Bezuinigingen treffen ook VeiligheidsRegio Kennemerland, voertuigen worden verschoven etc.

Auteur Topic: Bezuinigingen treffen ook VeiligheidsRegio Kennemerland, voertuigen worden verschoven etc.  (gelezen 53974 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Firefighter1970-b.d.

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,293
Kennemerland heeft 5 4x4 tankautospuiten...
(waarvan 2 zonder ploeg...)

Dus 3 direkt effectief inzetbaar.


RUIJ

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 499
Dus 3 direkt effectief inzetbaar.

Nou nee...

De 648 post IJmuiden en de 847 post Zandvoort Noord zijn overdag ook niet inzetbaar.....
Dus er is er overdag 1 inzetbaar....  :-X :-X :-X


VRK Fotografen

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,355
    • Brandweer Kennemerland VRK
Ex hulpverleningsvoertuig HV381 Hoofddorp rijd ergens in Harskamp rond!
Mocht je hem zien of je bent in de buurt en fototje op het forum is altijd leuk :)
Mike Berghoeffs - District Noord Jan Kol jr. - District Midden George Bakker - District Zuid Jeffrey Koper - District Zuid  (Coördinator Brandweerfoto


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Inmiddels begrepen dat de voormalige reserve TAS en vrijwillige TAS van Nieuw Vennep, de 4x4 DAF naar Beverwijk gaat, en dat men wanneer het voertuig volgend jaar of over twee jaar wordt vervangen men een nieuwe 4x4 krijgt in Beverwijk....
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Ex hulpverleningsvoertuig HV381 Hoofddorp rijd ergens in Harskamp rond!
Mocht je hem zien of je bent in de buurt en fototje op het forum is altijd leuk :)
Gezien het aantal forumleden wat in die hoek woont, is de kans groot dat hij spoedig gespot gaat worden. ;)


Firefighter1970-b.d.

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,293
Ex hulpverleningsvoertuig HV381 Hoofddorp rijd ergens in Harskamp rond!
Mocht je hem zien of je bent in de buurt en fototje op het forum is altijd leuk :)
Ik heb , volgens mij, de 381 inderdaad 1 x in Harskamp gezien dat was op 20 april, de dag voor de ABWC wedstrijden, 's avonds.
Daarna niet meer, terwijl ik in Harskamp woon.


Dirtdiver

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 469
Ik denk dat velsen de HW van heemstede gaan houden !! ik zag dat ze vanmiddag druk aan het oefenen waren  098uo



Ik heb net eindelijk de HW van velsen met spoed gefilmd  ;D
Maar ze hebben de HW maar als "regiovoertuig" benoemt (geen brandweer velsen) namelijk brandweer kennemerland, is wat makkelijker als ze er weer mee gaan schuiven  0098



Firefighter1970-b.d.

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,293
Ex hulpverleningsvoertuig HV381 Hoofddorp rijd ergens in Harskamp rond!
Mocht je hem zien of je bent in de buurt en fototje op het forum is altijd leuk :)

Vandaag tussen 22:30 en 22:45 weer gezien waarschijnlijk een adres in Harskamp ten noorden van de brandweergarage  in Harskamp aangezien het voertuig weer richting Garderen-Kootwijkerbroek reed.
Voertuig is nog steeds in orginele staat.


Fire shark

  • Ach & Brw
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 620
In Harskamp zit http://www.firetrain.nl, ze hebben toen de tijd ook de oude TS van de Harskamp of Otterlo overgenomen..... wie weet hebben ze nu ook de HV
ACH & HBT


Firefighter1970-b.d.

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,293
In Harskamp zit http://www.firetrain.nl, ze hebben toen de tijd ook de oude TS van de Harskamp of Otterlo overgenomen..... wie weet hebben ze nu ook de HV

Zeker niet.