Dit was mijn mooiste inzet!!!!

Auteur Topic: Dit was mijn mooiste inzet!!!!  (gelezen 2398 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,427
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Gepost op: 27 juli 2007, 23:12:10
Goedendag medeforummers!

Ik was een beetje aan het struinen door het gedeelte "bijzondere ervaringen"-topic en mis eigenlijk de verhalen van ambulancechaufeurs die een baby halen, brandweerploegen die een inzet plegen die ze zelf beschouwen als hun mooiste inzet ooit en ga zo verder.

Kortom, die inzetten waar je, zelfs als ze al jaren geleden gebeurd zijn nog steeds een grote glimlach van op je gezicht krijgt!

ik ben benieuwd naar de inzetten waarvan jezelf zegt: daar word ik nu vrolijk van, die dag was een goede dag, die inzet was lang en zwaar, maar gaf veel voldoening, post hem hier!




Pyro_loe

  • Oranje Kolom
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 968
  • OvD-Bevolkingszorg
Reactie #1 Gepost op: 2 augustus 2007, 19:47:59
ja, een melding van een vrachtwagen over de kop geslagen met gevaarlijke stoffen, die blijft toch wel in het geheugen.

http://un3266.totalsafety.nl/


cu,
Loe
Safety is the state of being "safe", the condition of being protected against physical, social, spiritual, financial, political, emotional, occupation


Joris

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,491
Reactie #2 Gepost op: 3 augustus 2007, 01:51:37
ja, een melding van een vrachtwagen over de kop geslagen met gevaarlijke stoffen, die blijft toch wel in het geheugen.

http://un3266.totalsafety.nl/


cu,
Loe
Haha, ben nog wezen kijken toen. 8) Die twee telescoopkranen die de sloot in gingen (Oudeweg), was daar ook brandweer bij (heeeel lang geleden)?
343, never forget.


Pyro_loe

  • Oranje Kolom
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 968
  • OvD-Bevolkingszorg
Reactie #3 Gepost op: 6 augustus 2007, 07:49:53
Ja, dat was ook leuk.  :)
De ene kraan ging de sloot in en de kraan die de volgende dag kwam om de 1e kraan eruit te takelen dook er ook achteraan.
Brandweer alleen ter plaatse geweest voor wat olie op het water.

cu,
Loe
Safety is the state of being "safe", the condition of being protected against physical, social, spiritual, financial, political, emotional, occupation


jadjong

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 557
Reactie #4 Gepost op: 6 augustus 2007, 11:24:50
Foto's?