Voertuigen Politie uniform

Auteur Topic: Voertuigen Politie uniform  (gelezen 749817 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #1750 Gepost op: 18 september 2012, 13:16:11
In RR reden we al met de transporter als DHV wagen. Sinds een maand hebben we nu de LAVP transporter. Ik moet zeggen dat ik de rotterdamse uitvoering al fijn vond en deze is nog wat verbeterd. Hij voelt wat sneller, de signalering is beter alsmede het bedieningspaneel, middenarmsteunen en parkeersensoren. Tevens komen er in alle transporters ANPR camera's, hij zit er al in alleen de database is nog niet gevuld. Het scannen werkt perfect.

Mooi man dit positieve geluid uit mijn regio.
Als alle transporters ANPR krijgen dan is dat afhankelijk van het district 3 à 4 transporters voor de DHV.
Als ik het schema goed in mijn hoofd heb komen er 24 uur per dag ( tenzij men binnen zit voor tik werk ) ongeveer
27 à 29 DHV's met ANPR op de weg in R-R.

Dat is dan naast de vaste opstelpunten in onze regio een aardige stap vooruit om gezochte voertuigen al dan niet inclusief
de tenaamgestelde op te snorren en aan een controle te onderwerpen.
Dat zal het geboefte niet echt leuk vinden, maar dat is dan toch echt hun probleem.  :D ;D
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


RS6

  • HAP - AA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 989
  • Audi - Vorsprung durch Technik
Reactie #1751 Gepost op: 18 september 2012, 15:08:55
Mooi man dit positieve geluid uit mijn regio.
Als alle transporters ANPR krijgen dan is dat afhankelijk van het district 3 à 4 transporters voor de DHV.
Als ik het schema goed in mijn hoofd heb komen er 24 uur per dag ( tenzij men binnen zit voor tik werk ) ongeveer
27 à 29 DHV's met ANPR op de weg in R-R.

Dat is dan naast de vaste opstelpunten in onze regio een aardige stap vooruit om gezochte voertuigen al dan niet inclusief
de tenaamgestelde op te snorren en aan een controle te onderwerpen.
Dat zal het geboefte niet echt leuk vinden, maar dat is dan toch echt hun probleem.  :D ;D

En daar word ik dan toch wel blij van...  :)
In onze regio onderschatten ze de meerwaarde van het ANPR systeem.
Met moeite kunnen er 2 voertuigen mee worden uitgerust en die rijden geen Noodhulp.


Canonfreak

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,049
Reactie #1752 Gepost op: 18 september 2012, 18:58:45
Nou Friesland zal altijd Fryslan op de motorkap hebben. Die gaan er nooit af!  :-X

Nee inderdaad, maar wat voor nieuwe regionaam zou erop moeten staan dan silque?


Belker1678

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 87
Reactie #1753 Gepost op: 18 september 2012, 19:04:57
In NO-Gelderland gaat de Regionaam er tussen 01-10-2012 en 01-01-2013 van alle voer- en vaartuigen af.
Schijnt landelijke richtlijn te zijn.


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #1754 Gepost op: 18 september 2012, 19:27:04
Nee inderdaad, maar wat voor nieuwe regionaam zou erop moeten staan dan silque?

Helemaal niets meer!

In NO-Gelderland gaat de Regionaam er tussen 01-10-2012 en 01-01-2013 van alle voer- en vaartuigen af.
Schijnt landelijke richtlijn te zijn.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


7131

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,053
Reactie #1755 Gepost op: 18 september 2012, 23:54:48
DirecteHulpVerlening = Noodhulp in het Rotterdamse.
LAVP = Landelijke Aanbesteding Voertuigen Politie

Enne, LAVP moet zijn LAPV: Landelijke Aanbesteding Politie Voertuigen.


Cabo

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 615
Reactie #1756 Gepost op: 19 september 2012, 02:17:32
In NO-Gelderland gaat de Regionaam er tussen 01-10-2012 en 01-01-2013 van alle voer- en vaartuigen af.
Schijnt landelijke richtlijn te zijn.

Wel raar dat op de nieuwste voertuigen nog steeds de regionaam gezet wordt. In plaats van dat ze gewoon vooruit denken en het er al af laten  ???


Carv

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 540
Reactie #1757 Gepost op: 19 september 2012, 12:17:01
In RR reden we al met de transporter als DHV wagen. Sinds een maand hebben we nu de LAVP transporter. Ik moet zeggen dat ik de rotterdamse uitvoering al fijn vond en deze is nog wat verbeterd. Hij voelt wat sneller, de signalering is beter alsmede het bedieningspaneel, middenarmsteunen en parkeersensoren. Tevens komen er in alle transporters ANPR camera's, hij zit er al in alleen de database is nog niet gevuld. Het scannen werkt perfect.

Zooo, in alle DHV Transporters ANPR camera`s. Welk potje heeft Rotterdam Rijnmond opengetrokken ;-) Dat kost toch bij elkaar echt een hoop centen voor al die ANPR camera`s.

Een paar foto`s van de nieuwe set-up zijn zeer welkom :-)


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #1758 Gepost op: 19 september 2012, 12:27:48
Als je kijkt wat het systeem oplevert.


Carv

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 540
Reactie #1759 Gepost op: 19 september 2012, 13:23:47
Dat is zeker zo. Ik ben er ook een groot voorstander van.  Alleen de hits op OPS klanten met opstaande boetes komen natuurlijk niet in de kas van RR  ;)

Het verbaasde me gewoon dat er zoveel wordt aangeschaft terwijl er in andere regio s met moeite 1 a 2 kunnen rijden ivm de kosten ervan. In ieder geval wel n goede zet van RR. Ben benieuwd naar de fotos.