Voertuigen Politie uniform

Auteur Topic: Voertuigen Politie uniform  (gelezen 750944 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #1170 Gepost op: 7 november 2011, 00:15:40
Dan komen er een aantal vacatures vrij bij het VTSPN en een bepaald ministerie.

Als ik het rond scheuren en buiten spelen zat ben wil ik wel! Schaal 7???
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #1171 Gepost op: 7 november 2011, 00:21:14
Als ik het rond scheuren en buiten spelen zat ben wil ik wel! Schaal 7???

Yep, plus de rest.


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #1172 Gepost op: 7 november 2011, 10:06:31
Yep, plus de rest.

Ik wou net zeggen plus de rest en een boel erbij, dat zijn mensen die nooit in een touran zullen zetelen, dus laat staan dat ze er iets van weten... maar wel van achter het bureau iets beslissen waar de gehele politie nederland "last" van heeft. De touran is een knappe gezinsauto, maar geen politie auto... maar goed... de komende 8 jaar hebben we het er mee te doen !  :'(
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1173 Gepost op: 7 november 2011, 10:14:13
Het kwam van de week ook nog ter sprake, dat er bij het testen van de nieuwe voertuigen nauwelijks gekeken is naar het daadwerkelijke politiegebruik.

Nog een voorstel, laat iedere fabrikant die aan de aanbesteding mee doet een voertuig opbouwen met alles er op en er aan en laat een aantal mensen uit allerlei verschillende regio's er mee werken. Dan kun je zien wat een voertuig doet en of het iets is.
(Net zoals ze in Engeland demo's gebruiken en testen)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #1174 Gepost op: 7 november 2011, 10:18:11
Laat fabrikanten van voertuigen een compleet politiemodel aanleveren, zoals idd in Zweden of engeland het geval is. Daarna een uitgebreide gebruikerstest. Lijkt mij dat je makkelijk eisen kunt verzinnen waaraan het voertuig moet voldoen, of dit in de praktijk werkt... dat is, naar mijn mening, het belangrijkste. Dat daar een kostenplaatje aan hangt dat te verantwoorden moet zijn, lijkt mij duidelijk. Niet dat we met te dure voertuigen gaan rijden. Maar zoals het nu gaat... valt er volgens mij veel te verbeteren.
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1175 Gepost op: 7 november 2011, 10:21:23
En voor ik het vergeet, laat ze in de nieuwe aanbesteding ook meteen de winterbanden mee nemen ....  ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #1176 Gepost op: 7 november 2011, 10:23:29
En voor ik het vergeet, laat ze in de nieuwe aanbesteding ook meteen de winterbanden mee nemen ....  ::)

Die zitten er hier al onder.... en dat rijdt subliem... ook al zijn de temperaturen eigenlijk nog te hoog...
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #1177 Gepost op: 7 november 2011, 10:24:32
Het kwam van de week ook nog ter sprake, dat er bij het testen van de nieuwe voertuigen nauwelijks gekeken is naar het daadwerkelijke politiegebruik.

Nog een voorstel, laat iedere fabrikant die aan de aanbesteding mee doet een voertuig opbouwen met alles er op en er aan en laat een aantal mensen uit allerlei verschillende regio's er mee werken. Dan kun je zien wat een voertuig doet en of het iets is.
(Net zoals ze in Engeland demo's gebruiken en testen)

Nu heb ik afgelopen jaar tijdens een IBT sessie een collega gesproken die heeft mogen proef rijden in de vtgn. Hij was geselecteerd.

Ze hebben in de vtgn van PON gereden. Gewoon de standaard uitvoeringen. Dus niet met een slecht wegdekpakket, niet met bepantsering in de deuren, met een lege kofferbak, zonder koppel om(anders zouden de stoelen beschadigen).

Hoezo de vtgn zijn getest door straatdienders, want die hadden gezegd dat de Passat beter geschikt was.


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #1178 Gepost op: 7 november 2011, 10:27:06
Die zitten er hier al onder.... en dat rijdt subliem... ook al zijn de temperaturen eigenlijk nog te hoog...

Daar verschillen de meningen over. Ik sprak van de week collega's van Team Hoofdwegen. Die waren niet blij dat de winetrpantoffels er al onder lagen. De wegligging was in het bochtenwerk niet goed omdat het te warm was voor de winterpantoffels.


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #1179 Gepost op: 7 november 2011, 10:35:26
tja... hiervoor had men bij ons besloten, in al hen wijsheid, om allseison banden te gebruiken... van alles net niks dus... dus dan zijn echter winterbanden al een vooruitgang... kun je nagaan... alleen slijten ze met dit weer wel rap...
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....