Voertuigen Politie uniform

Auteur Topic: Voertuigen Politie uniform  (gelezen 750967 keer)

0 gebruikers (en 9 gasten bekijken dit topic.

Sasla

  • Verkeerskundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 668
Reactie #1590 Gepost op: 15 juni 2012, 00:31:10
Nee, G&V

Gooi- en Vechtstreek?


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #1591 Gepost op: 15 juni 2012, 00:35:45
G&V is inderdaad de afkorting van Gooi & Vechtstreek.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1592 Gepost op: 15 juni 2012, 14:49:12
Wij hebben nu sinds kort een voor mij onbekend navigatiesysteem met AVLS+ (meldingen in het scherm) en ook kenteken en persoonbevragingen. Werkt best aardig, alleen nog veel kinderziektes.

Als dat het systeem is met de VDO-dayton schermpjes en het losse toetsenbordje.... Dat is in Kennemerland een jaar of twee geleden getest op twee voertuigen en daarna in de prullenbak beland. Wij hebben wél het navigatiegedeelte, maar het bevragen is er uit gehaald. Mede daarom/daardoor hebben we nu (allemaal) een Blackberry met integrale bevraging O0
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
Reactie #1593 Gepost op: 15 juni 2012, 15:34:16
Dat heeft BN volgens mijn ook. In elke wagen zit ook een Berry in


YNPD

  • Agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 393
Reactie #1594 Gepost op: 15 juni 2012, 19:55:11
Als dat het systeem is met de VDO-dayton schermpjes en het losse toetsenbordje.... Dat is in Kennemerland een jaar of twee geleden getest op twee voertuigen en daarna in de prullenbak beland. Wij hebben wél het navigatiegedeelte, maar het bevragen is er uit gehaald. Mede daarom/daardoor hebben we nu (allemaal) een Blackberry met integrale bevraging O0
Reden: het was erg traag. Nu heeft ZaWa exact dezelfde schermpjes en dat heb ik werkend gezien en dat is retesnel. Ikke niet begrijp.


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #1595 Gepost op: 17 juni 2012, 00:45:47
wel rete snel maar nog zonder bevraging... dat gebeurd nog steeds via de mk...

Voor de rest werkt het prima, al zitten er nog wel wat beestjes in het systeem !
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #1596 Gepost op: 26 juni 2012, 11:50:02
Kleine update over de voertuigen in Haaglanden, heb vanmorgen weer iemand van de garage gesproken en die wist me te vertellen dat de garage sowieso blijft bestaan. De precieze vorm is nog onbekend, maar waarschijnlijk een steun/servicepunt van PON/Honac.
Nu moet ik wat forumleden gelijk gaan geven, want in tegenstelling tot wat me de vorige keer is verteld blijkt nu dat ze de voertuigen NIET meer zelf gaan opbouwen. Ook in Haaglanden komen de standaard voertuigen met de opbouw van Honac!
Hier is nogal wat gedoe over geweest aangezien Haaglanden een gigantische voorrad daksets had liggen nog, deze zijn ineens allemaal 'afgekeurd'.. hoezo zonde geld?  :-\

Dan nog een nieuwtje, men verwacht de éérste auto's uit de LAPV al over 4 weken in de garage ter vervanging van sommige 85-XXX kentekens. Dus over 4 tot 6 weken kunnen we in Haaglanden de eerste nieuwe auto's (met platte dakset) zien rondrijden!  O0
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #1597 Gepost op: 26 juni 2012, 11:54:57
Kleine update over de voertuigen in Haaglanden, heb vanmorgen weer iemand van de garage gesproken en die wist me te vertellen dat de garage sowieso blijft bestaan. De precieze vorm is nog onbekend, maar waarschijnlijk een steun/servicepunt van PON/Honac.

Dus net als de garagewerkplaats "De Eenhoorn" van A-A. Deze blijven ook gewoon bestaan en worden idd een PON/HONAC servicepunt. Dit geldt overigens ook voor de BMW motoren.


YNPD

  • Agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 393
Reactie #1598 Gepost op: 26 juni 2012, 15:14:27
Kleine update over de voertuigen in Haaglanden, heb vanmorgen weer iemand van de garage gesproken en die wist me te vertellen dat de garage sowieso blijft bestaan. De precieze vorm is nog onbekend, maar waarschijnlijk een steun/servicepunt van PON/Honac.
Nu moet ik wat forumleden gelijk gaan geven, want in tegenstelling tot wat me de vorige keer is verteld blijkt nu dat ze de voertuigen NIET meer zelf gaan opbouwen. Ook in Haaglanden komen de standaard voertuigen met de opbouw van Honac!
Hier is nogal wat gedoe over geweest aangezien Haaglanden een gigantische voorrad daksets had liggen nog, deze zijn ineens allemaal 'afgekeurd'.. hoezo zonde geld?  :-\

Dan nog een nieuwtje, men verwacht de éérste auto's uit de LAPV al over 4 weken in de garage ter vervanging van sommige 85-XXX kentekens. Dus over 4 tot 6 weken kunnen we in Haaglanden de eerste nieuwe auto's (met platte dakset) zien rondrijden!  O0
Zonde. Ik heb ze naast elkaar gezien, die Vista's vallen veel beter op dan de nieuwe generatie daksets uit de aanbesteding.


HAPRPAA

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 454
  • Uiteindelijk pakken we je toch wel!
Reactie #1599 Gepost op: 27 juni 2012, 00:16:54
Over uniform gesproken, waarom deze in het blauw ipv wit met striping?

http://imageshack.us/photo/my-images/90/hondenauto.jpg/