Voertuigen Politie uniform

Auteur Topic: Voertuigen Politie uniform  (gelezen 749781 keer)

0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.

MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #720 Gepost op: 6 februari 2011, 21:21:11
een whelen LFL had voor de KLPD ook niet misstaan. Traffic advisor achterin, fulltext matrix achter de achterruit. Stop voor gewoon in de balk. Niks mis mee....maarja  :-\


richard1074

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Reactie #721 Gepost op: 7 februari 2011, 12:58:54
Is er eigenlijk al bekend of de regioaanduiding op de auto's mag blijven staan na de vorming van de nationale politie ? Of is dat dan niet meer van toepassing ?


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #722 Gepost op: 7 februari 2011, 13:05:50
Is er eigenlijk al bekend of de regioaanduiding op de auto's mag blijven staan na de vorming van de nationale politie ? Of is dat dan niet meer van toepassing ?

Het zal er wel af gehaald worden. Dit omdat je van 25 zelfstandig opererende regiokorpsen overgaat naar 10 politiedistricten.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #723 Gepost op: 7 februari 2011, 16:52:04
Is er eigenlijk al bekend of de regioaanduiding op de auto's mag blijven staan na de vorming van de nationale politie ? Of is dat dan niet meer van toepassing ?

Ik vermoed dat je wel iets van een regionaam of districtsnaam blijft houden. Daarnaast zul je tóch enkele regio's krijgen die vast gaan houden aan bepaalde (roep)nummers ....

Anders kun je lachen, iedereen met een Passat (  0098 )  bij een incident  :-X
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #724 Gepost op: 7 februari 2011, 17:18:20
Ik vermoed dat je wel iets van een regionaam of districtsnaam blijft houden. Daarnaast zul je tóch enkele regio's krijgen die vast gaan houden aan bepaalde (roep)nummers ....

Anders kun je lachen, iedereen met een Passat (  0098 )  bij een incident  :-X
Regio's worden straks districten of gebieden genoemd.

Persoonlijk zou ik op de motorkap gewoon POLITIE neerzetten en op het achterste zijscherm de naam van het district of gebied.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #725 Gepost op: 7 februari 2011, 17:31:27
Regio's worden straks districten of gebieden genoemd.

Persoonlijk zou ik op de motorkap gewoon POLITIE neerzetten en op het achterste zijscherm de naam van het district of gebied.

Ik doelde met regio ook meer op ''werkgebied''  ;) Ik kan me namelijk maar zo voorstellen dat de nieuwe regio-indeling er voor gaat zorgen dat er (ook) op communicatie-vlak veel gaat veranderen. Roepnummers, gespreksgroepen etc.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #726 Gepost op: 7 februari 2011, 20:02:52
de verbindingen zal wel weer een probleem geven. Of men moet gaan werken op een hoofdnet met daar onder de verschillende wijkteams. Zal  denk ik wel wennen worden voor hoop oude regio's. Daar een aantal nu met een kanaal  werken, waarop zowel de meldingen als de rest gaat.

Tijd zal het leren.


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #727 Gepost op: 7 februari 2011, 21:48:15
Ik doelde met regio ook meer op ''werkgebied''  ;) Ik kan me namelijk maar zo voorstellen dat de nieuwe regio-indeling er voor gaat zorgen dat er (ook) op communicatie-vlak veel gaat veranderen. Roepnummers, gespreksgroepen etc.
Ik denk dat er voor mij(A-A) weinig zal veranderen. Dit vwb roepnummers en indelingen. Voor collega's uit den lande die veelal moeten gaan samenvoegen en overschakelen naar een regionale meldkamer, zal er denk ik veel veranderen.

ik denk dat als we hier verder over gaan discussieren we dit moeten afsplitsen naar de topic Nationale politie of een nwe topic aanmaken.


HGL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 660
Reactie #728 Gepost op: 7 februari 2011, 23:34:22
Ik vermoed dat je wel iets van een regionaam of districtsnaam blijft houden. Daarnaast zul je tóch enkele regio's krijgen die vast gaan houden aan bepaalde (roep)nummers ....

Anders kun je lachen, iedereen met een Passat (  0098 )  bij een incident  :-X

Het gaat in dit topic inderdaad over de nieuwe voertuigen.

Verklaar je eens nader, gaat het de passat worden ipv de touran? Is de kogel door de kerk?


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #729 Gepost op: 7 februari 2011, 23:41:39
Ik denk dat er niet zo gek veel veranderd voorlopig. Over het algemeen blijven wij toch binnen de Politie Nederland in het gebied Oost-Nederland voor districht Gelderland-Midden bij subdistrict huppeldepup op bureau huppel werken. En die kanalen blijven denk ik ook zo totdat men op een mooi moment eens de meldkamers gaat samenvoegen en werkwijzen op elkaar gaat afstemmen maar dat is een traject voor de (hele) lange baan..
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein