Introductiekamp studenten

Auteur Topic: Introductiekamp studenten  (gelezen 3830 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Andreej

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 85
Gepost op: 2 juni 2007, 20:38:55
Goedenavond mensen,

Aan het einde van de zomervakantie, en dus het begin van het nieuwe collegejaar, wordt er voor mijn academie een introkamp georganiseerd. Het gaat hierbij om een kamp voor ongeveer 100 personen, inclusief begeleiding, bestuur etc. Het kamp vindt plaats op een grot grasveld bij een camping en de studenten worden geaccomodeerd in een vijftal grote legertenten.

Ik vraag me af of hiervoor nog specifieke regels van belang zijn. Hierbij denk ik bijvoorbeeld aan de vraag of en zo ja hoeveel EHBO'ers er aanwezig moeten zijn of dat er regels gelden met betrekking tot brandveiligheid, alcohol schenken (is dit hiervoor wel het juiste forum??) en dergelijke.

En ja, ik weet het, ik studeer veiligheidskunde  :D maar ik dacht, laat ik mijn vraag hier toch maar stellen  :) hoe meer mensen meedenken hoe beter natuurlijk  8)

Alvast bedankt voor de antwoorden!!!!

Groeten,

André Kikkert




Ehv-er

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 676
Reactie #1 Gepost op: 3 juni 2007, 00:03:41
hmm brandveiligheid moeten collega's van brw maar even beantwoorden, maar voor de ehbo denk ik dat ik wel wat leuke tips heb: