Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's

Auteur Topic: Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's  (gelezen 1177903 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Danny722

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,085
Reactie #1130 Gepost op: 22 februari 2010, 23:57:08
Dit is inderdaad géén filmpje ... Maar het kan aan mij liggen, of heb ik de sollicitatie voor een nieuwe moderator gemist? ::)

?

 :|

Ik weet niet hoor, maar zou je niet iets 'voorzichtiger' zijn met je reacties? Bij de ontsporing van de metro in Amsterdam was je reactie ook behoorlijk fel -misschien te fel?

Volgens mij wordt er hier alleen iets aanbevolen door Stefanuzz...

Trouwens, waar kan je solliciteren voor een baan als moderator? ;D ;D
VRU - Post Den Dolder / Post Zeist Grote interesse brandweerkunde en natuurbrandbestrijding


Maarten!

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 87
  • Veiligheidsregio Noord- en Oost-Gelderland (VNOG)
Reactie #1131 Gepost op: 23 februari 2010, 01:20:18
Wat is hier filmpjes aan? ;) Kun je niet gewoon linken naar http://www.almafotografie.nl/?cat_id=18&album_id=238 :) dat is m.i. prettiger ;)

Als iemand mij dan zou kunnen vertellen waar ik deze foto-compilatie dan wel moet plaatsen...?
Werk --> Scheikundig onderzoeker Douane EHV -->  -GNK-C / SIGMA lid VNOG-West               -Rode Kruis afdeling Nunspeet - Bestuurslid, Coördinator E


Stefan Verkerk

  • Fotograaf Wezep e.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,968
  • Weerliefhebber
    • StefanVerkerk.nl
Reactie #1132 Gepost op: 23 februari 2010, 09:45:12
Bij de bijzondere / mooie foto's topic? ;) En nee, het was niet als moderator bedoeld. De foto's zijn in principe van prima kwaliteit en er naar kijken op een rustig tempo op de site vind ik dan weer een stuk prettiger ;)
www.stefanverkerk.nl | www.hmpaal.nl | PPK houder | Canon


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #1133 Gepost op: 24 februari 2010, 12:32:44
Dit is inderdaad géén filmpje ... Maar het kan aan mij liggen, of heb ik de sollicitatie voor een nieuwe moderator gemist? ::)

Ik heb het gevoel dat je  iets te veel op je strepen gaat staan de laatste tijd. Relax, take a Xi.


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


Aram Mukanay

  • Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,067
Reactie #1135 Gepost op: 24 februari 2010, 20:14:18
Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT bij Brandweer en Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #1136 Gepost op: 25 februari 2010, 13:51:53


Kort filmpje van de ambu die ter plaatse komt, en de behandeling van een neergeschoten verdachte, vorige week in Almere.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


Wouter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,541
Reactie #1137 Gepost op: 25 februari 2010, 13:55:27


Kort filmpje van de ambu die ter plaatse komt, en de behandeling van een neergeschoten verdachte, vorige week in Almere.


Daar hoort dit bericht bij:

Politie schiet gewapende overvaller neer
  
BOUWMEESTERBUURT - De politie heeft zaterdagochtend een verdachte aangehouden die betrokken was bij een overval. Hierbij heeft de politie een schot gelost.

De politie kreeg rond elf uur een melding van een overval op een groothandel gevestigd aan de Karperweg in Waterwijk. Hierbij zijn twee verdachte zonder een buit gevlucht op een scooter.
Meteen na deze overval kreeg de politie een overval melding van de bloemenwinkel op het C van Eesterenplein. Bij deze overval waren wederom twee verdachte personen betrokken. Agenten wisten een verdachte aan te houden door hem in het been te schieten.
Direct na beide overvallen is een SMS-alert verzonden hierop hebben verschillende getuigen met informatie en tips gereageerd.
Op beide overvallokaties waren camera’s aanwezig, deze beelden worden veiliggesteld.
 
http://www.112-almere.nl/news.php?extend.1800


Tomyboy

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 688
  • Geďnteresseerde / Fotograaf
    • Hessels Media
Reactie #1138 Gepost op: 25 februari 2010, 21:22:07
Ik weet niet of hij ooit (al dan niet door mij) is gepost, maar bij deze (en anders mogen de mod's hem verwijderen)

Student Technische Bedrijfskunde TU/e


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #1139 Gepost op: 25 februari 2010, 21:30:37
Ik weet niet of hij ooit (al dan niet door mij) is gepost, maar bij deze (en anders mogen de mod's hem verwijderen)

Ik heb hem inderdaad al eens op het forum gezien, weet alleen niet in welk topic.
nog een video van mij van vandaag:

25/02/10 Voertuigbrand Fokko Kortlanglaan Harderwijk
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl