Voertuigen Politie uniform

Auteur Topic: Voertuigen Politie uniform  (gelezen 750092 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Piecke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 597
Reactie #1160 Gepost op: 6 november 2011, 11:33:53
Het zal idd afwachten worden wat de uitkomst wordt van dat "onafhankelijke" onderzoek.


Mercedes zal niet veel duurder zijn uitgevallen als VW. Ford en Opel zullen idd wel goedkoper zijn.

WE WACHTEN AF.

Maar goed, wat zal er gebeuren als het toch boven tafel komt? Ik neem niet aan dat de levering per direct stop word gezet?


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1161 Gepost op: 6 november 2011, 12:12:04
Maar goed, wat zal er gebeuren als het toch boven tafel komt? Ik neem niet aan dat de levering per direct stop word gezet?

Tsja, als het contract op een onrechtmatige wijze is verkregen, dan zouden de belanghebbende in deze zo maar eens bij de rechter om directe ontbinding kunnen gaan vragen ....
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Piecke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 597
Reactie #1162 Gepost op: 6 november 2011, 12:13:22
Tsja, als het contract op een onrechtmatige wijze is verkregen, dan zouden de belanghebbende in deze zo maar eens bij de rechter om directe ontbinding kunnen gaan vragen ....

Oke, bedankt voor de info O0


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #1163 Gepost op: 6 november 2011, 23:11:04
Tsja, als het contract op een onrechtmatige wijze is verkregen, dan zouden de belanghebbende in deze zo maar eens bij de rechter om directe ontbinding kunnen gaan vragen ....

en dan gaan we weer opnieuw aanbesteden waar dan misschien VW van wordt uitgesloten.

Doe dan maar een MB'tje

of we gaan aanbesteden naar diverse categorieen zoals moppersmurf eerder aangaf.


Vigilant

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 830
Reactie #1164 Gepost op: 6 november 2011, 23:39:11
Gewoon verschillende merken voor verschillende doeleinden...alles bij 1 leverancier zetten geeft die leverancier alle macht.


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #1165 Gepost op: 6 november 2011, 23:49:23
Naja stel (!) dat het contract ontbonden wordt, en PON exit is,wat dan? 3 categorieën, korte steekwoordelijke beargumentatie:

1 - Noodhulp platteland
2 - Noodhulp stad
3 - Noodhulp snelweg

mijn voorkeur:
1 - Ford S-max 2.0tdci 160pk *
2 - Volkswagen Tiguan 110pk **
3 - Mercedes C250 204pk ***

* ruimte, comfort, betrouwbaarheid en power in 1.
**  Zichtbaarheid, betrouwbaarheid, drempelvrijheid
*** gekozen ivm vergelijkbare prijsklasse als de huidige volvo V60, rijcomfort, veiligheid en betrouwbaarheid. Liever de zwaardere versie dan C350cdi 265pk maar ja die prijs...

Bij de Noodhulp stad wil ik nog opmerken dat ik een groot voorstander ben van afzonderlijk arrestanten transport, zodat de noodhulp daarvoor ingezet kan worden waarvoor zij bedoeld is. Mits dat geen optie is dan Opel Zavira 130pk met gescheiden arrestanten cabine.
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


Kusje

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,064
Reactie #1166 Gepost op: 6 november 2011, 23:54:09
en dan gaan we weer opnieuw aanbesteden waar dan misschien VW van wordt uitgesloten.

Waarom VW uitsluiten?  "De politie" heeft de eisen zo gemaakt dat deze als enige uit de bus kwam  indien dit bij het onderzoek naar komt.

Ik denk dat (indien het er uitkomt) dat er een aantal (politie) mensen moeten worden uitgesloten om nog bij de politie te werken....


Gast

  • Gast
Reactie #1167 Gepost op: 7 november 2011, 00:00:55
Waarom VW uitsluiten?  "De politie" heeft de eisen zo gemaakt dat deze als enige uit de bus kwam  indien dit bij het onderzoek naar komt.

Ik denk dat (indien het er uitkomt) dat er een aantal (politie) mensen moeten worden uitgesloten om nog bij de politie te werken....
... of om mensen bij de vtsPN met banden met PON uit te sluiten.... en eens kijken wie die specifiek voor NL toegespitste ECE-R65 en TBII eisen eigenlijk vlak vóór de aanbestedingen eigenlijk verzonnen heeft


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #1168 Gepost op: 7 november 2011, 00:13:21
... of om mensen bij de vtsPN met banden met PON uit te sluiten.... en eens kijken wie die specifiek voor NL toegespitste ECE-R65 en TBII eisen eigenlijk vlak vóór de aanbestedingen eigenlijk verzonnen heeft

Dan komen er een aantal vacatures vrij bij het VTSPN en een bepaald ministerie.


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #1169 Gepost op: 7 november 2011, 00:14:12
specifiek voor NL toegespitste ECE-R65 en TBII eisen eigenlijk vlak vóór de aanbestedingen eigenlijk verzonnen heeft

Scoobie?? Ik denk dat ik dit niet wil weten! (als die-hard smeris) klinkt te veel als beerput en valt niet meer onder het kopje dienst geheim.

Misschien hebben we geluk en staat er een klokkenluider op! (hierbij een oproep van mijn kant!)
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens