Bezuinigingen treffen ook VeiligheidsRegio Kennemerland, voertuigen worden verschoven etc.

Auteur Topic: Bezuinigingen treffen ook VeiligheidsRegio Kennemerland, voertuigen worden verschoven etc.  (gelezen 53966 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Dirtdiver

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 469
Overigens staat de 642 van Beverwijk daar ook in de etalage, evenals een oude oefen-TS van Haarlem.

Beverwijk-west heeft nu de 746 een reservewagen van miden en noord kennemerland.
miden en noord kennemerland heeft nu de 745 als reservewagen.


NF

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,018
    • www.112ijmond.nl
Beverwijk-west heeft nu de 746 een reservewagen van miden en noord kennemerland.
Jaa dát hoef je mij niet te vertellen hoor 998765
112ijmond.nl / IVK, BvV / Brede interesse in Veiligheid en Hulpverlening


Ton2

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 153
miden en noord-kennemerland????

Ik ken alleen de regio's Kennemerland (voorheen de regio Zuid- en Midden-Kennemerland) en Noord-Holland Noord (voorheen o.a de regio Noord-Kennemerland)


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
miden en noord-kennemerland????

Ik ken alleen de regio's Kennemerland (voorheen de regio Zuid- en Midden-Kennemerland) en Noord-Holland Noord (voorheen o.a de regio Noord-Kennemerland)

Intern is de regio in drie delen verdeeld, Zuid Kennemerland als in Haarlemmermeer, Kennemerland-Midden als in Haarlem en omgeving en Noord Kennemerland als in de IJmond  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Overigens staat de 642 van Beverwijk daar ook in de etalage, evenals een oude oefen-TS van Haarlem.

Er staan op het moment 6 Tankautospuiten, 2 Haakarmen, 2 HV's en nog het 1 en ander aan dienstauto's en busjes.  :)
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Dirtdiver

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 469
De HW heemstede staat nu op velsen, VRK wil de HW daar hebben, Mits velsen akkoord gaat, velsen wil daarintegen liever hun autoladder houden...Dus hij staat daar nu voor proef uit mijn hoofd, wat er met de autoladder velsen/heemskerk gebeurt weet ik niet

Ik denk dat velsen de HW van heemstede gaan houden !! ik zag dat ze vanmiddag druk aan het oefenen waren  098uo



Fire shark

  • Ach & Brw
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 620
En dan komt natuurlijk weer de vraag.... wara gaat de vrij nieuwe ladder van Velsen dan weer heen???
ACH & HBT


Dirtdiver

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 469
En dan komt natuurlijk weer de vraag.... wara gaat de vrij nieuwe ladder van Velsen dan weer heen???

Maar het is wel een vraag minder  ;)
Het was die dag geen leuke brandweer ploeg beetje oud en beetje chagrijnig (voor 112fans/spotters).
wanneer er weer eens een incident is waar bij ik een van de brandweermannen aan zijn mouw kan trekken om te vragen wat ze gaan doen met de AL.
Velsen heeft de laatste tijd erg rustig maar wanneer ik het weet meld ik het  O0


Johan Beck

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 346
    • Online P2000 meldingen volgen van de hulpdiensten
De HW van Heemstede blijft op Velsen staan, het personeel wordt nu opgeleid. De AL 654 wordt verkocht maar het kan ook nog zo zijn dat die naar Heemskerk gaat en dat de 653 wordt verkocht.


Fire shark

  • Ach & Brw
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 620
onbegrijpelijk dat er dan niet een naar Beverwijk gaat..... verkopen is dnek duurder dan houden gezien ze nog niet zo heel oud zijn
ACH & HBT