Voertuigen Politie uniform

Auteur Topic: Voertuigen Politie uniform  (gelezen 749833 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #290 Gepost op: 28 mei 2010, 22:21:48
ik weet waar jullie mee rijden maar een touran is een klein ding hou je het wend of keerd. als je ruimte wil hebben neem dan een transporter.

Wat is dit nu weer voor raar antwoord. Iets in de trent van: neem geen golf, als je echt veel ruimte wil neem een 40-ton truck, dan heb je pas ruimte in de achterbak. Een (politiesurveillance) bus is dus niet te vergelijken met een normale (politiesurveillance) wagen. punt.


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #291 Gepost op: 28 mei 2010, 23:52:37
Wat is dit nu weer voor raar antwoord. Iets in de trent van: neem geen golf, als je echt veel ruimte wil neem een 40-ton truck, dan heb je pas ruimte in de achterbak. Een (politiesurveillance) bus is dus niet te vergelijken met een normale (politiesurveillance) wagen. punt.


Ik rij ook duizend keer liever een spoed rit in een Golf 5 dan in de bus. Soms rij ik wel eens een spoed rit in de bus(wij hebben een VW Transporter T5) maar ik vind de weg ligging niet echt optimaal. Buiten dat is hij veel trager met op schakelen. Gaat hij veel minder soepel door een bocht. Met een Golf 5, waarvan ik de wegligging vergeleken met een Golf  IV heel veel beter vind geworden, ga je ook vele malen sneller door een bocht. Met de bus heb je met een beetje snelheid al het gevoel dat hij wil uitbreken.

gr
Mike


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #292 Gepost op: 29 mei 2010, 08:25:26
MOet je misschien eens leren rijden dan kom je wel soepel door de bocht. Heb nergens last van met een bus en rij echt niet als een oude ^^^^.


tatuta

  • NRK - EHBO'er
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 418
  • Geinterreseerde
    • Valvas Multimedia
Reactie #293 Gepost op: 29 mei 2010, 12:04:48
ik zeg skoda superb.... zelfde prijsklasse.... maar wel behoorlijk lang....maar zelfde grote als vectra, maar veel meer ruimte !

skoda superb of skoda superb combi(station)?
NRK:                                         District ’s-Hertogenbosch e.o.       EHBO’er


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #294 Gepost op: 29 mei 2010, 12:11:46
skoda superb of skoda superb combi(station)?

Ik denk dat de politie meer dan genoeg heeft aan de sedan versie, ruimte zat, goed weg gedrag.... en niet duur in aanschaf...
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #295 Gepost op: 29 mei 2010, 15:00:55
maar wel dan de 4x4 3.6 liter


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #296 Gepost op: 29 mei 2010, 19:18:38
MOet je misschien eens leren rijden dan kom je wel soepel door de bocht. Heb nergens last van met een bus en rij echt niet als een oude ^^^^.

was jij niet altijd degene die liep te zeuren over de voorwiel aangedreven tourans en dat de achterwiel aangedreven C-klasses beter waren.

Dan kaats ik deze opmerking terug m.b.t de touran: misschien moet je eens leren rijden en wat minder zeuren.


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #297 Gepost op: 29 mei 2010, 19:21:47
ik heb ook een voorkeur voor achterwiel of 4x4. Maar als men ergens overbegint zoals dat de touran te groot is voor amsterdam vindt ik dat nergens opslaan. vandaar


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #298 Gepost op: 29 mei 2010, 19:27:37
ik heb ook een voorkeur voor achterwiel of 4x4. Maar als men ergens overbegint zoals dat de touran te groot is voor amsterdam vindt ik dat nergens opslaan. vandaar

Ik weet niet of je zelf met enige regelmaat in Amsterdam komt, maar de Touran is qua draaicirckel en buiten afmetingen véle malen groter dan de Golfjes waar Amsterdam járen in heeft gereden. Dat Rotterdam al jaren met een bus rijd en andere regio's al jaren met een sedan heeft te maken met voorkeuren en werkwijze. Of je die werkwijze nou goed of afkeurt heeft er geen drol mee te maken.

Ik krijg een beetje het idee dat een normale discussie cq. meningswisseling er niet in zit en dat je alleen maar gelijk wilt krijgen ...

Noodhulp/DHV is maatwerk, in de ene plaats kun je prima uit de voeten met een bus, in de andere plaats gaat dat gewoonweg niet.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #299 Gepost op: 29 mei 2010, 19:38:33
MOet je misschien eens leren rijden dan kom je wel soepel door de bocht. Heb nergens last van met een bus en rij echt niet als een oude ^^^^.

In de stad valt het wel mee maar op het platteland kan je met een bus niet echt aan komen zetten... Nou ja het kan wel maar ik krijg de Touran met een beste gang de hoek om en die snelheid ga ik bij de bus niet eens proberen want dan ga ik er rechtdoor uit. In de stad zal je daar vele malen minder last van hebben dan op een ritje met prio 1 over een dijk...
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein