Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1942399 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #1840 Gepost op: 2 januari 2012, 00:49:49
Aanhouding met verzet op het Beursplein

T'IS WEER ES HOMMELES BIJ OCCUPY BEURSPLEIN
User: frankbuisAT5


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #1841 Gepost op: 2 januari 2012, 17:44:52
Straatverkoper wilt 2 agenten te lijf gaan met een mes (0:44) in Nis, Servië.

Komunalna policija u akciji - Communal police in action - Serbia, 30th December 2011
User: Spartacus967


Collin1974

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 120
Reactie #1842 Gepost op: 2 januari 2012, 18:50:10
Aanhouding met verzet op het Beursplein

T'IS WEER ES HOMMELES BIJ OCCUPY BEURSPLEIN
User: frankbuisAT5

niet alleen aangifte hoop ik.  Een bezoekje ziekenhuis voor een test na die beet lijkt me ook niet onverstandig.


Boogje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 443
  • Officer of the Dutch American Police Department
    • Dutch American Police Department
Reactie #1843 Gepost op: 3 januari 2012, 02:21:59
Straatverkoper wilt 2 agenten te lijf gaan met een mes (0:44) in Nis, Servië.
Komunalna policija u akciji - Communal police in action - Serbia, 30th December 2011
User: Spartacus967

Gezien de huidige trend in Nederland zou je zo'n filmpje pas moeten laten beginnen als de agenten de man gaan overmeesteren, om er vervolgens bij te zetten wat een schande het is dat de politie zo'n arme oude man zo hard aanpakt.....  >:( :'(
Together we form the rainbow, everyone it's own color, but only together we can shine.  www.dapd.nl


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #1844 Gepost op: 3 januari 2012, 18:12:12
Aanhouding Rotterdam-Zuid drie jaar geleden:

Aanhouding Rijsoordstraat Rotterdam


Bron: www.youtube.com/zuidplein600
Brandweer Papendrecht


yuri1984

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 61
Reactie #1845 Gepost op: 3 januari 2012, 23:41:42
ongelovelijk hoeveel politie nodig is om iemand aan te houden. Zo'n vrouwtje hadden ze toch wel met zn 2en kunnen boeien en afvoeren of ligt het aan mij??


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #1846 Gepost op: 3 januari 2012, 23:48:21
ongelovelijk hoeveel politie nodig is om iemand aan te houden. Zo'n vrouwtje hadden ze toch wel met zn 2en kunnen boeien en afvoeren of ligt het aan mij??
Ik weet niet hoe ze dit bij de politie leren (maar zal ongetwijfeld niet veel anders zijn als bij ons), maar bij ons word altijd meegegeven
dat op het moment dat jij met z'n tweeën een wederspanning persoon aanhoud om versterking vragen. Dit ter bescherming van jou, als
proportionaliteit richting verdachte. Want als iemand doordraait kan jij hem heel lastig met z'n tweeën aanhouden, en zal je dus eerder geweld
moeten gebruiken. En als jij dan met extra versterking iemand kan fixeren zonder extra geweld te gebruiken geniet dit qua proportionaliteit
de voorrang. Dus in het vervolg dat mensen gaan schreeuwen dat de politie/douane/handhavingsdienst wel durft met zijn allen tegen 1, dit
doen we omdat we anders weer klachten krijgen dat iemand onnodig klappen krijgt.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


yuri1984

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 61
Reactie #1847 Gepost op: 3 januari 2012, 23:54:09
ja opzich heb je gelijk (als er omstanders mee gaan bemoeien) maar de versterking die ik zie is erg overdreven. Beter hadden ze haar meteen naar de grond kunnen brengen ipv te gaan lopen...en 2 collega's tegen een vrouwelijke verdachte, in mijn ogen moet dat niet al te moeilijk zijn.


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #1848 Gepost op: 3 januari 2012, 23:57:06
ja opzich heb je gelijk (als er omstanders mee gaan bemoeien) maar de versterking die ik zie is erg overdreven. Beter hadden ze haar meteen naar de grond kunnen brengen ipv te gaan lopen...en 2 collega's tegen een vrouwelijke verdachte, in mijn ogen moet dat niet al te moeilijk zijn.
Ja in de stad is het vaak dat als er om een extra auto word geroepen dat bijna iedere beschikbare eenheid in de buurt reageert.
Blijkt dan dat er al genoeg is dan gaan ze er ook weer snel genoeg vandoor indien de situatie weer normaal is. En zeker in zo'n
woonwijk kan het heel snel ontvlammen als er een paar buurtbewoners lastig gaan doen, dan ben je erg blij met die paar auto's
die eerst overdreven leek.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1849 Gepost op: 4 januari 2012, 11:37:22
Ja in de stad is het vaak dat als er om een extra auto word geroepen dat bijna iedere beschikbare eenheid in de buurt reageert.

Tsja, ik heb het filmpje niet helemaal gekeken, maar daar moet de meldkamer dan in gaan sturen. Alles ''laten'' rijden wat er in de buurt is, is gewoow niet nodig ... De term ''auto-tje er bij'' is geen assistentie collega  ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !