Voertuigen die bij de veiligheidsregio overbodig zijn geworden.

Auteur Topic: Voertuigen die bij de veiligheidsregio overbodig zijn geworden.  (gelezen 2173 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Firefighter Robert

  • Bevelvoerder, Fire & Safety Inspector, Instructeur, Gaspakdrager, Chauffeur & Industrial Firefighter
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,372
    • Stichting MPHV
Hallo allemaal,

Ik werk bij een bedrijfsbrandweer van een raffinaderij in het mooie Nieuwdorp.
Nou was ons uit eerdere topics opgevallen dat er bij enkele veiligheidsregio's een aantal VC-2 voertuigen uit dienst genomen worden.
Nou zijn we aan het rondkijken voor een nieuwe VC voor bij ons op het bedrijf maar nu willen we graag weten wat er met deze voertuigen gebeurd en of deze over te nemen zijn van het ministerie van BIZA?

Ik hoop dat jullie hier meer info over kunnen geven, dit mag zowel hier maar je mag ook een mailtje sturen.

Met vriendelijke groet

Robert


© www.brandweervoertuigen.com
fotograaf Marco Hoope
**** Het gaat om dit model voertuig ****



[verwijderd door de beheerder]


Veiligheidsregio Zeeland Post Zuidlandstraat (Terneuzen) https://www.facebook.com/B


Fire shark

  • Ach & Brw
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 620
Reactie #1 Gepost op: 4 september 2007, 15:23:02
Ik heb begrepen dat deze voertuigen eerst aan de korpsen worden aangeboden voor een redelijk klein bedrag, incl apparatuur.
Volgens mij ligt het bedrag ergens tussen de 4000 en de 6000 euro!
Maar wanneer en hoe dit gebeurd geen idee.
ACH & HBT


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #2 Gepost op: 4 september 2007, 15:52:37
De Landelijke Faciliteit Rampenbestrijding heeft de verantwoordelijkheid voor dit en al het andere BZK materieel.

Misschien dat een mailtje naar hun duidelijkheid verschaft? ( i n f o @ l f r . n l ) (uiteraard zonder de spaties ertussen ;))
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Firefighter Robert

  • Bevelvoerder, Fire & Safety Inspector, Instructeur, Gaspakdrager, Chauffeur & Industrial Firefighter
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,372
    • Stichting MPHV
Reactie #3 Gepost op: 5 september 2007, 21:14:20
De Landelijke Faciliteit Rampenbestrijding heeft de verantwoordelijkheid voor dit en al het andere BZK materieel.

Misschien dat een mailtje naar hun duidelijkheid verschaft? ( i n f o @ l f r . n l ) (uiteraard zonder de spaties ertussen ;))

Ik zal eens een kijkje nemen.

Bedankt voor je reactie.

Groeten Robert
Veiligheidsregio Zeeland Post Zuidlandstraat (Terneuzen) https://www.facebook.com/B