Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's

Auteur Topic: Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's  (gelezen 1179738 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Wouter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,541
Reactie #910 Gepost op: 30 november 2009, 23:33:07
Zat er aan te komen dat die auto bij een ongeval betrokken zou raken..


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #911 Gepost op: 30 november 2009, 23:36:25
Heerlijke reactie's ook weer  ::)
Ik neem aan dat jullie de ooggetuigen verslagen en het officiële persbericht ook hebben gelezen  :-X
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Aram Mukanay

  • Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,067
Reactie #912 Gepost op: 1 december 2009, 14:39:50
Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT bij Brandweer en Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland


Stefan Verkerk

  • Fotograaf Wezep e.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,968
  • Weerliefhebber
    • StefanVerkerk.nl
Reactie #913 Gepost op: 1 december 2009, 16:05:27
Grappig om te zien hoe de sfeer van 'gemoedelijk' naar 'grimmig' gaat vanaf het moment dat de oplitie de boel gaat ontruimen :-) geheel terecht overigens hoor! ;)
www.stefanverkerk.nl | www.hmpaal.nl | PPK houder | Canon


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #914 Gepost op: 1 december 2009, 16:50:04
Filmpje over brandweer in Duitsland (werving) :
Feuerwehr Ibbenbüren - Einsatz mit Leidenschaft - Trailer
User: FeuerwehrIbbenbueren
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


Hammie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 642
  • Avatar by Sylvester
Reactie #915 Gepost op: 1 december 2009, 18:13:12
Grappig om te zien hoe de sfeer van 'gemoedelijk' naar 'grimmig' gaat vanaf het moment dat de oplitie de boel gaat ontruimen :-) geheel terecht overigens hoor! ;)

vind het al bijzonder om te zien dat mensen gewoon de woning in en uitlopen terwijl het boven al goed tekeer gaat... en ook gewoon dom blijven staan als de brandweer de ruimte nodig heeft...zucht.. nee we willen niks van het spektakel missen  :-X
"Waakzaam en dienstbaar"  Uitspraken op dit forum zijn


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #916 Gepost op: 1 december 2009, 18:52:57
tja wat kan je er over zeggen de meneer in het groene shirt probeert de brandweer te helpen wat vervolgens afgestrafd wordt door de politie,
ik heb het zelf een keer meegemaakt dat ik moest helpen waterwinning maken bij een grote brand en vervolgens (met slangen in de hand) werd tegengehouden door de politie wat me echt 2 minuten kosten, de bevelvoerder van de TS moest er bij komen om te zorgen dat ik er door kwam, was volgens de agent te gevaarlijk op de dam (terwijl zijn collega's wel naast het pand stonden in een opzich gevaarlijker stuk als ik dus  :-X)
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #917 Gepost op: 1 december 2009, 20:53:21
tja wat kan je er over zeggen de meneer in het groene shirt probeert de brandweer te helpen wat vervolgens afgestrafd wordt door de politie,
ik heb het zelf een keer meegemaakt dat ik moest helpen waterwinning maken bij een grote brand en vervolgens (met slangen in de hand) werd tegengehouden door de politie wat me echt 2 minuten kosten, de bevelvoerder van de TS moest er bij komen om te zorgen dat ik er door kwam, was volgens de agent te gevaarlijk op de dam (terwijl zijn collega's wel naast het pand stonden in een opzich gevaarlijker stuk als ik dus  :-X)
]

Heeft niets met afstraffen te maken ....
Politie is beheerder plaats delict en zorgt dat er niemand in het werkgebied komt tenzij er toestemming is van de brandweer.
Overigens heb ik al meer dan eens meegemaakt dat de ''eigenaar die wil helpen'' dingen gaat doen waar we als hulpverleners niet op zitten te wachten.
Evenals op jeugdbrandweerleden die met al te goede bedoelingen gaan helpen bij ''grote mensen branden''
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Piles

  • Geïnteresseerde
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,157
Reactie #918 Gepost op: 1 december 2009, 21:01:02
tja wat kan je er over zeggen de meneer in het groene shirt probeert de brandweer te helpen wat vervolgens afgestrafd wordt door de politie,
Tja, noem je het helpen of als een idioot aan de slang gaan lopen trekken  :P
Als je dan wil helpen, had dan gezorgd dat iedereen aan de kant was...


Stefan Verkerk

  • Fotograaf Wezep e.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,968
  • Weerliefhebber
    • StefanVerkerk.nl
Reactie #919 Gepost op: 1 december 2009, 22:05:04
Ach, laten we er van uit gaan dat als je huis in lichterlaaie staat je voor een x aantal procenten niet meer toerekeningsvatbaar bent voor wat betreft het realiseren wat er gebeurd en wat jij doet :-)
www.stefanverkerk.nl | www.hmpaal.nl | PPK houder | Canon