Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's

Auteur Topic: Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's  (gelezen 1182184 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

Aram Mukanay

  • Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,067
Reactie #1520 Gepost op: 24 juni 2010, 19:40:05
Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT bij Brandweer en Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland


Defender

  • Centralist GMK, ACH, BRW
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 622
Reactie #1521 Gepost op: 24 juni 2010, 23:01:37


Hij is weer mooi Aram! Grappig om jezelf s te zien werken ;p. Tot de volgende maar weer ;D


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1522 Gepost op: 25 juni 2010, 12:38:41
In het programma Cruise-Controle van RTVNH word deze week aandacht geschonken aan de VerkeersTechnischeBegeleidings cursus

http://www.rtvnh.nl/player.php?stream=UitzendingTV&item=131
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


FF_holland

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 869
  • Leuk forum!
Reactie #1524 Gepost op: 29 juni 2010, 00:47:51
Mijn pager maakte vanavond een vreugdedansje omdat de oefenavond wat later begon en ik daardoor tijd had het proefalarm te filmen:

Galaxy brandweerpieper / Fire pager The Netherlands


sylvester1986

  • Gast
Reactie #1525 Gepost op: 29 juni 2010, 13:55:20
Gebeurt het vaker dat de Duitse politie komt helpen bij een ongeval bij de Nederlands/Duitse grens?



User:IATghost


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #1526 Gepost op: 29 juni 2010, 15:07:42
Is waarschijnlijk een auto van het GPT (Grensoverschijnd Politie Team) oid... Hier zit een Nederlandse en een Duitse agent in. Kan ook iemand van de KMar of Bundespolizei zijn. Deze voertuigen worden in het grensgebied ingezet voor allerlei zaken, dus ook noodhulp. Het GPT was er ook met een Nederlandse Audi en er was nog een Duitse onopvallende BMW ter plaatse.
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


Aram Mukanay

  • Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,067
Reactie #1527 Gepost op: 29 juni 2010, 16:41:58



Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT bij Brandweer en Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1528 Gepost op: 30 juni 2010, 01:06:57
Is waarschijnlijk een auto van het GPT (Grensoverschijnd Politie Team) oid... Hier zit een Nederlandse en een Duitse agent in. Kan ook iemand van de KMar of Bundespolizei zijn. Deze voertuigen worden in het grensgebied ingezet voor allerlei zaken, dus ook noodhulp. Het GPT was er ook met een Nederlandse Audi en er was nog een Duitse onopvallende BMW ter plaatse.

En zijn daar (in de daarvoor bestemde topic's natuurlijk) ook foto's van beschikbaar ?
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


peebee

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 986
Reactie #1529 Gepost op: 30 juni 2010, 09:39:06
Mijn pager maakte vanavond een vreugdedansje omdat de oefenavond wat later begon en ik daardoor tijd had het proefalarm te filmen:

Galaxy brandweerpieper / Fire pager The Netherlands
:) ROFL
If it's idiot proof, they invent a better idiot. PEBKAC - Problem exists between keyboard and chair alles is een raadsel maar ik weet nog niet in wat