Voertuigen Politie uniform

Auteur Topic: Voertuigen Politie uniform  (gelezen 751040 keer)

0 gebruikers (en 15 gasten bekijken dit topic.

Carv

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 540
Reactie #1850 Gepost op: 23 oktober 2012, 18:43:55
Ik zou het niet weten, maar had het er niet iets mee te maken dat verkeersdiensten uit andere kavels konden kiezen ?
Vond het al wel vreemd dat hij op deze site stond http://politiestriping.nl/39_443_1_1_1_1_primaire-striping_volkswagenpassatvariant.htm


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #1851 Gepost op: 23 oktober 2012, 19:04:42
bweuhhhh....wéér die kl*te pit. Gooi er eens fatsoenlijke verlichting op!!!  :-\ Niks mis met die freedom, kan ook prima op hogere snelheden rijden. Bovendien: zoo snel is die 2.0tdi nu ook alweer niet.


Dion

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,214
Reactie #1852 Gepost op: 23 oktober 2012, 19:12:32
Ja ik stond er naast (te kwijlen 0098) en inderdaad is de signalering erg mooi geplaatst. De mensen die bekend zijn met het type van de 2 pitten op het dak, weten dat er heel veel licht af komt. Hetzelfde geldt voor de lampjes in de gril. Ze zijn klein maar er komt heel veel licht uit! Het zijn dual color pitten, waar dus ook oranje in verwerkt zit.
Deze montage scheelt snelheid, brandstof, en windgeruis. Stop "voor" verwerkt in zonneklep. Stop/Volgen e.d. achter zit voor de achterruit. Voor op de motorkap staat "Groningen". Ze zijn waarschijnlijk bedoeld voor de verkeersafdeling. Maar waarom het Passats zijn? (juist goed natuurlijk, maar die zit niet in het LAPV)

In elk geval... ik teken er direct voor!
Die signalering is juist TOP. Geen windgeruis, geen snelheid/vermogens-verlies meer. Hadden ze veel eerder moeten doen. Nu die V70's nog...........en laat ik vooral niet vergeten de verbeterde zichtbaarheid wanneer dit vooertuig in fend-off staat. Ik had ze alleen andersom geplaatst, linksvoor en rechtsachter.
Denk inderdaad zoals Jerommeke al aangeeft de bestuurders zich in hun handjes mogen wrijven wat betreft OGS!   O0 O0
Ook wat betreft de prestaties trouwens  ^-^

http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=13151.msg1088365#msg1088365

 ;)


NF

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,018
    • www.112ijmond.nl
Reactie #1853 Gepost op: 3 november 2012, 15:55:30
In Kennemerland vordert de omstickeroperatie gestaag. Inmiddels is ook de 81.30 (Basisteam IJmond-Noord - Beverwijk) ook voorzien van de opschriften POLITIE. Opvallend: het roepnummer is behouden gebleven.

112ijmond.nl / IVK, BvV / Brede interesse in Veiligheid en Hulpverlening


Gelderland

  • Hoofdagent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 218
Reactie #1854 Gepost op: 3 november 2012, 16:12:08
Ook in Noord- en Oost Gelderland heb ik de eerste Touran zien rijden met alleen de tekst 'Politie'.

Logisch gevolg van de nationale politie, maar ik vind het er niet mooi uitzien.


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #1855 Gepost op: 3 november 2012, 18:49:00
Het went. @Niels, steken die grilleflitsers nou zo'n stuk uit de grille? Ze lijken ook naar binnen gedraaid te zijn... nog nooit gezien!
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #1856 Gepost op: 3 november 2012, 18:52:43
Het went. @Niels, steken die grilleflitsers nou zo'n stuk uit de grille? Ze lijken ook naar binnen gedraaid te zijn... nog nooit gezien!

Klopt, ze zitten op een zwart blok...
Voorheen (voor de landelijke aanbesteding) zaten ze achter de grille (niet er tussen, maar echt er achter) en daardoor viel een hoop licht weg. Daarna zijn ze volgens deze manier opgebouwd. Zijn nog een aantal voertuigen in KE die het zo hebben.


NF

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,018
    • www.112ijmond.nl
Reactie #1857 Gepost op: 4 november 2012, 13:00:53
Klopt, ze zitten op een zwart blok...
Voorheen (voor de landelijke aanbesteding) zaten ze achter de grille (niet er tussen, maar echt er achter) en daardoor viel een hoop licht weg. Daarna zijn ze volgens deze manier opgebouwd. Zijn nog een aantal voertuigen in KE die het zo hebben.
Klopt, en deze vallen erg goed op! Een enorme verbetering ten opzichte van de lichtjes achter de grill.
112ijmond.nl / IVK, BvV / Brede interesse in Veiligheid en Hulpverlening


YNPD

  • Agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 393
Reactie #1858 Gepost op: 4 november 2012, 13:36:20
In Kennemerland vordert de omstickeroperatie gestaag. Inmiddels is ook de 81.30 (Basisteam IJmond-Noord - Beverwijk) ook voorzien van de opschriften POLITIE. Opvallend: het roepnummer is behouden gebleven.


Dit voertuig stond met problemen bij de garage en krijgt dan gelijk nieuwe stickers. De roepnummers blijven er voorlopig op. De aanbestedingsvoertuigen krijgen deze roepnummers niet meer.


Firefighter1970-b.d.

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,293
Reactie #1859 Gepost op: 4 november 2012, 13:55:47
Ik vind het bij de Volvo wel mooi, aangezien het strak in het midden staat. Zouden ze ook bij de Touran moeten doen, dat zou er veel beter uit zien.

Alleen staat bij de Touran het VW logo in de weg om de tekst " Politie " midden op de achterklep te plaatsen, lijkt mij, als ik onderstaande foto bekijk


foto uit posting van silque