Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's

Auteur Topic: Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's  (gelezen 1184217 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Tomyboy

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 688
  • Geïnteresseerde / Fotograaf
    • Hessels Media
Student Technische Bedrijfskunde TU/e


Sem van der Wal

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 535
Reactie #2611 Gepost op: 15 november 2011, 13:52:10
Jammer dat de beelden zo onstabiel zijn... misschien een statief of IS/VR/OS gebruiken?

En verder vind ik de titels e.d. er niet bij passen... het is geen jarig 80 film... ::)


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #2612 Gepost op: 15 november 2011, 13:54:42
Jammer dat de beelden zo onstabiel zijn... misschien een statief of IS/VR/OS gebruiken?

En verder vind ik de titels e.d. er niet bij passen... het is geen jarig 80 film... ::)

Wanneer laat jij eens wat moois zien dan?


Tomyboy

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 688
  • Geïnteresseerde / Fotograaf
    • Hessels Media
Reactie #2613 Gepost op: 15 november 2011, 13:59:33
Jammer dat de beelden zo onstabiel zijn... misschien een statief of IS/VR/OS gebruiken?

En verder vind ik de titels e.d. er niet bij passen... het is geen jarig 80 film... ::)

Wie zegt dat ik geen statief heb? Alleen die had ik voordat ik 98% van deze beelden schoot nog niet. En wat ik al zei: Hulpverleningsfotografie is momentfotografie, je hebt niet altijd de tijd alles even rustig op te zetten of vast te pakken, ik mag blij zijn als ik er op de fiets op tijd bij ben  ;)
Student Technische Bedrijfskunde TU/e


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #2614 Gepost op: 15 november 2011, 15:56:44
Jammer dat de beelden zo onstabiel zijn... misschien een statief of IS/VR/OS gebruiken?

En verder vind ik de titels e.d. er niet bij passen... het is geen jarig 80 film... ::)

Ik denk dat je beter kan stoppen met je cursus fotografie en een cursus gaan beginnen hoe z**k ik iemand af. Op nagenoeg iedereen heb je wel commentaar, die een foto/flimpje plaatst.

Laten we voor opstellen dat iedereen hier zijn uiterste best doet om iets fatsoenlijks neer te zetten en een goede opbouwende feedback vind niemand erg. Echter wat jij hier ten tonele brengt jaag je iedereen tegen je in het harnas.

Zelf heb je ook nog niet veel knaps op het forum geplaatst. Om precies te zijn:
23 HV-gerelateerde foto's;
10 Onzin foto's van je gymklas ofzo iets;
1 flimpje waar grotendeels alleen maar de buitenspiegel opstaat.


Je had bv ook aan Tomyboy kunnen vragen: "He tomyboy, wat is de rede dat je beeld afentoe heen en weer beweegd." Klinkt een stuk vriendelijker en voor Tomyboy een rede om een fatsoenlijk antwoord terug te geven aan jou.

Ik laat het hierbij.

We gaan weer BACK ON TOPIC om leuke filmpjes te bekijken met positief commentaar.

Gegroet dielangemotormuis


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #2615 Gepost op: 15 november 2011, 16:08:51
Feedback, tips, meningen, aandachtspuntjes zijn altijd welkom.  Continu afkraken is een ander verhaal, zeker als je zelf niets bijdraagt.

Verder via PM, laten we het hier houden bij filmmateriaal!


sylvester1986

  • Gast


Stefan Verkerk

  • Fotograaf Wezep e.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,968
  • Weerliefhebber
    • StefanVerkerk.nl
Reactie #2617 Gepost op: 17 november 2011, 16:05:31
Mooi ook om te zien hoe kalm die brandweermannen het dak oplopen... hoe de bus nog gewoon even langs komt rijden... even met een heftruck naar buiten rijden. :)

---------

Bij deze nog een bijdrage van mij: Vrachtwagen rijdt in op botsabsorber A28 knooppunt Hattemerbroek - ©StefanVerkerk.nl
www.stefanverkerk.nl | www.hmpaal.nl | PPK houder | Canon


Wouter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,542
Reactie #2618 Gepost op: 18 november 2011, 17:33:16


Wouter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,542
Reactie #2619 Gepost op: 18 november 2011, 17:46:18
http://www.youtube.com/watch?v=U5sVVyEOvYU
dustinmharris

Waarschijnlijk al eens gepost op dit forum, maar hier nog een keer. All hands fire in Hells Kitchen.


http://www.youtube.com/watch?v=LjXEMb1IQcE
WoodyFireVideos

2nd alarm fire in een FDNY kazerne en NYPD bureau.