Voertuigen Politie uniform

Auteur Topic: Voertuigen Politie uniform  (gelezen 750975 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #1940 Gepost op: 30 maart 2013, 23:25:20
Nou... net gehoord dat per deze week er in alle nieuwe opvallende dienstauto's geen radio meer wordt gemonteerd.
(dat was in Noord Nederland nog wel zo...)

jammer...  >:(


Cabo

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 615
Reactie #1941 Gepost op: 31 maart 2013, 01:31:25
Nou... net gehoord dat per deze week er in alle nieuwe opvallende dienstauto's geen radio meer wordt gemonteerd.
(dat was in Noord Nederland nog wel zo...)

jammer...  >:(

Je mag wel meerijden in onze auto op de vrijdag en zaterdag nacht ;)


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #1942 Gepost op: 31 maart 2013, 12:48:43
Nou... net gehoord dat per deze week er in alle nieuwe opvallende dienstauto's geen radio meer wordt gemonteerd.
(dat was in Noord Nederland nog wel zo...)

jammer...  >:(

Ze worden standaard met radio door PON geleverd alleen weer speciaal voor de politie verwijderd als er geen gebruik wordt gemaakt van de optie (LAPV) om de radio gemonteerd te laten zitten. En ja er wordt wel gewoon voor de radio's betaald  :'(

weer een van de vele onbegrijpelijkheden van de LAPV
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #1943 Gepost op: 31 maart 2013, 12:58:27
Ik ben waarschijnlijk één van de weinige, maar een radio mis ik echt absoluut niet in de auto.  98uiye
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1944 Gepost op: 31 maart 2013, 13:02:18
Ik ben waarschijnlijk één van de weinige, maar een radio mis ik echt absoluut niet in de auto.  98uiye

De discussie over de radio is al een aantal malen naar voren gekomen... In onze regio wordt hij wel gemist, gewoonweg omdat er niet zoveel porto-verkeer is én omdat je (onder andere) het nieuws mist... (en Somertijd natuurlijk  e050)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #1945 Gepost op: 31 maart 2013, 13:14:34
De discussie over de radio is al een aantal malen naar voren gekomen... In onze regio wordt hij wel gemist, gewoonweg omdat er niet zoveel porto-verkeer is én omdat je (onder andere) het nieuws mist... (en Somertijd natuurlijk  e050)

Ben blij dat onze noodhulp Touran (oude versie, met radio) regelmatig stuk is zodat we er extra lang mee doen! Als vervanger onze golf+ ook met radio en ook nog te weinig km's om afgeschreven te worden  ^-^


skippy02

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,541
  • Scanman Jan
Reactie #1946 Gepost op: 31 maart 2013, 13:32:37
De discussie over de radio is al een aantal malen naar voren gekomen... In onze regio wordt hij wel gemist, gewoonweg omdat er niet zoveel porto-verkeer is én omdat je (onder andere) het nieuws mist... (en Somertijd natuurlijk  e050)


Tja, dat wordt een portable radiootje aanschaffen denk ik.

http://www.caraudiogiant.co.uk/shop/by-manufacturer/pure/dab/pure-highway-in-car-dab-radio/prod_424.html

Vind het wel een slechte zaak dat zo'n radio eruit moet.
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #1947 Gepost op: 1 april 2013, 22:45:37
wordt gewoon weer ouderwets, ergens 12 v aftappen met krokodillenbekkies en een houten kissie met radio en boxjes... ongeveer 10 jaar terug in de tijd... zucht....
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1948 Gepost op: 1 april 2013, 22:52:32
wordt gewoon weer ouderwets, ergens 12 v aftappen met krokodillenbekkies en een houten kissie met radio en boxjes... ongeveer 10 jaar terug in de tijd... zucht....

Rechts achter in zit een 12v aansluiting... Moet je alleen het snoertje ff langer maken. ^-^ >:D
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #1949 Gepost op: 1 april 2013, 22:55:42
Dat die radio er niet in zit is tot daar aan toe. Maar dat hij er standaard wél in zit en eruit gehaald wordt, dat is zulke onbegrijpelijke geldverspilling. Die hele aanbesteding is zijn doel voorbij geschoten, ook met signaleringscontracten bij leveranciers. Helemaal dicht gecontracteerd waardoor het averechts gaat werken!