Voertuigen Politie uniform

Auteur Topic: Voertuigen Politie uniform  (gelezen 750969 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #600 Gepost op: 12 november 2010, 17:17:48
Heb nog even terug gezocht, ik geloof dat r1200gs die ooit gepost heeft, maar kan ze niet vinden. ik geloof iets met 500 nm, 250 km/h en 4x4.
Zijn dat de enige 3 eisen?
Is er ook iets bekend of ze een sedan of station willen.
Persoonlijk denk dan aan een station ivm de spullen die meemoeten. Als ik zie hoe vol die kofferbak van die V50 van jullie zit ga je dan amper in een sedan krijgen.
Dan zou je zeggen dat ze toch bij Audi uit komen met hun quattro.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #601 Gepost op: 12 november 2010, 18:14:02
Dan zou je zeggen dat ze toch bij Audi uit komen met hun quattro.

BMW XI
Mercedes 4matic  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Professor in fictie

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 416
  • ^Samen sta je sterk^
Reactie #602 Gepost op: 12 november 2010, 22:04:15
Freude am Fahren


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #603 Gepost op: 12 november 2010, 22:06:39
Zou er iets over een energie label in de aanbesteding staan....? ;)


HGL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 660
Reactie #604 Gepost op: 13 november 2010, 02:56:01
BMW XI
Mercedes 4matic  ;)

Over 4-wiel aandrijving heb ik nooit wat vernomen.... en ben redelijk ingevoerd.
Indien 4-wiel aandrijving een eis zou zijn is er in de BMW5 touring/Merc-E estate/AudiA6 avant geen auto die aan alle eisen kan voldoen (uitgaande van een dieselmotor, wat wel aangenomen mag worden). Ze gaan met 4-wiel aandrijving gewoonweg niet hard genoeg in de diesel varianten.


RS6

  • HAP - AA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 989
  • Audi - Vorsprung durch Technik
Reactie #605 Gepost op: 13 november 2010, 20:38:48
Over 4-wiel aandrijving heb ik nooit wat vernomen.... en ben redelijk ingevoerd.
Indien 4-wiel aandrijving een eis zou zijn is er in de BMW5 touring/Merc-E estate/AudiA6 avant geen auto die aan alle eisen kan voldoen (uitgaande van een dieselmotor, wat wel aangenomen mag worden). Ze gaan met 4-wiel aandrijving gewoonweg niet hard genoeg in de diesel varianten.

De Audi A6 3.0 TDI Quatt. gaat 245 km/h en de E 350 CDI 4Matic 247 km/h.
Is top zo belangrijk dan?

De Audi is trouwens niet zonder Quattro te krijgen als 3.0 TDI, dus mocht die top snelheid van min 250 km/h een eis  zijn dan kan het dus geen Audi A6 worden...


HGL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 660
Reactie #606 Gepost op: 15 november 2010, 20:39:33
De Audi A6 3.0 TDI Quatt. gaat 245 km/h en de E 350 CDI 4Matic 247 km/h.
Is top zo belangrijk dan?

De Audi is trouwens niet zonder Quattro te krijgen als 3.0 TDI, dus mocht die top snelheid van min 250 km/h een eis  zijn dan kan het dus geen Audi A6 worden...


Vandaar dat ik al eerder aangaf dat waarschijnlijk de BMW de meeste kan gaat maken. De top is zover van belang dat als de begrensing op 250 staat je dus ook nog harder kan..... dat ging de oude volvo T5 namelijk ook!


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #607 Gepost op: 15 november 2010, 21:50:37
We gaan nu weer de speculatie modus in ... Dit zou kunnen ... Dat zou kunnen en aan het eind van het liedje wordt het misschien heel iets anders ....

Om even terug te komen op dingen die we wel al weten en waar we dus wel al voor in de toekomst kunnen kijken:

Ik verwacht dat de Touran in heel veel regio's zal blijven rijden als noodhulpvoertuig. Een Passat (sedan) is (te) onhandig met alle spullen die mee moeten. De laatste jaren is de kofferbakuitrusting gegroeid en kun je het nooit netjes in een kofferbak van een sedan krijgen. Mocht de Passat station er gaan komen, dan zal het puur aan het kostenplaatje gaan liggen ... Gezien het feit dat er fors bezuinigd moet worden, een Touran goedkoper is als een Passat station .... Kun je conclusie's gaan trekken ....
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


lc martin

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 62
Reactie #608 Gepost op: 16 november 2010, 08:50:56
Die conclusie had ik(helaas)zelf ook getrokken,we zullen het in mei 2011 gaan zien wordt wel wennen Haaglanden weer met Whelen op het dak maar wel met een Touran facelift weet wel dat er veel mensen gaan balen


HAVP

  • Blauw
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 568
Reactie #609 Gepost op: 16 november 2010, 10:31:21
Die conclusie had ik(helaas)zelf ook getrokken,we zullen het in mei 2011 gaan zien wordt wel wennen Haaglanden weer met Whelen op het dak maar wel met een Touran facelift weet wel dat er veel mensen gaan balen

Haaglanden eindelijk weer met een degelijke en stille Whelen op het dak.....  ;) Bij ons ging had men net een paar FedSig's aangeschaft. Gauw er weer af die dingen! Wat een kabaal zo'n aquarium.