Niet-hulpverleningsvoertuigen met (BZK) striping

Auteur Topic: Niet-hulpverleningsvoertuigen met (BZK) striping  (gelezen 403406 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

CMKmaat

  • What does this button do?
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,151
  • Geen spoed wel politie? Naambellen! Bel 0900-TUIG
Reactie #560 Gepost op: 27 februari 2013, 21:37:27
Respect voor jou mening, maar als ik toch kijk wat hier op het forum gepost wordt.  ...  Ik als lid van het hulpverleningsforum wil absoluut niet geassocieerd worden met dit soort praktijken. En dat mag iedereen weten ook   O0

Respect voor jouw mening.
Ik zelf heb een enorme aversie tegen new style jazz.
Er is dan ook niemand die mij kan verplichten daar naar te luisteren.
Vrij kleine kans dan ook dat ik daar mee geassocieerd wordt. ::)
Wij zorgen dag en nacht voor de fysieke beveiliging van de te beschermen belangen van de defensieonderdelen binnen het koninkrijk der Nederlanden.


Jos v L

  • Dbbo ministerie van defensie & vrijwilliger Brwzl
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,663
    • Brandweer Zuid-Limburg - Team FVT
Reactie #561 Gepost op: 27 februari 2013, 21:54:41
Respect voor jouw mening.
Ik zelf heb een enorme aversie tegen new style jazz.
Er is dan ook niemand die mij kan verplichten daar naar te luisteren.
Vrij kleine kans dan ook dat ik daar mee geassocieerd wordt. ::)

Dat vind ik toch wat anders. Dit soort topics hoeft maar opgepikt te worden door geenstijl.nl of iets dergelijks en de rapen zijn gaar. Want dan zijn opeens alle leden van een of ander ... vul zelf maar in  :)
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op persoonlijke titel.


paulg

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 999
Reactie #562 Gepost op: 28 februari 2013, 01:17:03
Heren moderatoren,
wilt u even ingrijpen en deze zinloze discussie beëindigen?
Dank en groet,
Paulg


Jos v L

  • Dbbo ministerie van defensie & vrijwilliger Brwzl
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,663
    • Brandweer Zuid-Limburg - Team FVT
Reactie #563 Gepost op: 28 februari 2013, 11:03:40
Heren moderatoren,
wilt u even ingrijpen en deze zinloze discussie beëindigen?
Dank en groet,
Paulg


Waarom is je eigen mening kenbaar maken zonder gescheld en getier zinloos? Dit is toch een forum waar een ieder op een respectvolle manier zijn mening mag ventileren! Enige wat niets bijdraagt aan deze discussie is jouw opmerking.
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op persoonlijke titel.


Peter

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 9
Reactie #564 Gepost op: 28 februari 2013, 14:31:56


Waarom is je eigen mening kenbaar maken zonder gescheld en getier zinloos? Dit is toch een forum waar een ieder op een respectvolle manier zijn mening mag ventileren! Enige wat niets bijdraagt aan deze discussie is jouw opmerking.
De discussie over de discussie gaat niet meer over het onderwerp. Dat is storend als je meer info over het onderwerp zoekt..


Jos v L

  • Dbbo ministerie van defensie & vrijwilliger Brwzl
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,663
    • Brandweer Zuid-Limburg - Team FVT
Reactie #565 Gepost op: 28 februari 2013, 14:59:46
De discussie over de discussie gaat niet meer over het onderwerp. Dat is storend als je meer info over het onderwerp zoekt..

Oorspronkelijk ging het over Niet-hulpverleningsvoertuigen met (BZK) striping ) en niet hoe we mensen erbij kunnen en gaan lappen. Dus in dat geval kun je behoorlijk terug in de tijd gaan spitten : -)
Maar welke info zocht je peter?
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op persoonlijke titel.


Lt. Col. Me

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,568
  • Nederland moet door!
Reactie #566 Gepost op: 28 februari 2013, 15:40:21
Heren,

Het topic is bedoeld voor het inhoudelijk bespreken van alle voertuigen die WEL voorzien zijn van BZK-striping maar NIET tot de hulpdiensten behoren. Daarbij zien we graag een fotootje. Uiteraard is er ruimte om iets te vinden van de mogelijkheden om deze voertuigen te controleren of te melden.

Het is echter niet de bedoeling om op deze plaats uitgebreid in discussie te gaan over het melden op zichzelf.

Vandaar dan ook het verzoek om terug te gaan naar het topic, het inhoudelijk bespreken en plaatsen van foto's van NIET-hulpverleningsvoertuigen MET BZK-striping. Eventuele verdere reacties aangaande wel of niet melden krijgen een enkeltje naar het ronde forumarchief.

Bedankt!

Namens het moderatorteam,
Lt. Col. Me
"Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts." -- Winston Churchill


Jos v L

  • Dbbo ministerie van defensie & vrijwilliger Brwzl
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,663
    • Brandweer Zuid-Limburg - Team FVT
Reactie #567 Gepost op: 28 februari 2013, 15:58:53
Heren,

Het topic is bedoeld voor het inhoudelijk bespreken van alle voertuigen die WEL voorzien zijn van BZK-striping maar NIET tot de hulpdiensten behoren. Daarbij zien we graag een fotootje. Uiteraard is er ruimte om iets te vinden van de mogelijkheden om deze voertuigen te controleren of te melden.

Het is echter niet de bedoeling om op deze plaats uitgebreid in discussie te gaan over het melden op zichzelf.

Vandaar dan ook het verzoek om terug te gaan naar het topic, het inhoudelijk bespreken en plaatsen van foto's van NIET-hulpverleningsvoertuigen MET BZK-striping. Eventuele verdere reacties aangaande wel of niet melden krijgen een enkeltje naar het ronde forumarchief.

Bedankt!

Namens het moderatorteam,
Lt. Col. Me


Mag het nou wel of niet? Eerst zeg je dat er ruimte is om iets te vinden van de mogelijkheden om deze voertuigen te controleren of te melden, en je sluit af met eventuele verdere reacties aangaande wel of niet melden krijgen een enkeltje naar het ronde forumarchief. ?
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op persoonlijke titel.


Lt. Col. Me

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,568
  • Nederland moet door!
Reactie #568 Gepost op: 28 februari 2013, 16:11:36
Je hebt je punt gemaakt. Iemand anders mag zijn punt ook maken. Zolang dat een zinnige discussie blijft is dat allemaal prima. Zo gauw het uitdraait op een herhaling van zetten (kortom een welles-nietes verhaal) is het zinnige er af. Het heeft geen zin dat jij blijft volhouden dat je het er niet mee eens bent en dat iemand anders blijft volhouden dat hij het er wel mee eens is. In dat geval is het misschien verstandig een en ander via de PM met elkaar op te lossen, of gewoon af te spreken dat je het niet eens bent ;)

Duidelijker zo?  :)
"Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts." -- Winston Churchill


Jos v L

  • Dbbo ministerie van defensie & vrijwilliger Brwzl
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,663
    • Brandweer Zuid-Limburg - Team FVT
Reactie #569 Gepost op: 28 februari 2013, 16:22:59
Dat hou je toch met een forum, voor en tegenstanders  ;) Maar oké ik heb mijn punt gemaakt en blijkbaar heeft het hulpverleningsforum er een heel andere visie op.  Ik hoop alleen niet dat het in de toekomst ten nadele van het forum komt. Zover ik weet staat het mij en andere leden vrij hier een apart topic over te maken of wordt dit ook niet getolereerd?
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op persoonlijke titel.