Voertuigen Politie uniform

Auteur Topic: Voertuigen Politie uniform  (gelezen 749795 keer)

0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.

Nickvm

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 678
Reactie #680 Gepost op: 30 januari 2011, 22:42:47
Nick zal z'n baan niet kwijt willen, schat ik zo in ;)

Dat heb je goed ;)


HGL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 660
Reactie #681 Gepost op: 31 januari 2011, 12:33:45
Dat heb je goed ;)

Zo'n vaart zal het niet lopen bij het posten van een kenteken. Echter wellicht kun je zelf het kenteken even bekijken op de site van het RDW, dit om duidelijk te maken of het een 520d of 530d is....

Al twijfel ik niet aan mn bronnen en is de 530d toch echt een klasse hoger qua prijs.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #682 Gepost op: 31 januari 2011, 17:21:55
Zo'n vaart zal het niet lopen bij het posten van een kenteken. Echter wellicht kun je zelf het kenteken even bekijken op de site van het RDW, dit om duidelijk te maken of het een 520d of 530d is....

Al twijfel ik niet aan mn bronnen en is de 530d toch echt een klasse hoger qua prijs.

Betrouwbaarheid en geheimhouding is voor burgerpersoneel bij de politie erg belangrijk. Al dan niet vertrouwelijke informatie naar buiten brengen (tijdens een aanbestedingstraject) levert je geen vrienden op ....
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #683 Gepost op: 31 januari 2011, 17:27:52
Betrouwbaarheid en geheimhouding is voor burgerpersoneel bij de politie erg belangrijk. Al dan niet vertrouwelijke informatie naar buiten brengen (tijdens een aanbestedingstraject) levert je geen vrienden op ....  

Nee hoogstens een bezoek van de rijksrecherche :-X


Uitgerust!

  • Veiligheids functionaris overheid, vrijwilliger BRW
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 589
  • Pluk de dag!
Reactie #684 Gepost op: 31 januari 2011, 17:34:58
De vista's zaten er zonder berdrading op het dak gemonteerd bij de bmw was de lichtbak leeg, die van de volvo was wel gevuld met ..................
“Loop niet voor me, want ik volg niet.  Loop niet achter me, want ik leid niet.  Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”


Michel D.

  • POL/NRK/SIGMA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,209
Reactie #685 Gepost op: 31 januari 2011, 18:59:17
De vista's zaten er zonder berdrading op het dak gemonteerd bij de bmw was de lichtbak leeg, die van de volvo was wel gevuld met ..................

met........ water? Net als sommige balken bij ons ;)


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #686 Gepost op: 31 januari 2011, 19:10:01
met........ water? Net als sommige balken bij ons ;)

Reden daarvoor is al een aantal keren naar voren gekomen. Bij (bijna) elke LED balk ontstaat condens door de geringe warmte die de LED's produceren. De oude halogeen lampen hadden dat niet. Daar verdampte het water  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
Reactie #687 Gepost op: 31 januari 2011, 20:13:40
Gaat de balk niet (sneller) kapot dan als er condens/vocht in zit?
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      


Michel D.

  • POL/NRK/SIGMA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,209
Reactie #688 Gepost op: 1 februari 2011, 11:54:39
Gaat de balk niet (sneller) kapot dan als er condens/vocht in zit?

Laatst met een auto bij de monteur van TM-CS gestaan, die gaf aan dat het vaak ligt aan het A. door de wasstraat halen van de auto's (rubbers drogen uit door de middelen die worden gebruikt) en B. onvakkundig onderhoud door derden waarbij de kap te strak wordt dichtgeschroefd en de rubbers kapot gaan. Dit heeft als gevolg dat er dan extra vocht in de kappen komt.

Een van onze (oude) wijkauto's heeft er dermate veel last van, dat na een flinke plensbui je het water uit de Vista-bak moet scheppen omdat je anders het idee hebt dat je een waterbed op het dak van je auto aan het vervoeren bent  :P

En ja, met condens/vocht in je bak, treedt sneller corrosie op van oa de contactpunten met allerlei gekke effecten tot gevolg omdat alles digitaal wordt aangestuurd (ooit een keer gehad dat ik alleen blauw wilde voeren en dat werkelijk ALLE lampen (blauw/groen/amber/front/alleys) in de bak begonnen te branden   :D


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #689 Gepost op: 1 februari 2011, 13:58:56
zien ze je wel aankomen... :-\
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....