Voertuigen Politie uniform

Auteur Topic: Voertuigen Politie uniform  (gelezen 754779 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

AureliusM

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • A'dam
Reactie #2050 Gepost op: 22 augustus 2013, 18:51:42
Citaat van: EvEs link=msg=1194161 date=1377154200
Er zijn best vw's waar ik mijn dienst in wil doen hoor. Rij prive in een Golf en die rijdt veeeeele malen beter als die kinderwagen Touran. Alleen de stoelen zijn al 100x beter.

En behalve de stoelen is er dit:

Geen radio, een achterlijk lelijk leeg vak (welke nog niet eens aansluit) en geen led werklampje meer.



Maar wel een mobilofoon in de auto


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #2051 Gepost op: 22 augustus 2013, 19:03:59
Is dat zo gek? Ik dacht dat met de LAPV de mob in alle regio's weer terug kwam in de auto. Ik weet overigens niet beter dan...
Icm met een ingelogde mob worden de meldingen direct in de navigatie geknald die in dat gat zit en zodra de auto gaat rijden statust hij je aanrijdend, binnen 100 meter van het incident en je wordt automatisch ter plaatse gezet.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


AureliusM

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • A'dam
Reactie #2052 Gepost op: 22 augustus 2013, 19:25:19
Citaat van: DiNozzo link=msg=1194347 date=1377191039
Is dat zo gek? Ik dacht dat met de LAPV de mob in alle regio's weer terug kwam in de auto. Ik weet overigens niet beter dan...
Icm met een ingelogde mob worden de meldingen direct in de navigatie geknald die in dat gat zit en zodra de auto gaat rijden statust hij je aanrijdend, binnen 100 meter van het incident en je wordt automatisch ter plaatse gezet.

mobi in de auto is bij ons een aflopende zaak. van de twee Tourans van het wijkteam heeft alleen de ´oude´ Touran een mobilofoon. En de vraag is als deze auto vervangen wordt de mobilofoon terugkomt...  :(


EvEs

  • HAP (ZHP RT)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 598
Reactie #2053 Gepost op: 22 augustus 2013, 19:49:33
Citaat van: AureliusM link=msg=1194353 date=1377192319
mobi in de auto is bij ons een aflopende zaak. van de twee Tourans van het wijkteam heeft alleen de ´oude´ Touran een mobilofoon. En de vraag is als deze auto vervangen wordt de mobilofoon terugkomt...  :(

Ik dacht ook dat dit een LAPV kunstje was hoor. Een mob in elke auto


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #2054 Gepost op: 22 augustus 2013, 21:58:39
Citaat van: EvEs link=msg=1194161 date=1377154200


Oh ja. het werklampje zit er toch nog in. Daar kan je makkelijk bij tijdens het rijden..


En het zwakke lampje in het plafond wat dan nog gebruikt kon worden om in het donker wat op te schrijven, is vervangen voor een bouwlamp  8)

Tsja, er is wel over nagedacht alleen de uitvoering is een stukje minder  :-X
Het lampje bij de bijrijderskant is écht véél te fel. Wij hebben er nu een soort melkglasachtig folie op geplakt, dat helpt. Anders is het gebruik 's nachts zelfs gevaarlijk. Snel wisselen van blik en je ziet de eerste seconden gewoon niets.
Werklampje achterin is superhandig. Ze hadden beter een led-balkje in de kofferdeksel kunnen maken die de gehele lade & achterkant verlicht...
Die Amerikanen hebben alles kant & klaar liggen. Zal nog wel goedkoper zijn als dit lampje met bewegingssensor  :-X
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Carv

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 540
Reactie #2055 Gepost op: 22 augustus 2013, 23:57:27
Citaat van: Jerommeke link=msg=1194386 date=1377201519
Tsja, er is wel over nagedacht alleen de uitvoering is een stukje minder  :-X
Het lampje bij de bijrijderskant is écht véél te fel. Wij hebben er nu een soort melkglasachtig folie op geplakt, dat helpt. Anders is het gebruik 's nachts zelfs gevaarlijk. Snel wisselen van blik en je ziet de eerste seconden gewoon niets.
Werklampje achterin is superhandig. Ze hadden beter een led-balkje in de kofferdeksel kunnen maken die de gehele lade & achterkant verlicht...
Die Amerikanen hebben alles kant & klaar liggen. Zal nog wel goedkoper zijn als dit lampje met bewegingssensor  :-X

Dat flexibele lampje hadden ze beter voorin kunnen plaatsen al vind ik het standaard VW leeslampje ook prima.
In onze, (Hollands Midden) Golf+ zat in de achterklep zo'n mooie ledstrip van 50cm. Ging vanzelf aan bij het openen van de klep. Ideaal.


EvEs

  • HAP (ZHP RT)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 598
Reactie #2056 Gepost op: 23 augustus 2013, 22:59:05
Citaat van: Carv link=msg=1194422 date=1377208647
Dat flexibele lampje hadden ze beter voorin kunnen plaatsen al vind ik het standaard VW leeslampje ook prima.
In onze, (Hollands Midden) Golf+ zat in de achterklep zo'n mooie ledstrip van 50cm. Ging vanzelf aan bij het openen van de klep. Ideaal.

Dat flexibele led lampje zat dus eerst voorin.....  :-X


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #2057 Gepost op: 24 augustus 2013, 00:01:26
Citaat van: EvEs link=msg=1194161 date=1377154200
Oh ja. het werklampje zit er toch nog in. Daar kan je makkelijk bij tijdens het rijden..

En het zwakke lampje in het plafond wat dan nog gebruikt kon worden om in het donker wat op te schrijven, is vervangen voor een bouwlamp  8)

Geniaal! Daar waar je op moet vallen val je niet op, en daar waar je niet op moet vallen val je wel op.  O0  Gelukkig lijkt het handig als je achter een buro zit, en kijkt/denkt die monteur kennelijk niet verder na dan wat er op de werkorder staat, maar ja das niet ongewoon zullen we maar zeggen.
Ik zou voortaan achterste voren gaan rijden. Dat konden die Dafjes vroeger toch ook: net zo hard vooruit als achteruit 0098 Eens zien of zo'n Houran dat ook kan: Hollandse ouwe tegen Duitse nieuwe  998765
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #2058 Gepost op: 24 augustus 2013, 00:10:11
Citaat van: Jerommeke link=msg=1194386 date=1377201519
Tsja, er is wel over nagedacht alleen de uitvoering is een stukje minder  :-X
Het lampje bij de bijrijderskant is écht véél te fel. Wij hebben er nu een soort melkglasachtig folie op geplakt, dat helpt. Anders is het gebruik 's nachts zelfs gevaarlijk. Snel wisselen van blik en je ziet de eerste seconden gewoon niets.
Werklampje achterin is superhandig. Ze hadden beter een led-balkje in de kofferdeksel kunnen maken die de gehele lade & achterkant verlicht...
Die Amerikanen hebben alles kant & klaar liggen. Zal nog wel goedkoper zijn als dit lampje met bewegingssensor  :-X

Nou dan gebruik je ipv het ledlampje boven de zonneklep toch gewoon een van de 3 Touran lampjes boven de spiegel... een voor bestuurder, een voor bijrijder en een voor allebei...  O0

In Amerika hebben de dienstauto's vaak ook zon dikke extra lamp in het dak. Een dome-light.
daar weet caprice denk ik wel wat van...


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #2059 Gepost op: 24 augustus 2013, 18:52:56
Wat ik mis in de LAPV voertuigen is de boem aka de gemeentesleutel. Zonde!
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.