Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1942502 keer)

0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.

enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #1830 Gepost op: 31 december 2011, 16:29:53
Een kort filmpje, aanleiding of afloop is mij onbekend....

Politie van tegewoordig ... @kinkerstraat 30-12-2011

Niks mis mee. Wie niet luisteren wil moet maar voelen en je ligt daar niet omdat de vrouw van de kerstman moet bevallen.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,818
    • Regio15
Reactie #1831 Gepost op: 31 december 2011, 16:51:34
'Niet zo racistisch man'. Enige dat ze kunnen zeggen als je geen ja en amen doet.  ::)
Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #1832 Gepost op: 31 december 2011, 17:05:05
Zo, ik heb even verder gezocht en dit lijkt de afhandeling te zijn, inmiddels iets meer politie ter plaatse....

Politie Amsterdam Kinkerstraat
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #1833 Gepost op: 31 december 2011, 17:10:47
Zo, ik heb even verder gezocht en dit lijkt de afhandeling te zijn, inmiddels iets meer politie ter plaatse....

Politie Amsterdam Kinkerstraat
Moet wel weer lachen (of eigenlijk is het huilen) om de reactie van de omstanders die maar 10% hebben gezien.
Wel krijg ik altijd als ik die filmpjes van A-A kijk het gevoel dat ik naar een satirische comic kijk met als tekstballonetje
"Ik had toch maar om 1 auto extra gevraagd"  98uiye
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1834 Gepost op: 31 december 2011, 17:13:02
Wel krijg ik altijd als ik die filmpjes van A-A kijk het gevoel dat ik naar een satirische comic kijk met als tekstballonetje
"Ik had toch maar om 1 auto extra gevraagd"  98uiye

Ik herken dat ...
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #1835 Gepost op: 31 december 2011, 17:51:14
Moet wel weer lachen (of eigenlijk is het huilen) om de reactie van de omstanders die maar 10% hebben gezien.

Als ik dit soort filmpjes zie kan ik alleen maar huilen.
Waarom heeft haast niemand het besef dat de politie een bepaalde handeling verricht omdat het nodig is.
En waarom moet men zeker als ze niet vanaf het begin hebben meegekregen wat er is gebeurd zich er tegenaan bemoeien en soms zelfs tegen de politie keren.

Nederland wordt wakker !!! We hebben in dit land regels en pis je naast de pot dan vind je de politie op je pad treed daar naargelang nodig is zacht of hard tegen op.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #1836 Gepost op: 31 december 2011, 18:26:16
Als ik dit soort filmpjes zie kan ik alleen maar huilen.
Waarom heeft haast niemand het besef dat de politie een bepaalde handeling verricht omdat het nodig is.
En waarom moet men zeker als ze niet vanaf het begin hebben meegekregen wat er is gebeurd zich er tegenaan bemoeien en soms zelfs tegen de politie keren.

Nederland wordt wakker !!! We hebben in dit land regels en pis je naast de pot dan vind je de politie op je pad treed daar naargelang nodig is zacht of hard tegen op.

Enrico je hebt 2 soorten rechters in Nederland: 1. Mensen die van beroep rechter zijn, en hierin opgeleid zijn en 2. Burgers die de politie gaan vertellen hoe en wat ze wel en niet mogen doen.

Ten slotte denk ik dat het geschreeuw van de jongeman, het volk daar heeft "getriggerd". Een paar meter lopen van dit incident is een motoragent in zijn been gestoken een aantal jaar geleden, de verdachte is geraakt door een politiekogel en kort daarna begonnen ze te rellen ( Iets soortgelijks gebeurde bij Allebeplein). Ik heb veel klasgenoten gehad de afgelopen jaren uit de Kinkerbuurt en Allebeplein, die mensen hebben een hele vreemde zieke gedachtegang over de politie etc.


KME

  • Gast
Reactie #1837 Gepost op: 1 januari 2012, 08:37:02
De mensen die het hardste schreeuwen over racisme of verkeerde aanpak van de politie, zijn meestal diegene die niet eens snappen dat 1+1 2 is. Het enige wat ze kunnen is het aanhalen van racisme zonder enige onderbouwing daarvan. Wie of welke mensen dit zijn laat ik in het midden... we weten het wel...


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #1838 Gepost op: 1 januari 2012, 20:23:57
Juust'm.

Wel zie ik wederom dat gehannes met die 2 porto's....Op dat gebied ben ik blij dat ik niet in AA werk.


AureliusM

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • A'dam
Reactie #1839 Gepost op: 1 januari 2012, 20:44:55
Moet wel weer lachen (of eigenlijk is het huilen) om de reactie van de omstanders die maar 10% hebben gezien.
Wel krijg ik altijd als ik die filmpjes van A-A kijk het gevoel dat ik naar een satirische comic kijk met als tekstballonetje
"Ik had toch maar om 1 auto extra gevraagd"  98uiye

Thats Amsterdam.