Voertuigen Politie uniform

Auteur Topic: Voertuigen Politie uniform  (gelezen 750965 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #1800 Gepost op: 3 oktober 2012, 21:32:29
Even wennen maar waarom niet? Zonder regionaam is het ook zo kaal en de andere diensten hebben het er ook op staan. Voor ons is een witte auto met BZK striping wel bekend maar voor buitenlanders zal het wel duidelijker zijn.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1801 Gepost op: 3 oktober 2012, 21:34:40
En ook op het voorbeeld van politiestriping.nl wordt de nieuwe contourmarkering getekend. Als de vtsPN zo strak op de voorschriften zit, mogen ze daar als eerste achteraan...

Wat mij opvalt is dat het rapport verschenen is, de aanbeveling duidelijk is, men nu (eindelijk) een zeer beperkt aantal leveranciers heeft en men nog steeds niet landelijk die contourmarkering invoerd.... Veel makkelijker kan het niet lijkt mij  ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1802 Gepost op: 4 oktober 2012, 07:39:07




GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Carv

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 540
Reactie #1803 Gepost op: 4 oktober 2012, 08:10:11
Kijk plaatjes zijn altijd mooi, maar in dit geval.......

(dan doel ik niet op de foto zelf natuurlijk, maar wat erop te zien is)


Roy009147

  • BOA, OvD-Bz
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 252
Reactie #1804 Gepost op: 4 oktober 2012, 08:31:44
Klopt inderdaad wat Haageneesch en Apoo zeggen.
Vandaag over de Laan van NOI meerdere malen een VW Touran voorbij zien komen met POLITIE volledig in hoofdletters.
Ik schat de hoogte van de tekst op zeker 10 cm hoog. Het is echt zwaar lelijk en kon mijn ogen niet geloven toen ik het zag.

7,6cm om precies te zijn.
Servo Per Amikeco


ChiellieNL

  • Aspirant Recherchekundige
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 30
Reactie #1805 Gepost op: 4 oktober 2012, 08:59:44
Vind t er niet verkeerd uit zien zo hoor...
Maarja, wie ben ik  ;)  8)


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #1806 Gepost op: 4 oktober 2012, 09:11:14
Op de motorkap vind ik het ook niet verkeerd staan, op de achterzijde had ik een andere plek gekozen.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


specialagent112

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 333
Reactie #1807 Gepost op: 4 oktober 2012, 09:26:05
Nu ik het zo zie ziet het er niet verkeerd uit. Alleen de achterzijde vind ik minder.


Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #1808 Gepost op: 4 oktober 2012, 13:53:01
Op de motorkap vind ik het ook niet verkeerd staan, op de achterzijde had ik een andere plek gekozen.
Voorzijde ziet er volgens mij niet verkeerd uit. Op de bus vind ik het aan de achterzijde ook nog wel ok. Zag alleen ook tekeningen van de Touran en Golf en ben bang dat het daar een stuk minder zal staan..
Senior GGP / Oost-Brabant


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1809 Gepost op: 4 oktober 2012, 14:19:32
Mwoa, ik vind het wel iets.... Vannacht ook nog even gekeken naar de beschikbare achterruimte bij de Touran en dat gaat ook wel passen. De locatie van tekst achterop is vrij eenvoudig gekozen, namelijk (nagenoeg) onder het stoptransparant (bij de busjes). Die zit ook op de ''meest'' zichtbare plek, namelijk recht voor de ogen van de bestuurder er achter.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !