Voertuigen Politie uniform

Auteur Topic: Voertuigen Politie uniform  (gelezen 751365 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #1760 Gepost op: 19 september 2012, 17:54:59
Een paar foto`s van de nieuwe set-up zijn zeer welkom :-)

Betreft dit systeem, maar dan in de bumper van een T5 GP.
De camera-units kunnen naar links en naar rechts zwenken.

http://www.flickr.com/photos/nikondirk/7631925936/#
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1761 Gepost op: 19 september 2012, 19:06:13
Bij ons bouwt met nog steeds Transporters op met een handgeschakelde bak en alleen een Whelen lichtbak. :'(

Én een dakluik, verkeerde striping én verkeerde indeling... M.a.w. Amsterdam zou Amsterdam weer eens niet zijn  :-X
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #1762 Gepost op: 19 september 2012, 19:59:43
Betreft dit systeem, maar dan in de bumper van een T5 GP.
De camera-units kunnen naar links en naar rechts zwenken.

http://www.flickr.com/photos/nikondirk/7631925936/#

Die van ons zijn vastgezet in een bepaalde stand. Zelf met hogere snelheden leest dat gekke ding de kentekenplaten.


Maxdate

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
  • Aspirant politie N4 "eenheid Amsterdam"
Reactie #1763 Gepost op: 27 september 2012, 14:57:03
Ik zat het noodhulp forum even door te spitten. Ik merkte op dat bij het korps DH op de (noodhulp/wijkteam) voertuigen geen korps op staat. Is dit nieuw of?

En dan nog even wat (jaa veel vragend) hoe zit het nu met de opbouw van de T5. Als een korps nu de VW transporter T5 besteld krijgt hij dan de zelfde opbouw als RR?


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #1764 Gepost op: 27 september 2012, 14:58:34
Ik zat het noodhulp forum even door te spitten. Ik merkte op dat bij het korps DH op de (noodhulp/wijkteam) voertuigen geen korps op staat. Is dit nieuw of?

En dan nog even wat (jaa veel vragend) hoe zit het nu met de opbouw van de T5. Als een korps nu de VW transporter T5 besteld krijgt hij dan de zelfde opbouw als RR?
Korps DH? Den Haag / Haaglanden? Ja; met de verloop van de tijd zouden alle NL politievoertuigen geen regiokenmerken meer op de voertuigen mogen/moeten hebben.


Maxdate

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
  • Aspirant politie N4 "eenheid Amsterdam"
Reactie #1765 Gepost op: 27 september 2012, 15:58:45
Haha ja korps DH (Den Haag/Haaglanden). Oh oke nee dat was niet bekend wij hebben sinds een half jaartje ook die nieuwe touran's maar daar staat wel het regio korps op.

En over die opbouw van de T5 is daar al wat meer info over?


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #1766 Gepost op: 27 september 2012, 18:35:22
Haha ja korps DH (Den Haag/Haaglanden). Oh oke nee dat was niet bekend wij hebben sinds een half jaartje ook die nieuwe touran's maar daar staat wel het regio korps op.

En over die opbouw van de T5 is daar al wat meer info over?

Dan is 'wij' niet Haaglanden, daar rijden de nieuwe Tourans slechts sinds een aantal weken rond namelijk. Allemaal zonder regionaam op de motorkap.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


HGL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 660
Reactie #1767 Gepost op: 27 september 2012, 21:24:43
Dan is 'wij' niet Haaglanden, daar rijden de nieuwe Tourans slechts sinds een aantal weken rond namelijk. Allemaal zonder regionaam op de motorkap.

Sinds een paar weken...... minimaal 1 jaar terug al de nieuwe touran , alleen nog met vista lichtbalk. Sinds kort ook met de honac balk.


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #1768 Gepost op: 28 september 2012, 10:15:47
De NIEUWE Touran (daarmee bedoel ik de LANDELIJKE aanbestedingstouran met de HONAC balk) rijdt sinds eind Juli rond in de regio Haaglanden o.a. bij de bureau's Leidschendam, Scheveningen etc.

Wat jij bedoelt is wel een nieuwe versie van de Touran, maar gewoon met de Haagse opbouw. Die hebben wij ruim een jaar geleden ook al op het bureau gehad, maar dat is niet wat ik hier bedoelde. Er zijn nogal wat verschillen namelijk tussen deze touran en de 'nieuwe'.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1769 Gepost op: 30 september 2012, 19:55:56
Iemand enig idee of het start/stop systeem bij de nieuwe Touran permanent uit te schakelen is? Super irritant als je een spoedrit rijd en even moet wachten op bijv. een voorrangsweg op te rijden en de motor slaat af  :(
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !