Voertuigen Politie uniform

Auteur Topic: Voertuigen Politie uniform  (gelezen 749740 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #1290 Gepost op: 22 november 2011, 01:17:32
Pon is de enige volgens mij die alles te samen kan leveren, dat laat dus weinig keuze over.
Dat had elke i****t tot nadenken moet brengen, maar nee!  >:(Het was zo lekker goedkoop!
Laten we simpel zijn: ik heb 7 euro om een avond maaltijd op tafel te zetten: voorgerecht, hoofdgerecht en dessert. Ga je dan naar A* of A***, of ga je naar allebei? Ik zeg allebei: de snert bij A***, de aardappelen en wortel/ui bij A*** de rookworst van U**X bij A* en het dessert..... een softijsje bij F**O want daar had ik nog geld voor over!


(en dit bericht is zwaar gecensureerd!)
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,046
    • Harm Infra Transport
Reactie #1291 Gepost op: 22 november 2011, 01:29:33
Dat had elke i****t tot nadenken moet brengen, maar nee!  >:(Het was zo lekker goedkoop!
Laten we simpel zijn: ik heb 7 euro om een avond maaltijd op tafel te zetten: voorgerecht, hoofdgerecht en dessert. Ga je dan naar A* of A***, of ga je naar allebei? Ik zeg allebei: de snert bij A***, de aardappelen en wortel/ui bij A*** de rookworst van U**X bij A* en het dessert..... een softijsje bij F**O want daar had ik nog geld voor over!


(en dit bericht is zwaar gecensureerd!)

Laat ik nou denken dat je op oud en nieuw vooruit loopt met die sterretjes 98uiye
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #1292 Gepost op: 22 november 2011, 09:43:39
ach het is een beetje raar dat iemand bij PON verlaat en vervolgens ergens anders opduikt. Vervolgens wordt Honac overgenomen door PON en is het allemaal weer compleet.


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #1293 Gepost op: 22 november 2011, 11:05:20
ach het is een beetje raar dat iemand bij PON verlaat en vervolgens ergens anders opduikt. Vervolgens wordt Honac overgenomen door PON en is het allemaal weer compleet.
En wat moet PON nou in vredesnaam met Honac? Misschien gaan ze elke auto voor de burger voorzien van een ademanalyse apparaat? Soort alcoholslot....... >:D
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


Gast

  • Gast
Reactie #1294 Gepost op: 22 november 2011, 11:14:36
Het riekt bijna naar een vleugje voorkennis zou je haast denken, als VW dealer een zwaailichten-fabrikant inlijven nog voor de aanbestedingen gegund zijn. Maar dat zal een hersenspinsel zijn, verder nergens op gebaseerd  8)


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #1295 Gepost op: 22 november 2011, 19:12:36
Doei doei, radio en trekhaak... Om alle apparatuur zgn. "ergonomisch" in te bouwen komt er geen radio in de nieuwe auto's, evenals dat de trekhaak verdwijnt. Allebei niet onbelangrijk, aldus ondergetekende.


skippy02

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,541
  • Scanman Jan
Reactie #1296 Gepost op: 22 november 2011, 19:41:02
Jammer dat er even niet meer doorgedacht wordt.
Met de huidige technische snufjes moet het toch ook mogelijk zijn om een radio te integreren in b.v. een aansturingsschermpje (of hoe dat ook heten mag).
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #1297 Gepost op: 22 november 2011, 19:49:55
Jammer dat er even niet meer doorgedacht wordt.
Met de huidige technische snufjes moet het toch ook mogelijk zijn om een radio te integreren in b.v. een aansturingsschermpje (of hoe dat ook heten mag).
Inderdaad, hier zijn allerhande oplossingen voor. Bij de Zafira's in onze regio is het radioblok er ook uitgehaald om plaats te maken voor de mobi, maar hij is wel in de auto gebleven: achter de achterbank om precies te zijn. Bediening kan vanaf het stuur (volume+zender).

En ook de trekhaak vind ik erg belangrijk om op de auto te hebben. Menigmaal de aanhangwagen van het bureau aangekoppeld en even een fiets/scooter/rollerbank/50st. pionnen vervoerd als de bus niet beschikbaar was.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #1298 Gepost op: 22 november 2011, 20:01:23
In de Tourans die door Honac zijn opgeleverd vlak voor de landelijke aanbesteding zat de radio er nog wel in met stuurwielbediening. Nu mis ik hem in de dagdienst niet zo maar in de late uurtjes mis je de radio toch wel heel snel... jammer!
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1299 Gepost op: 22 november 2011, 20:07:26
Tsja, de trekhaak is een optie die maar in heel weinig korpsen in Nederland gebruikt wordt ... Je zult dus een andere werkwijze moeten gaan hanteren. Zoals eerder al aangegeven, er zullen hier en daar wat heilige huisjes sneuvelen  :(
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !