Slachtoffer overlijdt na ongeval beknelling - Oosterhesselen 23-10-2006

Auteur Topic: Slachtoffer overlijdt na ongeval beknelling - Oosterhesselen 23-10-2006  (gelezen 2615 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

112Erik

  • Gast
Tweede verkeersdode in Drenthe binnen een dag
Vanmorgen is op de Klenkerweg in Oosterhesselen een automobilist verongelukt. Dit ongeval was het vierde in Drenthe binnen vijf uur en het tweede met een dodelijk slachtoffer. De oorzaak van het ongeval in Oosterhesselen moet nog door de VOA worden vastgesteld, maar regen en snelheid hebben vermoedelijk een rol gespeeld. Ook bij de drie andere ongevallen was het wegdek nat.



http://www.112drenthe.com/newsbringer_read.php?bericht=3M785AxGxXhgmFQSNucWu5LOOGhP19CYL




Rooie

  • Gast
Reactie #1 Gepost op: 24 oktober 2006, 15:47:02
Regen speelt een vermoedelijke rol?

Dat ongeval is nog geen 2 km van mij vandaan gebeurt, en het heeft echt niet geregend die ochtend hoor....


Gast

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 25 oktober 2006, 03:50:03
Dus als het bij jou niet regent is het persé 2 kilometer verderop OOK droog?

Zo "werken de wolkjes" niet helaas, het kan aan de voorkant van je huis droog zijn terwijl het achter regent, dus niet té snel beweren dat het daar niet geregend heeft ;)


Guust

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 723
  • Don't shoot the messenger!
Reactie #3 Gepost op: 25 oktober 2006, 15:45:46
Ik wil hier niet al; te veel woorden aan vuil maken maar de auto ziet er op de foto aardig droog uit.


Rooie

  • Gast
Reactie #4 Gepost op: 25 oktober 2006, 21:12:30
Dus als het bij jou niet regent is het persé 2 kilometer verderop OOK droog?

Zo "werken de wolkjes" niet helaas, het kan aan de voorkant van je huis droog zijn terwijl het achter regent, dus niet té snel beweren dat het daar niet geregend heeft ;)

Aan de ene kant heb je gelijk, maar aangezien ik van de jongens die het persoon eruit moesten halen heb gehoord dat er geen wolkje aan de lucht was ;)


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #5 Gepost op: 26 oktober 2006, 00:57:29
Ik wil hier niet al; te veel woorden aan vuil maken maar de auto ziet er op de foto aardig droog uit.

Betekent dat ook automatisch dat het wegdek droog was?

Groeten, Peter.


fire dept vincent

  • Gast
Reactie #6 Gepost op: 26 oktober 2006, 15:28:41
Betekent dat ook automatisch dat het wegdek droog was?

Groeten, Peter.


bekijk de andere foto,s op de site maar alles ziet er droog uit vooral het wegdek