Trauma NL

Auteur Topic: Trauma NL  (gelezen 28169 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

guest4965

  • Gast
Reactie #90 Gepost op: 10 november 2008, 07:39:17
Ik kwam zojuist een MMT inzet tegen, in Vinkenveen, en daar stond een cameraman bij gekleed in een MMT overal, dus ik vermoed dat ze van Trauma NL nu ook met de LF1 mee vliegen

bron www.petershotnews.nl



Ja, ik zag ze pas ook weer op de ambulance in Amsterdam, even gevraagd en het is idd voor traumaNL, er komt weer een serie nieuwe met oa de ll1 en de VZA O0

Fotootje van toen:


Koos Grandioos

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 613
Reactie #91 Gepost op: 10 november 2008, 10:30:42
Trauma NL is echt een mooi tv programma. O0 Ik kan niet wachten...... ;)
Verbeter de wereld, begin bij je zelf!


NF

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,018
    • www.112ijmond.nl
Reactie #92 Gepost op: 10 november 2008, 20:14:12
Ja, ik zag ze pas ook weer op de ambulance in Amsterdam, even gevraagd en het is idd voor traumaNL, er komt weer een serie nieuwe met oa de ll1 en de VZA O0
TraumaNL of Trauma Centrum (zoals nu weer uitgezonden wordt)?

Trauma Centrum filmt al langer bij de VZA nl.
112ijmond.nl / IVK, BvV / Brede interesse in Veiligheid en Hulpverlening


AMK

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 695
  • VPK io
Reactie #93 Gepost op: 10 november 2008, 20:31:41
Trauma NL is alweer van de buis :-[ Trauma Centrum draait nu weer, maar ik heb toch de voorkeur voor NL


petre

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 314
Reactie #94 Gepost op: 8 december 2008, 20:28:59
Wel jammer dat Trauma centrum haar informatie niet goed checkt.. De heer Leerkes van de uitzending van vandaag is al enige tijd overleden, terwijl de commentator afsluit met 'Het gaat weer goed met dhr. Leerkes, hij is alleen nog wel wat kortademig' ...


NF

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,018
    • www.112ijmond.nl
Reactie #95 Gepost op: 8 december 2008, 20:36:18
Wel jammer dat Trauma centrum haar informatie niet goed checkt.. De heer Leerkes van de uitzending van vandaag is al enige tijd overleden, terwijl de commentator afsluit met 'Het gaat weer goed met dhr. Leerkes, hij is alleen nog wel wat kortademig' ...
De reeks die nu uitgezonden wordt, zijn allemaal herhalingen geloof ik. De situatie en/of toestand van patiënten in de serie kan dus inmiddels alweer veranderd zijn.

Ik wacht met spanning op de nieuwe serie...  ;);D
112ijmond.nl / IVK, BvV / Brede interesse in Veiligheid en Hulpverlening