Voertuigen Politie uniform

Auteur Topic: Voertuigen Politie uniform  (gelezen 749757 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

RS6

  • HAP - AA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 989
  • Audi - Vorsprung durch Technik
Reactie #250 Gepost op: 10 april 2010, 22:35:40
Mooi voorbeeld uit Engeland:



Ruim dertig jaar wordt de Astra al omarmd door de Engelse politie. Die traditie wordt met deze Vauxhall in politie-trim vrolijk doorgezet. Ach, alles beter dan surveilleren in een i-Miev.

De vijfdeurs boevenvanger is naast de gebruikelijke striping ook voorzien van knipperende LEDjes op het dak en in de grille. Lekker modern en energiezuinig natuurlijk. De auto is ontwikkeld in het Engelse Milbrook door Vauxhall’s Special Vehicle Operations (SVO). Welke motorvariant voorin ligt is niet bekend. Supersnel hoeft-ie ook weer niet te wezen, daarvoor hebben ze immers Lexi met heerlijke V8’s aan boord.
Het interieur van de Vauxhall is uitgerust met een black-box systeem, wat camera-spul voor achter de voorruit, een politieradio en een oranje noodhamertje (voor het geval dat). Nu alleen nog even blijven opletten met tanken, Bobby’s!



Bron: www.autoblog.nl


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #251 Gepost op: 12 april 2010, 08:54:56
Goed dan even wat insite info na verluid is het klpd verschillende voertuigen aan het testen. een van de merken die uit de richitng van het klpd worden genoemd is een duits met met een paar ringen in de gril.  dus we zullen het wel zien.


HGL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 660
Reactie #252 Gepost op: 13 april 2010, 00:43:10
Goed dan even wat insite info na verluid is het klpd verschillende voertuigen aan het testen. een van de merken die uit de richitng van het klpd worden genoemd is een duits met met een paar ringen in de gril.  dus we zullen het wel zien.

klpd of vtspn (het oude logistiek wat een aantal jaar weg is bij het klpd?


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #253 Gepost op: 13 april 2010, 11:14:08
Ik schrijf toch KLPD en geen VTSPN.
Dit heeft te maken met het feit dat het KLPD verkeer anders gaat werken. Dus is er de mogelijkheid om andere voertuigen aan te schaffen. U gaat meer horen hiervan.


SRich

  • Proces Operator
  • Verbannen gebruiker
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 733
Reactie #254 Gepost op: 1 mei 2010, 20:05:28
r1200gs zit je vij de VP van RR ?
Doe normaal dan doe je al gek genoeg :P


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #255 Gepost op: 1 mei 2010, 20:54:10
Naar het verluid heeft het KLPD de afgelopen peroide diverse voertuigen getest na het parket van eisen dat zij hadden gesteld. De A4 is hierbij afgevallen  de A6 doet nog mee en er wordt gesproken over een 535 en de e350.


RS6

  • HAP - AA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 989
  • Audi - Vorsprung durch Technik
Reactie #256 Gepost op: 1 mei 2010, 21:10:21
Leuk om te horen dat ze testen met een A6, 535 en E350.  :o Het zijn volgens mij perfecte voertuigen voor snelweg diensten maar of die er in deze tijden van bezuinigingen zullen komen lijkt mij zeer onwaarschijnlijk... Ze liggen ook niet in lijn met de voertuigen die de afgelopen jaren gereden zijn door het KLPD. Maar zolang ze testen is er hoop! ;)

Hopelijk komt er snel iets naar buiten over de nieuwe aanbesteding. Ik ben erg benieuwd wat het gaat worden!
Volgens mij is de huidige aanbesteding eind van het jaar afgelopen dus lijkt het mij nu wel tijd worden om met wat nieuws/info naar buiten te komen...

Iemand een idee wanneer er wat te verwachten is?


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #257 Gepost op: 1 mei 2010, 21:34:35
Audi is wel degelijk één van de nieuwe kandidaten die mogelijk mee gaan doen.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #258 Gepost op: 1 mei 2010, 21:44:27
Leuk om te horen dat ze testen met een A6, 535 en E350.  :o Het zijn volgens mij perfecte voertuigen voor snelweg diensten maar of die er in deze tijden van bezuinigingen zullen komen lijkt mij zeer onwaarschijnlijk... Ze liggen ook niet in lijn met de voertuigen die de afgelopen jaren gereden zijn door het KLPD. Maar zolang ze testen is er hoop! ;)

Hopelijk komt er snel iets naar buiten over de nieuwe aanbesteding. Ik ben erg benieuwd wat het gaat worden!
Volgens mij is de huidige aanbesteding eind van het jaar afgelopen dus lijkt het mij nu wel tijd worden om met wat nieuws/info naar buiten te komen...

Het moet ook wel heel raar gaan lopen als ze met 535'ers en/of E350'ers gaan rijden, kostenplaatje ligt veel te hoog.
De reden dat ''ze niet in de lijn liggen'' is dat ze letterlijk en figuurlijk iets anders willen en er ''klaar mee zijn''.
Bovenstaande merken staan wel op het rij'tje.

De nieuwe aanbesteding word opgepakt en daar word aan gewerkt.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #259 Gepost op: 1 mei 2010, 22:18:11
zal het anders zeggen dan. Je hebt de aanbesteding voor alle dienstvoertuigen en de speciale taken van dienst. De leiding van het klpd heeft een stuk geschrevn waaruit zou blijken dat de de tak verkeer ook onder die groep zou moeten vallen . Daarbij zou het parket van eisen zijn een minimale tot van 250km/ u en minimaal 500 nm en een automaatbak en groot genoeg zijn. Dus dan blijven er maar weinig over. En dan nog wat anders de politie betaald echt geen hoofdprijs geen bpm en btw dus haal die er eerst af en dan gaat er nog genoeg vanaf. Het is immers alleen maar reclame als de politie met jou product rijdt. Maar als het goed is weten we meer na de zommer.