Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1942473 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #1680 Gepost op: 22 november 2011, 17:28:19
Een van de mooiste stukjes uit COPS die me altijd zal bijblijven, is een agent die een deel van zijn been moest missen na een ongeluk met een geweer tijdens het jagen, maar deze man "heb daar schijt an"  O0

COPS TV Show, Foot Pursuit, Martin County, FL
user: copstv


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #1681 Gepost op: 23 november 2011, 15:22:48
Een van de mooiste stukjes uit COPS die me altijd zal bijblijven, is een agent die een deel van zijn been moest missen na een ongeluk met een geweer tijdens het jagen, maar deze man "heb daar schijt an"  O0

COPS TV Show, Foot Pursuit, Martin County, FL
user: copstv
Mooi om te zien! O0 O0
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


Bert65

  • Heden vervoersbranche, voorheen medewerker Dierenambulance
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,998
Reactie #1682 Gepost op: 23 november 2011, 21:13:18
:o O0
Tjonge, die agent kan hard lopen met zijn kunstbeen zeg.


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #1683 Gepost op: 28 november 2011, 17:13:45
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


fotoschieter.nl

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 361
  • NRK Velsen, Biketeam, EHBO, AED, Wandelletsel, NHT
    • Fotoschieter.nl
Reactie #1684 Gepost op: 28 november 2011, 17:17:56
Hmm, mooie strakke actie van de agent van achteren dat hij der 'neerbeukt' enige is, hij is nu verantwoordelijk ervoor dat dat mes in der buik belandde, als zij nu komt te overlijden word meneer agent dan gewoon vervolgt voor moord??
Nederlands Rode Kruis Afd. Velsen --> EHV'er, AED, Biketeam VRK --> Noodhulpteamlid AEDHeemskerk.nl --> Secretaris, Technisch beheer AED's, Bediener,


Meneer

  • Vrijpol. Brabant (Zuid) Oost
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 577
    • Politieserie
Reactie #1685 Gepost op: 28 november 2011, 17:20:44
Vrij heftige situatie in de VS..

COPS TV SHOW, Toughest Takedowns, Pierce Couty, WA Season 9
copstv
Ik heb wel eens een discussie gezien over deze video, denk op dit forum.
De actie is erg riskant, gelukkig valt de vrouw niet bovenop het mes. Dan zou het er een stuk minder uitzien ben ik bang.


Gezien we in de COPS sfeer blijven wil ik toch even deze video delen. Ik geloof mijn ogen bijna niet als ik zie hoe men dit in de VS aanpakt.
De vrouw in kwestie wil een huurmoordenaar inhuren om haar man om te brengen. De politie zet een undercover agent in als 'hitman' en de vrouw wordt erin geluisd.
Compleet met opgezette crime scene en al. Aan het eind van de rit wordt ze geconfronteerd met haar levende man. Erg heftig, zie ik hier niet snel gebeuren :o
Volledige beelden zijn helaas niet meer op youtube te vinden. Gaat om COPS seizon 24 aflevering 3
Boynton Beach Police arrest woman in murder for hire plot
Beelden van COPS - youtube upload van BBPDMediaRelations


Boogje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 443
  • Officer of the Dutch American Police Department
    • Dutch American Police Department
Reactie #1686 Gepost op: 28 november 2011, 18:04:58
Hmm, mooie strakke actie van de agent van achteren dat hij der 'neerbeukt' enige is, hij is nu verantwoordelijk ervoor dat dat mes in der buik belandde, als zij nu komt te overlijden word meneer agent dan gewoon vervolgt voor moord??
Lijkt mij van niet, dit lijkt me eerder een gevalletje noodweer aangezien zij de collega van de agent direct met het mes bedreigt.
Together we form the rainbow, everyone it's own color, but only together we can shine.  www.dapd.nl


JackM

  • HBT, ICET SAVER methodiek
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 896
Reactie #1687 Gepost op: 28 november 2011, 18:15:15
Hmm, mooie strakke actie van de agent van achteren dat hij der 'neerbeukt' enige is, hij is nu verantwoordelijk ervoor dat dat mes in der buik belandde, als zij nu komt te overlijden word meneer agent dan gewoon vervolgt voor moord??
Nee natuurlijk niet. Moord is met voorbedachte rade iemand dood maken, wat deze agent doet verdient hij een lintje voor, hij behoedt namelijk dat ze iemand kan neersteken. Dat het mes daarbij in haar eigen buik terecht komt kan de agent ook niets aan doen.
Wees duidelijk, niet halfbakken, en vooral : recht voor de raap wanneer nodig,dan kom je het verste.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #1688 Gepost op: 28 november 2011, 19:18:00
Hmm, mooie strakke actie van de agent van achteren dat hij der 'neerbeukt' enige is, hij is nu verantwoordelijk ervoor dat dat mes in der buik belandde, als zij nu komt te overlijden word meneer agent dan gewoon vervolgt voor moord??

Nee dat denk ik niet. Bovendien was eigenlijk het enige alternatief (als ze geen taser voorhanden hebben) om haar neer te schieten. Dan misschien toch liever een lompe actie die hier wat verkeerd loopt.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Sesamzaadje

  • Operationeel Expert
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 739
  • Eenheid ZWB
Reactie #1689 Gepost op: 28 november 2011, 20:21:20
Ik heb wel eens een discussie gezien over deze video, denk op dit forum.
De actie is erg riskant, gelukkig valt de vrouw niet bovenop het mes. Dan zou het er een stuk minder uitzien ben ik bang.


Gezien we in de COPS sfeer blijven wil ik toch even deze video delen. Ik geloof mijn ogen bijna niet als ik zie hoe men dit in de VS aanpakt.
De vrouw in kwestie wil een huurmoordenaar inhuren om haar man om te brengen. De politie zet een undercover agent in als 'hitman' en de vrouw wordt erin geluisd.
Compleet met opgezette crime scene en al. Aan het eind van de rit wordt ze geconfronteerd met haar levende man. Erg heftig, zie ik hier niet snel gebeuren :o
Volledige beelden zijn helaas niet meer op youtube te vinden. Gaat om COPS seizon 24 aflevering 3
Boynton Beach Police arrest woman in murder for hire plot
Beelden van COPS - youtube upload van BBPDMediaRelations

Ik zou echt mijn lach niet in kunnen houden  :D
De weg is niet de vraag waarheen, de weg is de vraag hoe.