Voertuigen Politie uniform

Auteur Topic: Voertuigen Politie uniform  (gelezen 749827 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #840 Gepost op: 3 mei 2011, 21:08:51
Kwam van de week in Amsterdam een nieuwe Touran tegen, helaas niet kunnen zien of er een automaat in hing! In de opbouwwerkplaats van Kennemerland wordt momenteel een nieuwe Touran opgebouwd, met een Vista én automaat  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #841 Gepost op: 3 mei 2011, 21:14:28
Kwam van de week in Amsterdam een nieuwe Touran tegen, helaas niet kunnen zien of er een automaat in hing! In de opbouwwerkplaats van Kennemerland wordt momenteel een nieuwe Touran opgebouwd, met een Vista én automaat  ;)

Wordt er in Kennemerland nog iets gedaan aan omscholing/rijopl ivm de komst van de automaten.
Vorige week de vraag bij een van onze rijinstructeurs neergelegd tijdens de rijopl voor het VRT. Deze mist te vertellen dat zeerwaarschijnlijk iedereen een 1/2 dag omscholing/rijopl krijgt ivm de automaat. Waarschijnlijk wordt iedereen die VRt is opgeleid vrijgesteld voor deze omscholing.

Wat gaat men in de overige regio's doen?


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #842 Gepost op: 3 mei 2011, 21:48:01
Niks...Utrecht rijdt al jaren met automaat. En zeg nou zelf, omscholing om met een automaat te rijden  :-X


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #843 Gepost op: 3 mei 2011, 21:53:17
Wordt er in Kennemerland nog iets gedaan aan omscholing/rijopl ivm de komst van de automaten.
Vorige week de vraag bij een van onze rijinstructeurs neergelegd tijdens de rijopl voor het VRT. Deze mist te vertellen dat zeerwaarschijnlijk iedereen een 1/2 dag omscholing/rijopl krijgt ivm de automaat. Waarschijnlijk wordt iedereen die VRt is opgeleid vrijgesteld voor deze omscholing.

Wat gaat men in de overige regio's doen?

Ik weet niet of landelijk iets gedaan gaat worden aan het rijden met een automaat ... Gok van niet ! Neem wel aan dat de politieacademie ook aan de automaat gaat  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,046
    • Harm Infra Transport
Reactie #844 Gepost op: 3 mei 2011, 21:55:40
Niks...Utrecht rijdt al jaren met automaat. En zeg nou zelf, omscholing om met een automaat te rijden  :-X

Ik zou  niet weten hoe dat met personenauto's is, maar toen ik een vrachtauto automaat kreeg was het niet alleen wennen. Ik had elke keer het idee dat er is kapot was omdat ik iets niet kon intrappen..... Ja ik weet is vreemd, maar met een automaat trek je anders op, rem je anders en kun je bochten veel sneller nemen..... Maar daardoor ook juist verkeerd, ik vind het dus ook helemaal niet verkeerd voor welke OGS mogelijke voertuigen die ineens met automaat gaan rijden dat deze mensen rijles krijgen.
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #845 Gepost op: 3 mei 2011, 21:56:10
Niks...Utrecht rijdt al jaren met automaat. En zeg nou zelf, omscholing om met een automaat te rijden  :-X

Jij zegt het. Ik heb ze gezien tijdens de VRT opl. bekant met 2 voeten op het rempendaal, Iedereen zijn gebit naar de kl**e. Er zijn mij genoeg collega's bekend die nog nooit in een automaat hebben gereden. Dus enige bijscholing in noodsituaties zou mijnsinziens niet verkeerd wezen.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #846 Gepost op: 3 mei 2011, 22:24:48
Er zijn mij genoeg collega's bekend die nog nooit in een automaat hebben gereden.

En mensen die niet in een automaat dúrven te rijden  :-X
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


jeffrey010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 604
Reactie #847 Gepost op: 3 mei 2011, 22:45:19
Toen ik bij de politie kwam had ik ook nog nooit in een automaat gereden. Was erg wennen moet ik bekennen. maar een dagje rijvaardigheidstraining doet wonderen  998765 998765
Met Vriendelijke Groet.....


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #848 Gepost op: 3 mei 2011, 22:51:31
Ben eigenlijk benieuwd of de vtgn van de diverse verkeersdiensten/politie ook automaat moeten worden of dat men dat per regio zelf bepaald.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #849 Gepost op: 4 mei 2011, 08:22:56
En mensen die niet in een automaat dúrven te rijden  :-X

Ach, er zijn ook genoeg collega's die niet in een bus durven te rijden... Het is gewoon een kwestie van wennen.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein