwartiel. Als een van de weinige mocht je naar 'de grote stad'. In je eerste weken ben je een beetje bezig met gebiedsverkenning samen met een student die bijna klaar is met haar opleiding. Je constateert een overtreding en je collega gaat er naar handelen. Jij rommelt nog wat, stapt uit en loopt ook naar het voertuig toe.

Kom je terug bij je auto, die nog draait, en de deuren zit... op slot!!!!!!!! e050

 En dat voor de hoofdingang van een druk bezocht winkelcentrum. En dan moet je bellen. Je coach (die je uitlacht), de chef van dienst (die je nog harder uitlacht) en de twee collega's die de reservesleutel komen brengen (en nog harder lachen)...  :'(

 ;D ;D ;D ;D ;D Goed verhaal, Noz.  O0

Gebeurd je idd 1x en daarna nooit meer. Als er iets erg is, is het wel in je eerste stage uitgelachen worden door het hele bureau.


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #1644 Gepost op: 16 november 2011, 21:18:48
"Lip Syncing Cop - Dashcam
Older vid, but my first time seeing it. Hilarious!

A small town police officer hams it up for his dash cam while on duty. The video was shot back in 2008. It shows an on-duty Bourbon, Missouri police officer lip syncing while driving. He turned the inside dash camera on himself while patrolling the streets at 3:00 am."

http://www.liveleak.com/view?i=066_1321376271
www.liveleak.com

Vanaf +- 0:27
 ;D
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


Wouter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,541
Reactie #1645 Gepost op: 16 november 2011, 23:31:02
Alleen op het steeds stuur los laten met bijde handen tijdens het rijden na, is dit een hartstikke leuk filmpje. Die kerel heeft er wel plezier in  ;D


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #1646 Gepost op: 16 november 2011, 23:33:51
Doet me erg denken aan hoe ik soms prive rijd  e050 998765 098uo
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


sylvester1986

  • Gast
Reactie #1647 Gepost op: 17 november 2011, 00:14:58
Erg leuk filmpje ;D ;D


sylvester1986

  • Gast


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Reactie #1649 Gepost op: 17 november 2011, 00:40:29
wat een knuppel zit er achter het stuur van de politiewagen op +-0:09 seconde, was erg verbaasd over hoe mooi er een roadblock wordt opgezet, rijdt hij de auto weg :D
Hobby Bobby eenheid Den Haag