Voertuigen Politie uniform

Auteur Topic: Voertuigen Politie uniform  (gelezen 750941 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #280 Gepost op: 27 mei 2010, 19:34:09
HMHHMHMmmmmmm leuk verhaaltje voor het slapen. Moet het allemaal maar zien gebeuren.


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #281 Gepost op: 27 mei 2010, 20:17:09
heb het stuk ook gelezen... goede ontwikkeling, echter... dan hoop ik niet dat we met de touran opgescheept blijven... dat zou ik een slechte ontwikkeling vinden... goede familie auto, slechte politie auto

Heb nog geen ervaring met de Touran. Wij hebben nl nog steeds 2 golfjes V. En ik moet zeggen ben daar zeer over te spreken. Voor het noodhulp werk in de stad zijn ze ideaal. Lekker wendbaar, je kunt ze hem overal parkeren. Nadeel ervan is dat je erg weinig ruimte hebt.

gr
Mike


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #282 Gepost op: 27 mei 2010, 23:31:44
Verder stond in "Voorzien" dat in Gelderland Midden reeds twee Tourans op proef rijden welke volgens dit concept zijn opgebouwd. Dus met alles erop en eraan. Iemand daar toevallig al foto`s van?

Ja zeker, ze staan zelfs al op dit forum: http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php/topic,35886.msg723569.html#msg723569. Ik heb er een mogen aanschouwen en het is mooi spul.

Ik heb nog geen foto's van de binnenzijde om de doodsimpele reden dat ze nog niet in gebruik zijn. Er zou afgelopen week aangevangen zijn met een proef maar het werkt allemaal nog niet goed en is dus uitgesteld. De foto's in de Voorzien zijn trouwens wel van de binnenkant van die Tourans.

Tijdens de BROA heb ik constant met de Touran gereden maar enkele klasgenoten gaven ook de voorkeur aan de Golf 5 (al dan niet +). Ze vonden vooral het weggedrag beter. Helaas gebruikt bijna geen regio die meer...
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


BlauwWit

  • Verbannen gebruiker
  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Reactie #283 Gepost op: 28 mei 2010, 09:21:28
Heb nog geen ervaring met de Touran. Wij hebben nl nog steeds 2 golfjes V. En ik moet zeggen ben daar zeer over te spreken. Voor het noodhulp werk in de stad zijn ze ideaal. Lekker wendbaar, je kunt ze hem overal parkeren. Nadeel ervan is dat je erg weinig ruimte hebt.

gr
Mike  

Waarom gebruik je dan geen VW T5, zoals in Rotterdam


Carv

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 540
Reactie #284 Gepost op: 28 mei 2010, 11:25:27
Ja zeker, ze staan zelfs al op dit forum: http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php/topic,35886.msg723569.html#msg723569. Ik heb er een mogen aanschouwen en het is mooi spul.

Ik heb nog geen foto's van de binnenzijde om de doodsimpele reden dat ze nog niet in gebruik zijn. Er zou afgelopen week aangevangen zijn met een proef maar het werkt allemaal nog niet goed en is dus uitgesteld. De foto's in de Voorzien zijn trouwens wel van de binnenkant van die Tourans.

Was inderdaad meer benieuwd naar de binnenzijde van de voertuigen. De plaatjes in Voorzien geven wel een redelijk beeld maar kan alijd uitgebreider natuurlijk ;)


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #285 Gepost op: 28 mei 2010, 13:35:25
Waarom gebruik je dan geen VW T5, zoals in Rotterdam

Ze komen er in Amsterdam momenteel al achter dat de Touran al te breed/groot is voor de (oude) binnenstad. Laat staan als je daar met een bus noodhulp gaat rijden.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #286 Gepost op: 28 mei 2010, 13:50:08
Hou kan nu een touran te breed of te hoog zou voor Amsterdam. DAT KL^^%^ding is al zo klein


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #287 Gepost op: 28 mei 2010, 14:34:12
Hou kan nu een touran te breed of te hoog zou voor Amsterdam. DAT KL^^%^ding is al zo klein

Klein  ??? ::)

Heeft meer binnenruimte (totaal) dan de Golf, Vectra en vele andere voertuigen waar hij voor in de plaats is gekomen.
Qua binnenruimte (passagiersgedeelte) zijn er héél erg weinig personenwagens die daar aan kunnen tippen.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #288 Gepost op: 28 mei 2010, 15:38:49
ik zeg skoda superb.... zelfde prijsklasse.... maar wel behoorlijk lang....maar zelfde grote als vectra, maar veel meer ruimte !
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #289 Gepost op: 28 mei 2010, 15:44:45
ik weet waar jullie mee rijden maar een touran is een klein ding hou je het wend of keerd. als je ruimte wil hebben neem dan een transporter.