Voertuigen Politie uniform

Auteur Topic: Voertuigen Politie uniform  (gelezen 750065 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

HAVP

  • Blauw
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 568
Reactie #1360 Gepost op: 5 januari 2012, 11:37:37
Misschien een vreemde vraag/opmerking, maar xenonverlichting en parkeersensoren?

Is het niet gewoon witte LED dagrijverlichting? Ze zitten zo ver naar binnen dat ik me niet kan voorstellen dat het de dimlichtfunctie heeft.


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #1361 Gepost op: 5 januari 2012, 12:18:10
Volgens mij is het inderdaad gewoon witte dagrijverlichting. Xenon verlichting op de Touran ziet er zo uit:


foto komt van:
http://www.skodaforum.nl/board/showthread.php?13791-LED-dagrijverlichting-voor-Volkswagen-Polo-Golf-en-Touran
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1362 Gepost op: 5 januari 2012, 15:40:25
Nogmaals ... Géén van de nieuwe voertuigen heeft xenon en die opmerking van xenon en parkeersensoren slaat hoogstwaarschijnlijk ook op de vorige generatie  ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #1363 Gepost op: 5 januari 2012, 16:56:21
De opmerking van ErikVs ging over de foto. Daar werd aangenomen dat het xenon verlichting was, maar dat is incorrect, het betreft gewoon DRV.


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #1364 Gepost op: 6 januari 2012, 09:59:51
Bij de aanbesteding was het nadrukkelijk de bedoeling dat de korpsen geen invloed meer zouden hebben op de uitvoering. ...........
Volgens mij zijn de frontflitsers wel standaard.

Idd maar die kunnen natuurlijk gewoon verwijderd worden (mag ook wel niet want alle NH voertuigen zouden aan de buitenzijde hetzelfde eruit moeten zien) maar zo heb ik begrepen dat ze bij ons in A-A de flippers van de DSG bak eruit slopen omdat (blablabla)

Nou zag ik trouwens onlangs de nieuwe touran met DSG bak voor de selecteur ongevallendienst en die had nog de DSG flippers zitten, terwijl die al wel ingezet wordt. Als ik de kans krijg zal ik m op het gevoelige plaatje zetten.
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1365 Gepost op: 6 januari 2012, 13:18:26
Nou zag ik trouwens onlangs de nieuwe touran met DSG bak voor de selecteur ongevallendienst en die had nog de DSG flippers zitten, terwijl die al wel ingezet wordt. Als ik de kans krijg zal ik m op het gevoelige plaatje zetten.

Is er (al weer) een nieuwe? Of gaat dat om deze ?

Nu wat knappere foto's:




GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #1366 Gepost op: 6 januari 2012, 16:58:15
Is er (al weer) een nieuwe? Of gaat dat om deze ?

Asl het goed is er alweer een nieuwe. Heb hem zelf nog niet gezien, maar wel zien langs racen.


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #1367 Gepost op: 6 januari 2012, 19:33:07
Is er (al weer) een nieuwe? Of gaat dat om deze ?

3 dagen geleden reed de selecteur nog met de 11-LVN-6


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1368 Gepost op: 6 januari 2012, 21:16:49
3 dagen geleden reed de selecteur nog met de 11-LVN-6

Jup, en zojuist ook nog  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


7131

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,053
Reactie #1369 Gepost op: 7 januari 2012, 11:15:52
Jup, en zojuist ook nog  ;)

Het betreft nog altijd het zelfde voertuig. De DSG-flippers blijven ook gewoon in de Tourans aanwezig, ze worden alleen "uitgeschakeld" zodat ze niet meer kunnen worden gebruikt. Ze worden er niet uitgehaald omdat ze na hun politie-loopbaan natuurlijk door de gewone particuliere gebruiker weer gebruikt zullen worden.