Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1940086 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

Sesamzaadje

  • Operationeel Expert
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 739
  • Eenheid ZWB
Reactie #1970 Gepost op: 11 februari 2012, 16:39:35
Dat je staakt ok, maar om nou als brandweerman de oproerpolitie uit te dagen vind ik echt te triest voor woorden. Zo geef je je actie toch ook geen kracht. Totaal het verstand verloren.
De weg is niet de vraag waarheen, de weg is de vraag hoe.


bjarnie

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #1971 Gepost op: 11 februari 2012, 20:46:19
Idd geen mooie actie van de brandweerlui. De verboden zone rond de Wetstraat 16 (ambtswoning en kabinet van de premier) binnendringen. Men heeft de strooidiensten achteraf moeten langssturen omdat het water het wegdek in een ijspiste veranderde.
De vorige keer dat men betoogde lukte het hen niet de zone binnen te dringen doordat de politie een 3-tal sproeiwagens inzette. Waarschijnlijk zal men door de koude ditmaal geen sproeiwagens hebben ingezet?


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #1973 Gepost op: 12 februari 2012, 18:05:44
Hard tegen de grond gewerkt?

Volgens mij wil de agent haar bij de arm pakken op het moment dat ze over uit komt, ze gaat onderuit en flipt vervolgens.
Vervolgens wordt ze vast gehouden tot ze rustig is, no big deal.


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #1974 Gepost op: 12 februari 2012, 18:06:27
Vrouw word hardhandig tegen de grond gewerkt door Politie
User: jellevdd22
Goede actie, vrouw zal er blijkbaar al even lopen zie ook al bovenin beeld het een en ander aan politie staan en heeft denk ik niet geluisterd. Tevens las ik in de comment dat ze met spullen gooide, ja en als je dan iemand wegtrekt en deze valt dan ga je op de grond verder. Dit wil je toch niet hebben als treinmachinist dat je zo'n oma aanrijd  :'(
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #1975 Gepost op: 12 februari 2012, 18:06:31
Ze wil zich verweren en valt.....wat een knuppel, diegene die de titel van dit filmpje verzonnen heeft.


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #1976 Gepost op: 12 februari 2012, 18:07:54
3 reacties in een minuut, waarbij we het zelfde zeggen, prachtig.  :)


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #1977 Gepost op: 12 februari 2012, 18:11:32
3 reacties in een minuut, waarbij we het zelfde zeggen, prachtig.  :)

Allen ervaringsdeskundigen, denk ik!  ;) ;D


tower-ladder

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,406
Reactie #1978 Gepost op: 12 februari 2012, 19:15:17
Citaat
Dat je staakt ok, maar om nou als brandweerman de oproerpolitie uit te dagen vind ik echt te triest voor woorden.
Dit zijn stakende werknemers die voor hun "recht" opkomen, tegen werknemers die van hun hogere leiding een opdracht krijgen om een taak uit te voeren. Als ze morgen bij een incident staan werken ze gewoon weer samen.
Misschien dat de oproerpolitie had kunnen zeggen, hier gaan wij niet tussen staan, want ik ben het eens met de argumenten van de stakers, en het zijn onze "semi" collega's. Als ze die mening niet delen, moeten ze ook niet klagen dat de actievoerders middelen gebruiken die ook door andere stakende beroepsgroepen/demonstranten worden gebruikt. Als de oproerpolitie waterkanonnen kan en mag inzetten, mogen de demonstranten dat dan ook ?
Citaat
die poederblussers leeg te spuiten... Lekker ziekmakend.. Ademhalingsklachten, irritatie aan ogen en luchtwegen, braken en goed aan de diarree.
Flauw argument, hier doen de blauwe collega's niet anders, autobranden, buitenbrandjes, en zelfs woningbranden proberen ze eerst met hun poederblussers te lijf te gaan voordat wij er zijn. En ze schijnen er niet ziek van te worden, anders was het nu toch wel doorgedrongen in hun organisatie dat het geen fijn spulletje is.
Als de temperatuur van het water dat via het zolderraam naar binnen wordt gespoten gelijk is aan de temperatuur van het water dat via de voordeur naar


Pully

  • agent van politie, ex wmr KMar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,179
  • Waakzaam en Dienstbaar? Dat zijn we toch allemaal?
Reactie #1979 Gepost op: 12 februari 2012, 19:15:53
Ik reageer dan niet binnen de drie minuten,  ;D ;D. Maar die agent pakt dat vrouwtje echt niet hard aan. Het lijkt er eerder op dat ze uitglijdt.

Daarna houden ze haar netjes en rustig onder controle. Ik zeg proportioneel en subsidiar!
het bovenstaande is mijn persoonlijke mening en niet die van de organisatie's waarvoor ik werkzaam ben.