Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's

Auteur Topic: Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's  (gelezen 1180956 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

JackM

  • HBT, ICET SAVER methodiek
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 896
Reactie #2220 Gepost op: 22 juni 2011, 21:41:32
Ongeval met Beknelling, N302 / Sluisweg Hoogkarspel

HOOGKARSPEL - Bij een aanrijding op de kruising Drechterlandseweg en Sluisweg in Hoogkarspel zijn woensdagavond bij een aanrijding drie gewonden gevallen. Een personenauto werd vol in de flank geraakt door een bestelbusje. Eén van de inzittenden van de personenauto raakte zwaargewond, en is met behulp van de brandweer uit voertuig gehaald. Ook een tweede inzittende en de bestuurder van de bestelbus zijn gewond naar het ziekenhuis overgebracht. Over de oorzaak van het ongeluk is nog niets bekend.


(Heeft iemand nog tips voor de manier van filmen ? Ik wil het graag zo mooi mogelijk maken)
Heb weinig begrip voor shots van slachtoffers en om een ruime minuut van een filmpje een vertrekkende helikopter te zien... Maar dat is slechts mijn bescheiden mening.
Wees duidelijk, niet halfbakken, en vooral : recht voor de raap wanneer nodig,dan kom je het verste.


Bas Witvliet

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,099
Reactie #2221 Gepost op: 22 juni 2011, 21:45:17
Heb weinig begrip voor shots van slachtoffers en om een ruime minuut van een filmpje een vertrekkende helikopter te zien... Maar dat is slechts mijn bescheiden mening.
Oke dat mag, Iedereen heeft z'n eigen mening .. Maar ik vind het wel een beetje overdreven.
Je ziet alleen op 0:19 iemand zitten waarvan het gezicht niet herkenbaar is.


BHN849

  • Gewezen IVK-student
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,005
  • Benthuizen
    • FotoBPR.nl
Reactie #2222 Gepost op: 22 juni 2011, 22:26:38
Hoe bizar is dit dan. Lijkt wel of er een raket gelanceerd werd.
Hoop dat er geen slachtoffers zijn gevallen.

Inderdaad, een lawinepijl is er niets bij  ???
Voor nieuws uit de regio Zoetermeer keek je vroeger op www.fotobpr.nl!


KME

  • Gast
Reactie #2223 Gepost op: 23 juni 2011, 08:04:22
Oke dat mag, Iedereen heeft z'n eigen mening .. Maar ik vind het wel een beetje overdreven.
Je ziet alleen op 0:19 iemand zitten waarvan het gezicht niet herkenbaar is.

Gewoon uit nieuwschierigheid. Voor welke instantie/bedrijf ben jij 'journalist'?


Bas Witvliet

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,099
Reactie #2224 Gepost op: 23 juni 2011, 10:28:36
Gewoon uit nieuwschierigheid. Voor welke instantie/bedrijf ben jij 'journalist'?
112 West-Friesland. En ik maak voor diverse internet websites wel eens foto's / filmpjes ;)


Brambd

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 684
  • Student Integrale Veiligheidskunde
    • bramvanoosterhout.nl
Reactie #2225 Gepost op: 23 juni 2011, 13:30:08
Ongeval met Beknelling, N302 / Sluisweg Hoogkarspel

HOOGKARSPEL - Bij een aanrijding op de kruising Drechterlandseweg en Sluisweg in Hoogkarspel zijn woensdagavond bij een aanrijding drie gewonden gevallen. Een personenauto werd vol in de flank geraakt door een bestelbusje. Eén van de inzittenden van de personenauto raakte zwaargewond, en is met behulp van de brandweer uit voertuig gehaald. Ook een tweede inzittende en de bestuurder van de bestelbus zijn gewond naar het ziekenhuis overgebracht. Over de oorzaak van het ongeluk is nog niets bekend.


(Heeft iemand nog tips voor de manier van filmen ? Ik wil het graag zo mooi mogelijk maken)
Korte shots van 4 a 5 seconde van een bepaald onderwerp. Niet zoomen of bewegen van links naar rechts tijdens de shots (uitzonderingen daargelaten). En het opstijgen van de LL kan dan ook in een seconde of 15 in beeld worden gebracht.


Bas Witvliet

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,099
Reactie #2226 Gepost op: 23 juni 2011, 16:15:39
Korte shots van 4 a 5 seconde van een bepaald onderwerp. Niet zoomen of bewegen van links naar rechts tijdens de shots (uitzonderingen daargelaten). En het opstijgen van de LL kan dan ook in een seconde of 15 in beeld worden gebracht.
Oke, Thanks voor de tip.
Zal er bij m'n volgend filmpje op letten ;)


Brambd

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 684
  • Student Integrale Veiligheidskunde
    • bramvanoosterhout.nl
Reactie #2227 Gepost op: 23 juni 2011, 17:14:22
Oke, Thanks voor de tip.
Zal er bij m'n volgend filmpje op letten ;)
Ben benieuwd! :)


Dion

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,214
Reactie #2228 Gepost op: 23 juni 2011, 17:25:19
Hoewel ik nu nog steeds niet weet wat precies een 'blusbom' is, weet ik wel dat ik uit de buurt blijf als hij gebruikt wordt!  ;D

Officier van de brandweer toe aan promotie...."blusbom' verkeerd opgevat.
Van Dolledollie1
Zat een stof in de container die explosief reageerde met water, er is dus geen blusbom gebruikt.


skippy02

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,541
  • Scanman Jan
Reactie #2229 Gepost op: 25 juni 2011, 13:45:27
Ik kwam deze bijzondere video tegen.

Aardverschuiving door hevige regenval en weg is de ambulance.

http://www.jokeroo.com/user-content/videos/extreme/2010/11/55509-ambulance-hit-by-landslide.html
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.