Offcieel brandweerfotograaf

Auteur Topic: Offcieel brandweerfotograaf  (gelezen 29056 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

VRK Fotografen

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,355
    • Brandweer Kennemerland VRK
Reactie #60 Gepost op: 20 juni 2010, 13:40:38
Haarlem en Heemstede ook.
Zelf lever ik wel aan Velsen maar dan als persfotograaf. En dat wordt niet betaald  :(


vergeet je Hoofddorp niet ???
Mike Berghoeffs - District Noord Jan Kol jr. - District Midden George Bakker - District Zuid Jeffrey Koper - District Zuid  (Coördinator Brandweerfoto


VRK Fotografen

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,355
    • Brandweer Kennemerland VRK
Reactie #61 Gepost op: 20 juni 2010, 13:42:38
maar : ik maak foto's van de brandweer en ja ik weet dat er ook fotografen zijn maar we hebben zelf ook een site voor de brandweer

Heb nog geen foto op de site gezien!
Mike Berghoeffs - District Noord Jan Kol jr. - District Midden George Bakker - District Zuid Jeffrey Koper - District Zuid  (Coördinator Brandweerfoto


elvin

  • brandweer
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 238
Reactie #62 Gepost op: 20 juni 2010, 17:46:06
Heb nog geen foto op de site gezien!

rustig we zijn net begonnen

en jeffrey laatst zag ik je nog bij die brand op eiland 6 ik was die jongen die filmde  ;D
Vrijwillige brandweer


Ko van Leeuwen

  • Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,398
  • IJmuiden
    • Foto Ko van Leeuwen
Reactie #63 Gepost op: 20 juni 2010, 21:08:19
vergeet je Hoofddorp niet ???
Lekker handig reageren op iets van 3 jaar geleden.
Volgens mij is er ondertussen iets veranderd ;-)


elvin

  • brandweer
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 238
Reactie #64 Gepost op: 11 augustus 2010, 15:31:12
ik heb besloten daty ik een t-shirt ga bestellen met de tekst fotograaf

Link verwijderd, is niet toegestaan. Je kunt een keer je link plaatsen in het daar voor bestemde topic
Mike
Moderator
Vrijwillige brandweer


jwtjuhleerdam

  • Aspirant Manschap A
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 96
Reactie #65 Gepost op: 19 augustus 2010, 21:38:35
Ik heb een vraag. Hebben jullie dan als brandweerfotograaf ook echt een eigen dienstvoertuig of is dat echt alleen maar met eigen vervoer. Ik pak namelijk meestal gwn mijn fietsie :)


Jos v L

  • Dbbo ministerie van defensie & vrijwilliger Brwzl
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,663
    • Brandweer Zuid-Limburg - Team FVT
Reactie #66 Gepost op: 21 augustus 2010, 16:54:12
Ik heb een vraag. Hebben jullie dan als brandweerfotograaf ook echt een eigen dienstvoertuig of is dat echt alleen maar met eigen vervoer. Ik pak namelijk meestal gwn mijn fietsie :)

Incidenten met het privevoertuig en vooraf aangekondigde werkzaamheden met een dienstvoertuig. Ook wel eens incidenten gedraaid met dienstvoertuig maar dan uiteraard wel onder prio 3
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op persoonlijke titel.


Nils

  • Verkeersregelaar, AED & EHBO, verzamelaar ambulancefoto's
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 411
    • AmbuMedia
Reactie #67 Gepost op: 5 september 2010, 22:05:46
Is er ergens een vrijwillig brandweerkorps welke een regeling met een brandweerfotograaf heeft en dit ook uitgewerkt op papier heeft staan?
Ik ben nieuwsgierig naar de regelingen omtrent eigendom en/of vergoeding camera en bijbehorende materialen, eigendomsrechten foto's, veiligheidskleding, legitimatie en de financiële vergoedingen en verzekeringen zoals de overige brandweervrijwilligers ook krijgen.
Ik vraag nadrukkelijk om een vrijwillig korps omdat in mijn ogen bij een beroepskorps gewoon iemand aangesteld kan worden binnen het korps. Bij een vrijwillig korps ligt dit denk ik net weer anders. Mogelijk dat ik dit verkeerd zie hoor.
Hier is mondeling wel het een en ander geregeld, maar niets op papier, dit laatste komt uiterst moeizaam van de grond. Op dit moment krijg ik wel ruim voldoende backup vanuit het korps en de korpsleiding, maar de laatste tijd zijn er hier nogal wat strubbelingen geweest met zgn.ramptoeristen. Dit gaf nogal wat gedoe en daarom wil ik graag alles defitinief geregeld zien op papier.


Mike!

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 91
  • 112ijmond.nl
    • 112ijmond.nl
Reactie #68 Gepost op: 8 september 2010, 13:21:25
Is er ergens een vrijwillig brandweerkorps welke een regeling met een brandweerfotograaf heeft en dit ook uitgewerkt op papier heeft staan?
Ik ben nieuwsgierig naar de regelingen omtrent eigendom en/of vergoeding camera en bijbehorende materialen, eigendomsrechten foto's, veiligheidskleding, legitimatie en de financiële vergoedingen en verzekeringen zoals de overige brandweervrijwilligers ook krijgen.
Ik vraag nadrukkelijk om een vrijwillig korps omdat in mijn ogen bij een beroepskorps gewoon iemand aangesteld kan worden binnen het korps. Bij een vrijwillig korps ligt dit denk ik net weer anders. Mogelijk dat ik dit verkeerd zie hoor.
Hier is mondeling wel het een en ander geregeld, maar niets op papier, dit laatste komt uiterst moeizaam van de grond. Op dit moment krijg ik wel ruim voldoende backup vanuit het korps en de korpsleiding, maar de laatste tijd zijn er hier nogal wat strubbelingen geweest met zgn.ramptoeristen. Dit gaf nogal wat gedoe en daarom wil ik graag alles defitinief geregeld zien op papier.

Wat ik je kan vertellen is dat gewoon voor welke functie dan ook je net als een beroeps medewerker aangesteld kan worden, zo ook in de functie van fotograaf. In kennemerland is dit voor een aantal mensen gedaan. Zoals voor mijn persoon. ik doe het noordelijke deel van de regio kennemerland. Wij hebben dit ook op papier gekregen en je valt ook gewoon onder de verzekering van de brandweer.


Jos v L

  • Dbbo ministerie van defensie & vrijwilliger Brwzl
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,663
    • Brandweer Zuid-Limburg - Team FVT
Reactie #69 Gepost op: 8 september 2010, 17:47:19
Wat ik je kan vertellen is dat gewoon voor welke functie dan ook je net als een beroeps medewerker aangesteld kan worden, zo ook in de functie van fotograaf. In kennemerland is dit voor een aantal mensen gedaan. Zoals voor mijn persoon. ik doe het noordelijke deel van de regio kennemerland. Wij hebben dit ook op papier gekregen en je valt ook gewoon onder de verzekering van de brandweer.

Beste Mike

Ik begrijp het even niet. Je bent officieel brandweerfotograaf, maar onder je naam staat dat je voor 112ijnmond werkt?
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op persoonlijke titel.