Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1941808 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

Arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,818
    • Regio15
Reactie #1880 Gepost op: 16 januari 2012, 08:24:23
Politie houdt met getrokken wapens 2 verdachten aan in Voorburg

Aanhouding verdachten conform signalement betreffende melding vuurwapendreiging.

Vrijdag 13 jan. 22:00. Voorburg, Gijsbrecht Bokkelaan/Reuvenslaan.

Bijbehorende artikel: http://www.regio15.nl/actueel/lijst-weergave/13-overige/11168-mogelijk-vuurwapenincident-voorburg-twee-aanhoudingen
Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Hobby Bobby eenheid Den Haag




enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #1883 Gepost op: 17 januari 2012, 12:10:45
3 verschillende vormen van babbeltruc.


Babbeltruc - Briefje voor oma
Geüpload door PolitieRotterdamR op 17 jan 2012

Het gebeurt regelmatig dat dieven met een smoesje aanbellen en zo een huis weten binnen te komen. Soms vragen ze u om
een glaasje water of om pen en papier en glipt een handlanger uw huis binnen, terwijl u hiermee bezig bent.
Ook doen dieven zich wel voor als meteropnemer of reparateur. De dieven kunnen mannen, vrouwen of kinderen zijn.
Vaak zijn oudere mensen slachtoffer van deze praktijken.


BABBELTRUC - Buurtonderzoek
Geüpload door PolitieRotterdamR op 17 jan 2012


BABBELTRUC - De winter door
Geüpload door PolitieRotterdamR op 17 jan 2012
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #1884 Gepost op: 21 januari 2012, 13:35:22
Verdachte over tazer: "I've been shot, stabbed, socked in the nose, jaw and an eye, but that takes all of it"  ;D

COPS TV SHOW, Resisting Arrest, Spokane Police Department Season 16
User: copstv


sylvester1986

  • Gast
Reactie #1885 Gepost op: 21 januari 2012, 13:40:19
Ik zie niet 1,2,3 iets waarom ik de Taser in deze scenario zou gebruiken.


brandweerman511

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 273
Reactie #1886 Gepost op: 21 januari 2012, 13:57:38
3 verschillende vormen van babbeltruc.


Babbeltruc - Briefje voor oma
Geüpload door PolitieRotterdamR op 17 jan 2012

Het gebeurt regelmatig dat dieven met een smoesje aanbellen en zo een huis weten binnen te komen. Soms vragen ze u om
een glaasje water of om pen en papier en glipt een handlanger uw huis binnen, terwijl u hiermee bezig bent.
Ook doen dieven zich wel voor als meteropnemer of reparateur. De dieven kunnen mannen, vrouwen of kinderen zijn.
Vaak zijn oudere mensen slachtoffer van deze praktijken.


BABBELTRUC - Buurtonderzoek
Geüpload door PolitieRotterdamR op 17 jan 2012


BABBELTRUC - De winter door
Geüpload door PolitieRotterdamR op 17 jan 2012

is dit verstandig om zulke filmpjes op internet te zetten? veel ouderen mensen hebben geen internet of een pc en zien deze filmpjes ook niet. Breng je de mensen hier niet mee op ideeen?
er is geen mooier weer dan brandweer!  Niv 3 Politie Rotterdam


sylvester1986

  • Gast
Reactie #1887 Gepost op: 21 januari 2012, 14:05:36
Dan zal de schuld bij Politie Rotterdam Rijnmond moeten liggen, die zette ze tenslotte op internet.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1888 Gepost op: 21 januari 2012, 15:14:00

is dit verstandig om zulke filmpjes op internet te zetten? veel ouderen mensen hebben geen internet of een pc en zien deze filmpjes ook niet. Breng je de mensen hier niet mee op ideeen?

Deze filmpjes zijn gemaakt door collega's als voorlichtingsmateriaal. Ze zijn volgens mij bedoeld voor lezingen die aan ouderen worden gegeven  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #1889 Gepost op: 21 januari 2012, 15:38:21
Naast wat Jerommeke zegt is het ook goed dat niet ouderen deze filmpjes zien want dit kan bij iedereen natuurlijk voorkomen.
En een gewaarschuwd mens telt voor 2 heb ik altijd geleerd en hieraan kan wat mij betreft niet genoeg aandacht besteed worden.
Zelf heb ik me geabonneerd op het kanaal van R-R en krijg dus een mailtje als ze iets plaatsen en als ik het interessant genoeg
vind om hier te plaatsen dan doe ik dat ook en anders moeten zij het niet op het www gooien maar dat lijkt mij logisch.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen