Voertuigen Politie uniform

Auteur Topic: Voertuigen Politie uniform  (gelezen 749068 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1880 Gepost op: 19 november 2012, 21:38:35
Het heeft alleen zo weinig zin om ieder bureau, wijkteam of regio op te gaan noemen waar de stickers zijn veranderd, aangezien heel Nederland die stickers krijgt  ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #1881 Gepost op: 19 november 2012, 21:51:06
Inmiddels wordt er in het hele land druk gestickerd... Ik vraag me inmiddels af wat de keuze is geweest om het politie op de achterzijde niet te centreren. Ook bij voertuigen met twee achterdeuren moet dat geen probleem zijn. Het resultaat nu is dat het bij nagenoeg geen een voertuig op dezelfde plek zit....
Overigens heb ik 1 Touran gezien waarbij de tekst wél gecentreerd in het midden zat  ;)

Haha tja... en wat ook weer typisch Nederlands is... Nu zijn er afspraken over landelijk dezelfde tekst op de motorkap en de achterklep en nog slagen er regio's in om weer af te wijken van de ruimte tussen de letters (o.a.)....  :-X Hoe moeilijk kan het zijn?

Hollandse eigenwijsheid?  ::)


Eagle Creek

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 27
Reactie #1882 Gepost op: 20 november 2012, 02:19:33
Citaat
Hollandse eigenwijsheid?  ::)
Ze zeggen niet voor niets:

Als een Amerikaanse baas tegen een medewerker zegt "Loop!", zal hij gaan lopen.
Als een Nederlandse baas tegen een medewerker zegt "Loop!", zal zijn eerste vraag zijn "Waarheen?", gevolgd door "Waarom?" en "Is fietsen niet sneller"?

;)


richard1074

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Reactie #1883 Gepost op: 20 november 2012, 18:48:12
Ik ben erg benieuwd of er door dat nieuwe "nationale roepnummerplan" nog nieuwe nummers op de voertuigen komen. En in welke vorm.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #1884 Gepost op: 11 december 2012, 12:23:12
Flevoland is inmiddels ook omgestickerd. Bijzonderheid is dat de tekst achterop wel centraal zit op de Tourans en op de oude Focus weer decentraal. De Volvo's hebben achterop helemaal niets erbij gekregen.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #1885 Gepost op: 11 december 2012, 16:05:58
Flevoland is inmiddels ook omgestickerd. Bijzonderheid is dat de tekst achterop wel centraal zit op de Tourans en op de oude Focus weer decentraal. De Volvo's hebben achterop helemaal niets erbij gekregen.

En de Citroens van de VOA Flevoland hebben de tekst POLITIE achterop rechts staan ivm de stopmatrix en de fulltekstmatrix erboven aan de linkerzijde.


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #1886 Gepost op: 11 december 2012, 23:29:25
Bijzonderheden in Utrecht:

Utrechtse roepnummers van de zijkant verplaatst naar de achterklep, nu schuin en int wit.

Vreemde plek voor politie achterop de vivaro bussen: geheel aan de bovenkant van de bus, naast t remlicht.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1887 Gepost op: 11 december 2012, 23:32:56
Bijzonderheden in Utrecht:

Utrechtse roepnummers van de zijkant verplaatst naar de achterklep, nu schuin en int wit.

Vreemde plek voor politie achterop de vivaro bussen: geheel aan de bovenkant van de bus, naast t remlicht.

Zo hoort het ;) Enige plek waar de wagenpark/roepnummers (voorlopig) nog zijn toegestaan!
Voor wat betreft de plek van ''politie''. Er zijn wat voertuigen waar geen ruimte is door oude of foutieve striping of simpelweg omdat er geen plek is. Bij ons is ook één voertuig voorzien van het POLITIE naast het remlicht. De andere (oude) voertuigen hebben de letters in het oranje grote vlak gekregen.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #1888 Gepost op: 12 december 2012, 13:52:54
Ja zij (de plakkers) gaan ook geen striping wegsnijden om het woordje "politie" goed te kunnen plaatsen... :-\
Hoezo eenheid... Zij hadden ook de natuurlijke uitrol kunnen gebruiken. Was ook goedkoper geweest. Gewoon alle nieuwe politievoertuigen voorzien van de juiste stickers op de juiste plaats. Dan is het hele wagenpark in 2016 gelijk.
Had begrepen dat het omstickeren een enoooorme bak geld heeft gekost... :-X


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #1889 Gepost op: 19 december 2012, 22:23:46
Deze mag ook over:


Foto: HVAlmere.nl / Arjen Peters

Verbaasd me toch hoe moeilijk het kan zijn om de sticker links te plakken? Verkeerde sjabloon of?

Hoewel ik deze versie wel strakker vind dan de versie van POLITIE aan de linkerzijde  >:D