Voertuigen Politie uniform

Auteur Topic: Voertuigen Politie uniform  (gelezen 749885 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #1950 Gepost op: 1 april 2013, 22:59:01
Anders ... bij infra.
Verkeersvriend gaan we schelden???? Gewoon VP he?!  >:(

Ik denk dat ik maar solliciteer bij VTsPn en een zakradiootje in het pakketje ga zetten. Misschien iets met buizen? Want sinds wanneer bepaald de overheid dat wij ergens naar mogen luisteren of niet??? Dat is geen 10 jaar terug in de tijd... maar (pak-m-beet) een jaartje of 60 meer  :o

Maar ff serieus. Dit is moedereendjes gedrag: wel de drukke weg oversteken maar de kuikens geen verkeersregels aanleren. Een diender leert vanaf het begin af aan om naar verschillende portokanalen te luisteren, het gekwek van zijn collega aan te horen én tegelijk de telefoon te beantwoorden. Denk je nou echt dat die radio nog (ver)storend zal werken? Kom dan in vredesnaam mijn vrouw ophalen, want als iets storend werkt  >:D

Stelletje suits  >:(
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


TDMdR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
  • Sr. GGP AML|DI|THW
Reactie #1951 Gepost op: 1 april 2013, 23:18:56
Kom dan in vredesnaam mijn vrouw ophalen, want als iets storend werkt  >:D

Ohh... dat ga ik verder vertellen  >:D


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #1952 Gepost op: 3 april 2013, 08:31:31
Verkeersvriend gaan we schelden???? Gewoon VP he?!  >:(

Ik denk dat ik maar solliciteer bij VTsPn en een zakradiootje in het pakketje ga zetten. Misschien iets met buizen? Want sinds wanneer bepaald de overheid dat wij ergens naar mogen luisteren of niet??? Dat is geen 10 jaar terug in de tijd... maar (pak-m-beet) een jaartje of 60 meer  :o

Maar ff serieus. Dit is moedereendjes gedrag: wel de drukke weg oversteken maar de kuikens geen verkeersregels aanleren. Een diender leert vanaf het begin af aan om naar verschillende portokanalen te luisteren, het gekwek van zijn collega aan te horen én tegelijk de telefoon te beantwoorden. Denk je nou echt dat die radio nog (ver)storend zal werken? Kom dan in vredesnaam mijn vrouw ophalen, want als iets storend werkt  >:D

Stelletje suits  >:(

whaahahaha ik lag gestrekt hier.... Maar je slaat de spijker op de kop. Stukje vertrouwen in de collega op straat... maar goed... dat is een andere discussie...
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


Hammie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 642
  • Avatar by Sylvester
Reactie #1953 Gepost op: 3 april 2013, 12:34:32
Heb zelf al een paar keer de auto achter het hek gezet omdat mijn luikjes elke keer dicht wilden vallen.
De radio was dan ff hetgeen ik nodig had om mij wakker te houden!!
Laten die bureaugasten maar eens een nachtje meedraaien op het stikdonkere platteland waar je soms een half uurtje of langer niets bijzonders ziet.... gaaaap....
Zit echt te wachten op het eerste dienstvoertuig welke zich om een boom heen frummelt omdat de bestuurder per ongeluk in slaap is gevallen...  :-X
"Waakzaam en dienstbaar"  Uitspraken op dit forum zijn


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1954 Gepost op: 3 april 2013, 12:45:00
Zit echt te wachten op het eerste dienstvoertuig welke zich om een boom heen frummelt omdat de bestuurder per ongeluk in slaap is gevallen...  :-X

Daar hoef je niet op te wachten... Dat is al eens gebeurd met een collega die solo reed  :-X
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #1955 Gepost op: 3 april 2013, 14:58:20
Ik snap het probleem niet maar misschien komt dat omdat het in Amsterdam altijd druk is(maar niet heus), maar ik heb er absoluut geen last van dat er geen radio in de vtgn zit.

Nu heb ik bij het VHT de mazzel dat er in elk vtg een radio/CD/MP3 speler zit en daar zet ik hem geregeld gewoon uit of heel zacht, als ik al in de auto zit(85% van mijn diensten zit ik op de motor)


Hammie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 642
  • Avatar by Sylvester
Reactie #1956 Gepost op: 3 april 2013, 15:23:26
Ik snap het probleem niet maar misschien komt dat omdat het in Amsterdam altijd druk is(maar niet heus), maar ik heb er absoluut geen last van dat er geen radio in de vtgn zit.

Nu heb ik bij het VHT de mazzel dat er in elk vtg een radio/CD/MP3 speler zit en daar zet ik hem geregeld gewoon uit of heel zacht, als ik al in de auto zit(85% van mijn diensten zit ik op de motor)

gaat er niet om of het druk is op de porto maar in wat voor omgeving je bent.
In de stad is er altijd wel wat te zien en te controleren qua persoontjes en voertuigen.
s'nachts kom ik in het buitengebied helemaal niks tegen ofwel prikkelarm voor je geest.
De radio is dan hetgeen wat prikkelt en wakker houd.
Ook de burgers moeten hiermee niet blij zijn want als de auto achter het hek gaat is er geen politie meer op straat in onze gemeente (300+ vierkante kilometers!! )
"Waakzaam en dienstbaar"  Uitspraken op dit forum zijn


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #1957 Gepost op: 4 april 2013, 11:46:57
Ik wil graag even weten hoe het gaat met de nieuwe Transporters in de Wasstraat.
De LAPV (RR) editie die wij hebben heeft al 3 nieuwe zoeklichten gemonteerd gekregen doordat men in de wasstraat vastblijft zitten. De ene keer gaat het goed en de andere keer helemaal mis.

Hoe gaat dat elders?


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #1958 Gepost op: 4 april 2013, 11:51:39
Lekker met de hand wassen!


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #1959 Gepost op: 4 april 2013, 12:40:52
Ik zou gewoon kijken of jullie contact kunnen opnemen met de wagenparkbeheerder van Rotterdam voor advies.
Heb vorig jaar van District 6 ( Rotterdam Oost ) foto's gezien op twitter dat zij gewoon door de wasstraat gingen.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen