Voertuigen Politie uniform

Auteur Topic: Voertuigen Politie uniform  (gelezen 750970 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

HGL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 660
Reactie #1330 Gepost op: 22 december 2011, 01:21:27
Nog steeds geen foto's gezien en de weken vliegen voorbij...
Wie weet hier meer van?

Laatste wat ik gehoord heb is dat er druk word gebouwd aan 4 Volvo's V70 type T6. Dit worden de eerste Volvo's die opgebouwd worden. Vanaf 2012 pas de normale D5. De T6 zou eerst eind deze maand op de weg komen..... alleen dat gaat waarschijnlijk nog wel even duren. De dienders zouden ook nog instructie krijgen in het voertuig, voordat hij daadwerkelijk ingezet gaat worden. Schijnt ook dat alle 4 de voertuigen centraal worden ingezet vanuit Driebergen (mbt Nachtdiensten). Hoe dat exact zit weet ik niet.


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #1331 Gepost op: 23 december 2011, 10:04:38
Schijnt ook dat alle 4 de voertuigen centraal worden ingezet vanuit Driebergen (mbt Nachtdiensten). Hoe dat exact zit weet ik niet.
Dat heb ik idd ook gehoord, gaat hetzelfde systeem worden als de zogenaamde audi groep. (mening: waardeloos dus omdat het te veel tijd kost)
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #1332 Gepost op: 23 december 2011, 13:44:02
:'(  :'(  :'( met de pet op.


TDMdR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
  • Sr. GGP AML|DI|THW
Reactie #1333 Gepost op: 23 december 2011, 13:55:58
Verdeel die v70's dan gewoon over het land. Onder degenen die nog wel noodhulp doen op de snelweg en ze goed kunnen gebruiken in de nachten...


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #1334 Gepost op: 23 december 2011, 14:07:42
Verdeel die v70's dan gewoon over het land. Onder degenen die nog wel noodhulp doen op de snelweg en ze goed kunnen gebruiken in de nachten...
idd welk recht heeft de KLPD nog op die wagens? Noodhulp rijden doen ze haast niet meer, alleen controles en daar heb je T6 voor nodig maar een transporter  ;D
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #1335 Gepost op: 23 december 2011, 15:54:10
ach we weten allemaal dat deze heren de exp...... in huis hebben en dat wij als regio VP een stel beunhazen zijn.
Zo zie wel weer dat het ..... weer hoog van de toren blaast na van de week en er bijna niets tot bijna niets gesproken wordt over het werk dat de collega's van de regio hebben gedaan.
TDM en Mopp weten wel waar ik het over heb.


HGL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 660
Reactie #1336 Gepost op: 23 december 2011, 18:38:48
Verdeel die v70's dan gewoon over het land. Onder degenen die nog wel noodhulp doen op de snelweg en ze goed kunnen gebruiken in de nachten...

Kan jullie eigen dienstleiding dan niet zeggen dat jullie die auto ook nodig hebben. Kunnen dat toch gewoon bestellen dan uit de bijzondere aanbesteding verkeersvoertuigen?


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #1337 Gepost op: 23 december 2011, 21:19:31
Dames en heren van de blauwe tak. We zien hier toch een aantal berichten verschijnen waarbij we ons afvragen of ze in een publiekelijk forum thuis horen. Daarom hebben we besloten deze berichten uit het topic weg te halen. Gelieve hier wat aandacht aan te schenken....
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #1338 Gepost op: 23 december 2011, 21:33:44
Kan jullie eigen dienstleiding dan niet zeggen dat jullie die auto ook nodig hebben. Kunnen dat toch gewoon bestellen dan uit de bijzondere aanbesteding verkeersvoertuigen?

De kl van de regio zou wel willen. Allen deze zijn gebonden aan VTSPN. Zij bepalen wat er wordt gekocht en gereden.


HGL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 660
Reactie #1339 Gepost op: 23 december 2011, 22:48:55
ach we weten allemaal dat deze heren de exp...... in huis hebben en dat wij als regio VP een stel beunhazen zijn.
Zo zie wel weer dat het ..... weer hoog van de toren blaast na van de week en er bijna niets tot bijna niets gesproken wordt over het werk dat de collega's van de regio hebben gedaan.
TDM en Mopp weten wel waar ik het over heb.

Oke gecensureerde reactie dan. Deze week is een voorval geweest wat uiteindelijk resulteerde in een gezamenlijke grensoverschrijdende aanhouding, met lichte schade. Zo hoort het gewoon volgens mij. En er is niks over gecommuniceerd dus waar r1200gs zich achtergesteld voelt weet ik niet....

Volgens mij moet je niet meer in hokjes denken maar van elkaar gebruik maken.