Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's

Auteur Topic: Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's  (gelezen 1181641 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

Bas Witvliet

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,099
Reactie #2230 Gepost op: 25 juni 2011, 18:14:23
Ik heb vanmiddag weer een filmpje gemaakt bij een ernstig verkeersongeval op de A7 thv Wognum.
Deze keer heb ik gedacht aan de tips die zijn gegeven bij het vorig filmpje.
Wat vinden jullie ervan ?

Auto tegen boom, Rijksweg A7 afrit Wognum

(112WF.nl) WOGNUM - Een automobiliste is zaterdagmiddag zeer ernstig gewond geraakt bij een eenzijdig ongeval op de A7 ter hoogte van Wognum. De vrouw reed uit de richting van Amsterdam en nam de afslag van Wognum. Door onbekende oorzaak verloor de vrouw de macht over het stuur, vloog uit de bocht en kwam tegen een boom tot stilstand. Het slachtoffer moest door de brandweer worden bevrijd. Het traumateam uit Amsterdam kwam ter plaatse om medische assistentie te verlenen. De vrouw werd met ernstige verwondingen met spoed naar het ziekenhuis vervoerd. De afrit werd tijdens hulpverlening, politie onderzoek en berging afgesloten voor het verkeer.


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #2231 Gepost op: 25 juni 2011, 18:20:53
Persoonlijk vind ik het een mooi filpmje.
Alleen jammer dat het kenteken van het voertuig leesbaar is dit i.v.m. mogelijke familieleden die het kunnen
zien en nog van niets afweten.
De rest laat ik graag aan de mensen hier over die meer verstand van het filmen hebben.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Bas Witvliet

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,099
Reactie #2232 Gepost op: 25 juni 2011, 18:25:28
Persoonlijk vind ik het een mooi filpmje.
Alleen jammer dat het kenteken van het voertuig leesbaar is dit i.v.m. mogelijke familieleden die het kunnen
zien en nog van niets afweten.
De rest laat ik graag aan de mensen hier over die meer verstand van het filmen hebben.
Ja inderdaad dat valt mij nu ook op. Ik dacht dat ik die filmpjes had weggelaten.
Weet iemand hoe ik dit alsnog kan verbergen ?


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #2233 Gepost op: 25 juni 2011, 18:36:43
Ja inderdaad dat valt mij nu ook op. Ik dacht dat ik die filmpjes had weggelaten.
Weet iemand hoe ik dit alsnog kan verbergen ?
Achteraf.. misschien een 'Voer hier uw tekst in' -balkje waarmee je het een klein beetje afschermt. Of opnieuw uploaden na het een klein beetje bewerkt te hebben  ;) .
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #2234 Gepost op: 25 juni 2011, 18:37:57
Ik vind het een goed filmpje. Niet te lang, af en toe een overzichtsshot, niet met je neus er te dicht op wanneer dat nog niet kan.
Leuk om te zien dat je actief wat met tips doet O0

En tja, dat kenteken... Ik kan me indenken dat het lastig is zoiets onzichtbaar te maken als je daar de programma's niet voor hebt. Overigens zie ik het bij filmpjes van Aram wel eens, maar doordat hij een statief gebruikt (of een hele vaste hand heeft) hoeft een zwart balkje al niet mee te bewegen, ik weet niet of het dan makkelijker in te voegen is.


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #2235 Gepost op: 25 juni 2011, 21:04:58
Mooi filmpje bas  :|

Enige is de shot rond 0:50 vond ik net iets aan de lange kant, daardoor ging mijn concentratie naar wat er rechtbovenin gebeurde. daar was men iets aan het doen met het slachtoffer denk ik.
Heel klein detail wat ik anders zou doen maar wat puur jou keuze is.  O0

Verder vind ik het filmpje zeker wel mooi gemaakt!
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Bas Witvliet

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,099
Reactie #2236 Gepost op: 25 juni 2011, 21:29:25
Mooi filmpje bas  :|

Enige is de shot rond 0:50 vond ik net iets aan de lange kant, daardoor ging mijn concentratie naar wat er rechtbovenin gebeurde. daar was men iets aan het doen met het slachtoffer denk ik.
Heel klein detail wat ik anders zou doen maar wat puur jou keuze is.  O0

Verder vind ik het filmpje zeker wel mooi gemaakt!
Oke thanks.
En ik zal de volgende letten op dat detail ;)


lifeliner4

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 206
Reactie #2237 Gepost op: 26 juni 2011, 23:17:24
Zondag 26 juni brak er rond half 10 's avonds een kleine brand uit bij restaurant Van Speijk in Egmond aan Zee. De brandweer van Egmond aan Zee ging met de PM BGN583 en de 4x4 tankautospuit BGN749 ter plaatse. Ook politie was aanwezig. Het bleek om een heel klein brandje te gaan. Na wat controlewerk kon de brandweer dan ook weer snel retour kazerne. Wel trok het brandje veel bekijks met het lekkere weer.

'' Prio 1 Restaurant van Speijk WESTEINDE 1 EGMOND AAN ZEE Binnenbrand BGN749 ''

BINNENBRAND BIJ RESTAURANT IN EGMOND AAN ZEE


Bas Witvliet

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,099
Reactie #2238 Gepost op: 27 juni 2011, 17:14:18
Aangezien ze niet met spoed rijden op het filmpje plaats ik het hier en niet in het andere topic ;)

PRIO 1 POLITIE Noodhulp 51.01 A1 Rapid Responder 10-341 Hoge Vest Hoorn


Aram Mukanay

  • Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,067
Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT bij Brandweer en Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland