Voertuigen Politie uniform

Auteur Topic: Voertuigen Politie uniform  (gelezen 749095 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #1270 Gepost op: 15 november 2011, 16:34:23
GOS?

Groep Onopvallende Surveillance is iets van vroeger maar men houd de afkorting er nog steeds in. Valt onder A-A Team Hoofdwegen.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1271 Gepost op: 15 november 2011, 17:14:33
Het is inderdaad wel vreemd dat er bij verkeersdiensten op bezuinigd wordt. Alle DHV bussen van Rijnmond en ZHZ hebben die teksten wel en ik vind ze eigenlijk onmisbaar, zo goed werkt het!

Tsja, ik heb het al eerder aangehaald, gewoon een hele rare beslissing van Amsterdam. De volledige tekstmatrix zit namelijk al in het voertuig (en die kost het meest). Het enige wat ontbreekt is de aansturing  ::)

Ik weet niet of het KLPD ook de teksten kan gebruiken, maar ook zij hebben een volledige textmatrix in de lichtbalk zitten.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #1272 Gepost op: 15 november 2011, 22:30:23
oeps sorry! Dat heet beroeps deformatie... en ik heb al een hekel aan al die afkortingen binnen de politie  >:(

Maar wat ik begrepen heb is dat in onze daksets een andere tekst niet mogelijk is, het zit zeker niet in het bedieningspaneel ( :() en volgens mij heeft de KLPD (oeps het klpd) een identieke dakset.

Oja en voor Maxx: het is geen groep onopvallende surveillance meer maar slechts nog 1 auto (bij Amsterdam-Amstelland). Ooit hadden we 2 seats (die goeie ouwe tijd.... :'() met enorme motoren en een super wegligging waar je een porsche op de Nieuwe Leeuwarderweg nog mee zoek reed. Nu hebben we nog 1 zielige VW golf gti die gelukkig zo'n 10 setjes voorbanden in 150.000 km verslijt.

"zeur-modus-aan": Zeer waarschijnlijk stappen we in 21012 over op een-in-het-kader-van-de-bezuinigingen-en-het-de-schuldencrisis-milieu-vriendelijke-A++-klasse-niet-harder-dan-160-rijdende-vw-polo-eco-blue-motion-pon-turbo-600cc-4deurs-turboprop-met-niet-alternerende-koplampen-uitgeruste-co2-vriendelijke-en-niet-licht-en-geluids-overlast-gevende-dakset-en-nepbont-uitgevoerde-achterbank. "zeur-modus-uit"

jeetje waar is dat overgevende smiley poppetje??

 :'( waarom werk ik niet in engeland......
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #1273 Gepost op: 15 november 2011, 22:39:03

"zeur-modus-aan": Zeer waarschijnlijk stappen we in 21012 over op een-in-het-kader-van-de-bezuinigingen-en-het-de-schuldencrisis-milieu-vriendelijke-A++-klasse-niet-harder-dan-160-rijdende-vw-polo-eco-blue-motion-pon-turbo-600cc-4deurs-turboprop-met-niet-alternerende-koplampen-uitgeruste-co2-vriendelijke-en-niet-licht-en-geluids-overlast-gevende-dakset-en-nepbont-uitgevoerde-achterbank. "zeur-modus-uit"


You're kidding me right ?


HGL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 660
Reactie #1274 Gepost op: 15 november 2011, 22:45:21
oeps sorry! Dat heet beroeps deformatie... en ik heb al een hekel aan al die afkortingen binnen de politie  >:(

Maar wat ik begrepen heb is dat in onze daksets een andere tekst niet mogelijk is, het zit zeker niet in het bedieningspaneel ( :() en volgens mij heeft de KLPD (oeps het klpd) een identieke dakset.

Oja en voor Maxx: het is geen groep onopvallende surveillance meer maar slechts nog 1 auto (bij Amsterdam-Amstelland). Ooit hadden we 2 seats (die goeie ouwe tijd.... :'() met enorme motoren en een super wegligging waar je een porsche op de Nieuwe Leeuwarderweg nog mee zoek reed. Nu hebben we nog 1 zielige VW golf gti die gelukkig zo'n 10 setjes voorbanden in 150.000 km verslijt.

"zeur-modus-aan": Zeer waarschijnlijk stappen we in 21012 over op een-in-het-kader-van-de-bezuinigingen-en-het-de-schuldencrisis-milieu-vriendelijke-A++-klasse-niet-harder-dan-160-rijdende-vw-polo-eco-blue-motion-pon-turbo-600cc-4deurs-turboprop-met-niet-alternerende-koplampen-uitgeruste-co2-vriendelijke-en-niet-licht-en-geluids-overlast-gevende-dakset-en-nepbont-uitgevoerde-achterbank. "zeur-modus-uit"

jeetje waar is dat overgevende smiley poppetje??

 :'( waarom werk ik niet in engeland......

geen T6 voor jullie dan?

Verder is je politie papiertje volgens mij ook geldig in de Uk. Dus je hoeft alleen maar een brief te schrijven en te verhuizen!


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #1275 Gepost op: 15 november 2011, 22:45:47
"zeur-modus-aan": Zeer waarschijnlijk stappen we in 21012 over op een-in-het-kader-van-de-bezuinigingen-en-het-de-schuldencrisis-milieu-vriendelijke-A++-klasse-niet-harder-dan-160-rijdende-vw-polo-eco-blue-motion-pon-turbo-600cc-4deurs-turboprop-met-niet-alternerende-koplampen-uitgeruste-co2-vriendelijke-en-niet-licht-en-geluids-overlast-gevende-dakset-en-nepbont-uitgevoerde-achterbank. "zeur-modus-uit"
 

Maar dan wel in het zwart! :-X


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #1276 Gepost op: 15 november 2011, 22:46:58
geen T6 voor jullie dan?

A-A THW krijgt GEEN T6. Alleen de D5 AWD.


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #1277 Gepost op: 15 november 2011, 22:59:04
A-A THW krijgt GEEN T6. Alleen de D5 AWD.

4333 x  :'(
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #1278 Gepost op: 15 november 2011, 23:02:46
helaas correct: geen snelle benzine prop (De T6 huil ik niet om) voor Amsterdam Amstelland. Die blijven voorbehouden aan het KLPD. Maar met een Volvo zonder dakset redden we ook 250 hoor!

"zeur-modus-aan: (dat opgeheven gaat worden op bijzondere onderdelen na dan die in ergens in het land samenkomen en dan gaan verspreiden "zeur-modus-uit" Ik ga niet zegen waar dat op lijkt....
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


TDMdR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
  • Sr. GGP AML|DI|THW
Reactie #1279 Gepost op: 16 november 2011, 12:06:51
Dat de Regiopolitie Amsterdam-Amstelland, Dienst Controle Infrastructuur Verkeer, Tean Hoofdwegen geen T6 krijgt is wel zeker, maar hoe het staat met de de verkeerspolitie van de Politie Nederland, Eenheid Amsterdam is nog niet bekend. Dus ik zou nog niet te snel treuren...