Voertuigen Politie uniform

Auteur Topic: Voertuigen Politie uniform  (gelezen 751040 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1400 Gepost op: 22 januari 2012, 21:37:39
Meteen nog een tip voor PON / Volkswagen / HONAC.

Knal even een schakelaar tussen de dagrijverlichting, kunnen we 's nachts ook nog ergens staan met een draaiende motor of rijden zonder verlichting  :-X
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #1401 Gepost op: 22 januari 2012, 21:56:26
Meteen nog een tip voor PON / Volkswagen / HONAC.

Knal even een schakelaar tussen de dagrijverlichting, kunnen we 's nachts ook nog ergens staan met een draaiende motor of rijden zonder verlichting  :-X
Is deze niet uit te schakelen dan? Bij onze fabia's blijft deze ook branden maar de nieuwe golfjes
hebben een menutje waarbij je de verlichting uit kan zetten.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #1402 Gepost op: 22 januari 2012, 22:00:42
Kan softwarematig gewoon uitgezet worden idd.  :)

Nieuwe Utrechtse tourans (lapv) hebben btw ook de knipperende koplampen, geen idee of dit ook Standaard is in andere korpsen, maar ik dacht dat het iig het vermelden waard was  ;)


HGL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 660
Reactie #1403 Gepost op: 22 januari 2012, 23:48:23
Kan softwarematig gewoon uitgezet worden idd.  :)

Nieuwe Utrechtse tourans (lapv) hebben btw ook de knipperende koplampen, geen idee of dit ook Standaard is in andere korpsen, maar ik dacht dat het iig het vermelden waard was  ;)

In principe moet alles hetzelfde zijn in de LAPV van de basis zaken, waaronder de grootlicht schakeling.


EvEs

  • HAP (ZHP RT)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 598
Reactie #1404 Gepost op: 23 januari 2012, 10:19:34
Kan softwarematig gewoon uitgezet worden idd.  :)

Nieuwe Utrechtse tourans (lapv) hebben btw ook de knipperende koplampen, geen idee of dit ook Standaard is in andere korpsen, maar ik dacht dat het iig het vermelden waard was  ;)

voor zover ik "nu" weet is het niet standaard. Er rollen nog steeds nieuwe Tourans, Zeeland binnen zonder grilleflitsers of knipperende koplampen :'( . Volgens het bedieningspaneel van de OGS zit het er wel op, maar kan je op de knopjes drukken tot je een ons weegt...
Maar het zou ook kunnen zijn dat onze nieuwe Tourans "oude" voorraad zijn, en dan komen ze nog niet uit de aanbesteding :-\

Er is natuurlijk sprake van een aantal versies van de LAPV, en Zeeland zal waarschijnlijk de "goedkoopste" versie rijden (140PK 2.0L TDI) maar wie weet nou welke versie, welke optie's heeft?

Wie zal het zeggen?


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #1405 Gepost op: 24 januari 2012, 09:20:24
Ook op de goedkoopste versie horen grillflitsers en knipperende koplampen... :-X
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


EvEs

  • HAP (ZHP RT)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 598
Reactie #1406 Gepost op: 24 januari 2012, 11:37:19
Ook op de goedkoopste versie horen grillflitsers en knipperende koplampen... :-X

Dat is mooi, want met de huidige opbouw worden we vaak niet, of veel te laat gezien.


7131

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,053
Reactie #1407 Gepost op: 25 januari 2012, 08:16:48
Ook op de goedkoopste versie horen grillflitsers en knipperende koplampen... :-X

Knipperende koplampen is (helaas) een keuze-optie en geen standaard.


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #1408 Gepost op: 25 januari 2012, 21:16:26
Knipperende koplampen is (helaas) een keuze-optie en geen standaard.

Blijft VW he?! Kaal als je het koopt, maar wel een enorme keuze aan opties..... :D
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1409 Gepost op: 25 januari 2012, 21:28:34
Knipperende koplampen is (helaas) een keuze-optie en geen standaard.

Ik heb wel begrepen dat het standaard op de aansturing van de lichtbalk zit en het alleen een kwestie van programmeren is ...
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !