In de verkoop: Toyota Landcruiser

Auteur Topic: In de verkoop: Toyota Landcruiser  (gelezen 4040 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Ernst Brokmeier

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 528
    • Zandvoortse Reddingsbrigade
Gepost op: 19 februari 2007, 16:12:23
De Zandvoortse Reddingsbrigade is op dit moment bezig met de aanschaf van twee nieuwe terreinwagens. De komende maanden gaan we dan ook afscheid nemen van ons huidige voertuig. Het voertuig zal binnenkort verkocht worden aan de hoogste bieder. Omdat het volledig voor de hulpverlenings/strandwachttaak is ingericht vonden we het wel zo netjes om hem eerst hier aan te bieden  8)

Gegevens voertuig:
  • Toyota Landcruiser 70 4.2D HARDTOP LANG HW
  • Kilometerstand +/- 19.000
  • Datum eerste afgifte Nederland  04-01-2002
Overige info: Brandstof  Diesel, Aantal cilinders  6, Cilinderinhoud  4164 cm3, Vermogen  96 KW, Massa leeg voertuig  2.163 kg, Laadvermogen  1.037 kg, Toegestane Maximum massa voertuig  3.200 kg, Vervaldatum APK  02-11-2007, Maximum massa te trekken indien aanhangwagen: -ongeremd  750 kg, marge auto (geen btw)

Het voertuig is op dit moment ingericht voor de uitvoering van de strandwachttaak en is o.a. uitgerust met blauwe lichtbalk, buitenspeaker, omroepinstalatie, schijnwerpers in lichtbalk, TL verlichting achterin, trekhaak, brancardslede en dwarsbank met opbergruimte.

Verkoopprijs: 16.000 euro
Neem voor meer informatie contact op met Ronald Vos: ronald@skyline13.nl / 06-51273737






[img]/img]


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #1 Gepost op: 19 februari 2007, 16:39:11
En... hoe staat het met de kokerbalken..... ;) ;D ;D ;D :P


Ernst Brokmeier

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 528
    • Zandvoortse Reddingsbrigade
Reactie #2 Gepost op: 19 februari 2007, 16:43:18
Als PR man kan je me van alles over de ZRB en gebruik van de auto vragen, maar bij technische zaken haak ik helaas af  8)...
De gehele auto, de onderkant, is getectyleerd en, voorzover het met een auto op het strand mogelijk is, goed onderhouden. Als je echt technische details wilt weten kun je het best even een emailtje sturen naar onze technische man (zie adres in eerste topic).
[img]/img]


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #3 Gepost op: 19 februari 2007, 17:03:18
Als PR man kan je me van alles over de ZRB en gebruik van de auto vragen, maar bij technische zaken haak ik helaas af  8)...
De gehele auto, de onderkant, is getectyleerd en, voorzover het met een auto op het strand mogelijk is, goed onderhouden. Als je echt technische details wilt weten kun je het best even een emailtje sturen naar onze technische man (zie adres in eerste topic).


http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php/topic,14017.0.html  ;)


Rescue

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,278
Reactie #4 Gepost op: 19 februari 2007, 17:28:40
Met de Pajero die we overgenomen hadden van Culemborg, hebben we erg veel pech gehad.. De Toyota van Zandvoort is relatief jong, en weinig kilometers maar heeft wel ruim 6 jaar in het zout gestaan. Dit model kom je niet veel tegen..

Juist om dat de auto getectyleerd is kan je dus eventueel rot niet zien.. (zeg maar onze valkuil met de Pajero..). Dus zou je hem erg goed moeten testen en controlleren. Ik wil de auto nog wel goed bekijken..

En ik weet niet of de auto in deze configuratie blijvend grijs kenteken houdt..

Qua Model en uitvoering zou die in ons straatje passen, hij zou gespoten moeten worden in onze huisstijl met bijbehorende striping..
En dan is 16.000 euro wel relatief veel geld.


9910001

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,762
Reactie #5 Gepost op: 19 februari 2007, 19:08:53
Hij blijft wel op grijs kenteken dat is niet het probleem alleen mag je niet meer gebruik maken van de lagere wegenbelasting, het voordeel waar je gebruik van wilt maken.

9910001
9910001


Jeff

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 308
Reactie #6 Gepost op: 19 februari 2007, 20:11:55
Juist om dat de auto getectyleerd is kan je dus eventueel rot niet zien.. (zeg maar onze valkuil met de Pajero..). Dus zou je hem erg goed moeten testen en controlleren. Ik wil de auto nog wel goed bekijken..

als er rot of roest onder de tektiellaag zit prik je hier zo doorheen met een schroevendraaier ofzo..


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #7 Gepost op: 20 februari 2007, 00:24:18
als er rot of roest onder de tektiellaag zit prik je hier zo doorheen met een schroevendraaier ofzo..

Je hebt daar zelfs heel handige meet apparaatjes voor, gebruiken ze in de scheepvaart ook om de wanddikte mee te meten...

Henk


Jeff

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 308
Reactie #8 Gepost op: 20 februari 2007, 12:31:50
Je hebt daar zelfs heel handige meet apparaatjes voor, gebruiken ze in de scheepvaart ook om de wanddikte mee te meten...

Maar voor zon ultrasoon apparaatje zal je al weer aardig wat duiten neer moeten leggen!


Rescue Ranger

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,587
  • Lekker ragge op strand, zee en de snelweg
    • Zandvoortse Reddingsbrigade
Reactie #9 Gepost op: 20 februari 2007, 19:57:08
Maar voor zon ultrasoon apparaatje zal je al weer aardig wat duiten neer moeten leggen!


Jeff,

dan krijg je GRATIS deze Toyota erbij!!  ;D  !!

RR (alle waren naar z'n geld)
Elke hulpverlening start met communicatie.