Voertuigen Politie uniform

Auteur Topic: Voertuigen Politie uniform  (gelezen 749897 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #1250 Gepost op: 13 november 2011, 17:38:06
bij ons rijdt alles met 140 pk... dus rijdt prima !

Je heb altijd baas boven baas.


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #1251 Gepost op: 13 november 2011, 23:38:18
Bedankt voor de info!

Nog een vraagje: Heeft A-A nog steeds een contract met Mazda ? Ik zag gister een onopvallende Mazda in district 3 met geüniformeerde agenten erin, en dat is de eerste keer dat ik ze weer zie na een paar jaar.


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #1252 Gepost op: 13 november 2011, 23:44:15
Bedankt voor de info!

Nog een vraagje: Heeft A-A nog steeds een contract met Mazda ? Ik zag gister een onopvallende Mazda in district 3 met geüniformeerde agenten erin, en dat is de eerste keer dat ik ze weer zie na een paar jaar.

Of ze nog een contract hebben durf ik niet te zeggen. Wat ik wel weet is dat er in 2009 een aantal Mazda's type 3 zijn aangeschaft. Onderandere om als ANPR-vtg te worden omgebouwd/ingericht.


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #1253 Gepost op: 14 november 2011, 12:47:43
Of ze nog een contract hebben durf ik niet te zeggen. Wat ik wel weet is dat er in 2009 een aantal Mazda's type 3 zijn aangeschaft. Onderandere om als ANPR-vtg te worden omgebouwd/ingericht.

Thanks!


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #1254 Gepost op: 14 november 2011, 13:24:08
In ons korpsmagazine staat een stuk over de nwe politieauto.

Het gaat over de proef voor de Voertuiggebonden Werkplek. Het ziet er mooi uit, nu nog kijken of het gaat werken. Het schijnt dat er sinds 01/10/2011 4 korpsen deel nemen aan deze proef en dat de rest van het land later volgt.

Alles vanaf een schermpje(navigatie, mobi, anpr, OGS en bevragingen). En dat is nu juist waar ik mijn twijfels over heb. Dan schermpje is een touchscreen, dit moet wel hufterproef zijn als het wil blijven leven bij de politie. Als er nu een storinkie is doet helemaal niks het meer.
Volgens het verhaal zijn het allemaal losse modules. Dus is je ANPR defect rijdt je langs de garage en zetten ze er een nwe module in en gaan met die banaan.

Ben erg benieuwd.


wim76

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
  • agent politie haaglanden
Reactie #1255 Gepost op: 14 november 2011, 13:37:29
Dat niet alleen, dat schermpje moet ten ALLE tijden aan staan zodra de motor gestart wordt.
En dat was ook wel anders met een camera auto die we op de proef hadden.
Er werd naderhand gewoon de originele modules weer ingebouwd :)


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1256 Gepost op: 14 november 2011, 14:08:57
Zullen ze er nu (eindelijk) aan gedacht hebben om het ''motorloop'' systeem te installeren? (sleutel uit het contact, motor blijft draaien en slaat af zodra er zonder sleutel getracht wordt weg te rijden).
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #1257 Gepost op: 14 november 2011, 14:10:22
Zullen ze er nu (eindelijk) aan gedacht hebben om het ''motorloop'' systeem te installeren? (sleutel uit het contact, motor blijft draaien en slaat af zodra er zonder sleutel getracht wordt weg te rijden).

Nee, daar is/wordt niet overgesproken, terwijl dit volgens mij wel door diverse straatdienders is aangegeven.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #1258 Gepost op: 14 november 2011, 17:32:46
Dat zit al jaren standaard in onze noodhulpauto's. Ook in de auto's die als testauto zijn opgeleverd (voor dat hele systeem) en de kale auto's die nu uit de nieuwe aanbesteding komen.

Werkt ideaal O0.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #1259 Gepost op: 14 november 2011, 20:43:02
om terug te komen op het chiptuning verhaal; dat gebeurd wel degelijk in sommige regio's. Of het in mijn regio ook zo is durf ik niet te zeggen, maar ik weet dat bijv. de BROA auto's van de politieacademie ook allemaal gechiptuned zijn.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.