Voertuigen Politie uniform

Auteur Topic: Voertuigen Politie uniform  (gelezen 751098 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #1280 Gepost op: 16 november 2011, 12:46:50
Dat de Regiopolitie Amsterdam-Amstelland, Dienst Controle Infrastructuur Verkeer, Tean Hoofdwegen geen T6 krijgt is wel zeker, maar hoe het staat met de de verkeerspolitie van de Politie Nederland, Eenheid Amsterdam is nog niet bekend. Dus ik zou nog niet te snel treuren...

Is dit misschien niet ergens op hopen terwijl je eigenlijk in je achterhoofd het antwoord al weet. ::)


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #1281 Gepost op: 16 november 2011, 18:39:42
Wat betreft de tekstbalk kan je deze zelf vullen met verschillende teksten en ben je niet gebonden aan het geen van het KLPD.

Heeft iemand al de nieuwe V70 op foto staan. In beest moeten er diverse staan.


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #1282 Gepost op: 16 november 2011, 19:16:06
wat die tekstbalk betreft, heb ik helaas geen verstand van. Er zwerft een andere A-A-er op dit forum rond die daar wel van op de hoogte is. Ik ga ervan uit dat hij dan ook weet wat de opties van onze bakken zijn. Maar ik ga het 'm zeker even vragen want ik weet zeker dat er een hoop blij zullen zijn met wat andere teksten......!!

Morgen even naar Beesd dus hihihi even vragen of het met toestemming kan.....
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


HGL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 660
Reactie #1283 Gepost op: 16 november 2011, 22:29:39
wat die tekstbalk betreft, heb ik helaas geen verstand van. Er zwerft een andere A-A-er op dit forum rond die daar wel van op de hoogte is. Ik ga ervan uit dat hij dan ook weet wat de opties van onze bakken zijn. Maar ik ga het 'm zeker even vragen want ik weet zeker dat er een hoop blij zullen zijn met wat andere teksten......!!

Morgen even naar Beesd dus hihihi even vragen of het met toestemming kan.....

Benieuwd wat je te zien krijgt daar.... Op het grote platform zal wel niks staan, in de werkplaats grote kans. Echter de kelder herbergt de meeste voertuigen meestal. Bij volvo zijn ze altijd goed in het uit het zicht houden! Je zult vast wat te zien krijgen, maar op de foto! Ben benieuwd en hoop op mooie plaatjes.

Mbt de Vista balk. Heel veel mogelijkheden, als je maar een aansturing hebt voor de balk dan is elke tekst mogelijk.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1284 Gepost op: 16 november 2011, 22:59:21
Sinds wanneer hebben we chip tuning nodig om de branche richtlijnen te halen? (diezelfde richtlijnen die bepalen dat we wel of niet met toettoet-peppep mogen rijden?) In welke wereld leef ik??

Auto'tjes zullen wel een ander motormanagment hebben vanwege de vele kilometers en een (iets) zuiniger gebruik ... Daarnaast is de kofferbak nagenoeg leeg en dus niet vergelijkbaar. Én ze rijden tegenwoordig regelmatig spoedritten, alleen niet met studenten er in ;)

Wij hebben exact dezelfde dakset, met een (extra) bedieningspaneel en kunnen wél teksten tevoorschijn toveren  ;)

Wij hebben exact dezelfde dakset, met een (extra) bedieningspaneel en kunnen wél teksten tevoorschijn toveren  ;)

Op verzoek:












Dit is de aansturing;

Op verzoek:




Kastje op de CD-ingang van de radio  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


HGL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 660
Reactie #1285 Gepost op: 18 november 2011, 18:18:56
wat die tekstbalk betreft, heb ik helaas geen verstand van. Er zwerft een andere A-A-er op dit forum rond die daar wel van op de hoogte is. Ik ga ervan uit dat hij dan ook weet wat de opties van onze bakken zijn. Maar ik ga het 'm zeker even vragen want ik weet zeker dat er een hoop blij zullen zijn met wat andere teksten......!!

Morgen even naar Beesd dus hihihi even vragen of het met toestemming kan.....

Waarschijnlijk geen foto's..... maar toch zeker wel wat gezien in Beesd!


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #1286 Gepost op: 19 november 2011, 00:18:37
Helaas dus niet aan een ritje Beesd toegekomen, sorry! De drukte op de A10 en omgeving lieten het niet toe....ik ben net zo teleurgesteld in als jullie!
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #1287 Gepost op: 22 november 2011, 00:48:41
iemand dit artikel al gelezen?
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,046
    • Harm Infra Transport
Reactie #1288 Gepost op: 22 november 2011, 00:53:15
iemand dit artikel al gelezen?


Ja, en heel eerlijk gezegd moest ik gelijk nadenken hoe dit ook eerlijke concurentie zou kunnen zijn.

Pon is de enige volgens mij die alles te samen kan leveren, dat laat dus weinig keuze over.
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


Gast

  • Gast
Reactie #1289 Gepost op: 22 november 2011, 00:59:00
Nederland, het land van achter de ellebogen-land, graai-cultuur en vriendjes-politiek-land?
Pink Ribbon, Artsen zonder Grenzen, de aanbesteding voor nieuwe voertuigen, wie vult de lijst aan. Het lijkt erop dat, bij herhaling, het éne na het andere financiële schandaal (samenhangend met bestuurlijk onkunde en handjeklap) de openheid vindt, waarbij dan de verantwoordelijk "oops, sorry wist ik niet, foutje bedankt" eruit braken als goedmakertje.

Ik dacht dat de landen in het oude Oost-blok communisme doorspekt waren van smeergelden, steekpenningen, vriendjespolitiek en donkere-kamertjes-politiek maar het laat zich aanzien dat deze praktijken ook hier te pas en te onpas toegepast worden.
Gadverdamme.