Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's

Auteur Topic: Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's  (gelezen 1182180 keer)

0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.

Brambd

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 684
  • Student Integrale Veiligheidskunde
    • bramvanoosterhout.nl
Reactie #1740 Gepost op: 3 oktober 2010, 12:20:58
Men heeft in eerste instantie met ademlucht en een explosiegevaarmeter (zeg ik het zo goed?) wat dingen gemeten. Toen er bleek dat er geen lek of iets dergelijks was heeft men besloten de vaatjes omhoog te trekken met bescherming van chemie laarzen en handschoenen. De ter plaatse gekomen AGS heeft toen het een en ander bekeken en geroken en gedaan. Daaruit bleek dat er niks gevaarlijks was...

Maar zover ik begreep zat er aceton in en dat wordt ook in de drugs industrie graag gebruikt heb ik vernomen...


tower-ladder

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,406
Reactie #1741 Gepost op: 3 oktober 2010, 12:21:38
Video clip van een woningbrand, commentaar van buren bezorgd je kippenvel......... :'(
&feature=player_embedded
Als de temperatuur van het water dat via het zolderraam naar binnen wordt gespoten gelijk is aan de temperatuur van het water dat via de voordeur naar


Shave

  • Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,355
Reactie #1742 Gepost op: 3 oktober 2010, 12:39:46
Men heeft in eerste instantie met ademlucht en een explosiegevaarmeter (zeg ik het zo goed?) wat dingen gemeten. Toen er bleek dat er geen lek of iets dergelijks was heeft men besloten de vaatjes omhoog te trekken met bescherming van chemie laarzen en handschoenen. De ter plaatse gekomen AGS heeft toen het een en ander bekeken en geroken en gedaan. Daaruit bleek dat er niks gevaarlijks was...

Maar zover ik begreep zat er aceton in en dat wordt ook in de drugs industrie graag gebruikt heb ik vernomen...

Daarom blijkt maar weer dat beelden niet alles zeggen. Daarnaast, in het begin van de poederbrieven waren de procedures dusdanig zwaar dat je daar ook een complete OGS-trein met gaspakinzet kon verwachten.

Tegenwoordig voldoet de basis PBM's hier al voor en moet je nog geluk hebben dat er een TS voor wordt opgeroepen.


skippy02

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,541
  • Scanman Jan
Reactie #1743 Gepost op: 3 oktober 2010, 13:11:20
Video clip van een woningbrand, commentaar van buren bezorgd je kippenvel......... :'(
http://www.youtube.com/watch?v=3T1kID4n4oo&feature=player_embedded

En hier het verschrikkelijke resultaat van deze brand.
Kind van 1 jaar oud omgekomen bij brand.

http://abqjournal.magnify.net/video/Child-Dies-in-Apartment-Fire
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.


Aram Mukanay

  • Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,067
Reactie #1744 Gepost op: 3 oktober 2010, 13:28:23
Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT bij Brandweer en Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1745 Gepost op: 3 oktober 2010, 17:42:49
Daarom blijkt maar weer dat beelden niet alles zeggen.

Nee dat klopt, alleen ''mis'' ik de beelden van de ademlucht etc. Dus n.a.v. de beelden mijn voorgaande posting  0098
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Brambd

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 684
  • Student Integrale Veiligheidskunde
    • bramvanoosterhout.nl
Reactie #1746 Gepost op: 3 oktober 2010, 18:32:08
Nee dat klopt, alleen ''mis'' ik de beelden van de ademlucht etc. Dus n.a.v. de beelden mijn voorgaande posting  0098
Kwam er "te laat" achter dat ik ook een videocamera in de tas had zitten. Vandaar, maar zullen we maar overgaan naar filmpjes.. :D


Aram Mukanay

  • Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,067
Reactie #1747 Gepost op: 4 oktober 2010, 21:37:22
Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT bij Brandweer en Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #1748 Gepost op: 5 oktober 2010, 14:54:36
:-X :-X :-X

Aan wat voor letsel moeten jullie denken als je dit slachtoffer ziet?  :-\



tower-ladder

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,406
Reactie #1749 Gepost op: 5 oktober 2010, 16:44:00
Hersenletsel, en dan gelijk op schrift laten vastleggen door een arts, want volgens mij ontbreekt het kompleet aan hersens bij deze idioten, maar dan is in elk geval aangetoond dat ze hersens hebben. ::)
Als de temperatuur van het water dat via het zolderraam naar binnen wordt gespoten gelijk is aan de temperatuur van het water dat via de voordeur naar